automoto.ee foorumid

Täisversioon: Volgale uued autentsed rehvid.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
http://www.universaltire.com/cart.php?ta...ing=670-15

Hea uudis kõigidele Volgasõpradele kes 100% originaalsust taga ei aja.
Nimelt on soodsa hinnaga retrorehvid saadaval.
Ausalt öeldes, minu jaoks on täielik üllatus et sellise hinnatasemega Volgale rehvid on saadaval. Ise arvasin, et alla 200-250 EUR pole need olemaski. Aga siin on 118 USD ning lisaks kõigele ka valge äärega. Paneme juurde postitasu ning samuti impordimaks, ning on lootus et kuskile 1600-1700 EEK/tk rehv läheb kokku maksma. Viimati olen tutikad Volga rehvid ostnud hinnaga 800 eek/tk Kurtna laadal ning hiljem juba vaatasin et Volga poes need selle hinnaga haihtusid paari päevaga. Aga tegemist on ikka paarkümmend aastat vana rehvidega, mis on lihtsalt kuuris seisnud, nii et tegelikult nende kasutamine üldse on keelatud.
Siin aga on UUED rehvid, koos kõikide plussidega.
denis23 Kirjutas:http://www.universaltire.com/cart.php?ta...ing=670-15

ning on lootus et kuskile 1600-1700 EEK/tk rehv läheb kokku maksma.

Enne kui tellima hakkad, uuri ikka saatmiskulud täpselt välja. See võib vabalt rehvide hinna ületada...
Vaata Stihl, mina olen USA-st igasuguse träni saanud, k.a. Dodge WC talvine present.
Aga iva su sõnades on, nii et üheks variandiks võib need panna konteinerisse millega saadetakse Eestisse autosid. Aga jah, muidugi, küsimus kas selle närvikadu on piisavalt kompensseeritud.
Mõnda aega tagasi reklaamis Kuusalu autobaas välja võimaluse, et nema toovad kohale,ja polegi kõdi. Jooks vana volgale sobivaid rehve maksis vist 10-13 tuhat. Täpselt enam ei mäleta. Koduleheküljeks oli http://www.cokertire.com/

6.70-15:
http://store.coker.com/search.php?mode=s...ing=670-15

Transpordikulud kujundavad lausa pool hinnast.
denis23 Kirjutas:Aga jah, muidugi, küsimus kas selle närvikadu on piisavalt kompensseeritud.

Sellepärast julgengi Kuusalu mehi soovitada. Närvikulu pole üldse ja veeretasivad veel tuppa ka...
Nojah...ei oska kommenteerida. Eks endal ka USA-st tellimisel osa asju läinud päris palju maksma. Samas, näiteks Caddy 235/75/R15 on saadaval Eestis sama hinnaga, isegi pisut odavamalt, olen seda spetsiaalselt uurinud. Nii et ei tea. Lõppkokkuvõttes ei näe probleemi need rehvid tuua mingi autokonteineriga siia. www.usaraud.ee on mitu venda kes sellega tegelevad.
Lisaks ühe sakslaste oma http://www.oldtimerreifen-moeller.de/
Tellisin enda omad Soomest, ca 120km Helsinkist, Sami Lassila käest:

http://www.kolumbus.fi/tmi.sami.lassila/...-2007.html

Endale tellisin küll wide whitewall radiaalid, kuid otseloomulikult on seal ka diagonaalid olemas igas mõõdus ja variandis.
PS! Kui ise sinnakanti sattumist ei ole, siis põhimõtteliselt toovad http://www.ploomid.ee ka need sealt ära.
Tere!

Meie olemegi need Kuusalu Autobaasi mehed, kes on ammu aru saanud, et praguliste ja eriti autentsete rehvidega ei ole mõtet kiireid sisekurve läbida. Kuna meil on "mitu" autot, siis oleme neid rehve Ameerikast tellinud ikka hulgi.
Peamised probleemid asjaga tegelemisel on järgmised:

Loomulikult ei tasu otse Ameerikast tellida, kui usaldusväärset inimest kohapeal ei ole, Nobeli preemia laureaatide uuringutestki on välja tulnud, et "neeger on rehvi sugulane" ja kunagi ei tea, kelle ta tegelikult konteinerisse paneb.

Soome vaheladudes, ei ole ka kõiki erisusi, mis oleksid võimalikult sarnased nõukogude rehvidele. Seega tellimine võib isegi pool aastat aega võtta.

Mis saab siis kui üks rehv katki läheb ja tunni aja pärast on vaja sõita.

Tellida on odav ainult hulgi, 5 rehvi ei ole hulgi.

Tuleb hoolikalt jälgida, et topelt makse kogemata ei maksaks

jne.

Koduseks tarbimiseks soetasin GAZ 22 alla Frestone De Luxe eriti boozed WW rehvid mõõduga 7,00-15 ja esemete omahind tuli 20 000 krooni viie rehvi eest. Kus juures neid otsiti esmalt pool aastat mööda maailma taga, kuigi kõikides kataloogides olid pildid olemas. Toredaid oste!

PS Vanad ja kobedad ning Georg kasutavad oma Volgade all välismaa valge randiga diagonaalrehve mõõdus 6,70-15 vastavalt siis Coker ja BF Goodrich. Staarid on ju rikkad!
persse...olen sõitnud 5000 km I-195 orig. rehvidega ning ausalt öeldes ei näe probleeme nendega veel 25 000 sõita. Siis panen uut komplekti I-195
Hind 750 eek/tk
Eks ta odavam ole jah senimaani, kui kiirusel 80-90 km/h teeb näiteks esirehv plaks, rool kisub vasakule, lööb parema käe pöidla pesast välja ja vasaku käega roolist haarates ning läbi valugrimasside kohkunud nägu krimpsutades vastutulevast DAF veokist vasakult möödudes õnnestub vältida otse maanteetruupi raiumist sellest üle katuse rulludes möödudes ja esimestes moortes mändides peatudes, mõttes valged rehvid juba kolm korda ostetud ja alla krutitud.
kuule Robi sinu poolt joonistatud infernaalne maailmapilt kuidagi veidi ülepingutatud ausalt öeldes. selline natukene meenutab odava ameerika õudusfilmi.
no ei põhjusta 80 km. tunnis esirehvi purunemine sellist tagantjärje. OK, kui samal ajal seksida rooli taga siis võib olla.
Ja siin pole vahet kui vana rehv on. Kui ta on sellises profiilis, mustriga ning kordiga siis see loeb.
rehvi aluseks on ju metallkord ning selle puhul ei loe kui kaua ta on kuuris seisnud. uus rehv on uus rehv.
protekteeritud rehvidega tõepoolest ei sõita.
Väga hoogu ei tasu kihutamisega kunagi minna. Nende uunikute, mis seisavad muuseumi tarbeks, alla oleme püüdnud ikka hoida originaale. Heal juhul on üks jooks uusi originaalrehve ka laos tagavaraks. Kui ükskord Eesti rahva vanatehnikamuuseum valmis saab, siis ei ole mõtet seda risustada Ameerika rehvidega nõukogude autode all.
Kui aga on vahel plaanis uunikutega sõita ka, siis on Ameerika diagonaalrehvid paraku kordades mugavamad, parema pidamisega, väiksema kulumusega ja tunduvalt ülbema välimusega kui autentsed originaalid. Volgaga võib isegi inimese kombel sõita. Vägagi edevad diagonaalrehvid ei ole koos transpordi ja muude kuludega tegelikult kallimad kui keskmise linnamaasturi all peetavad laiatarberehvid.
ma arvan et kui kiirust hoida maks 80 km/tund (ja see ongi Volga normaalkiirus) siis on ok.


Mis puudutab maasturrehvidega võrdlemist, siis olen juba uurinud et 1967 a. Caddy rehvid Coopers orig. mõõt 9.00-15 valge äärega rehvide komplekti hind Eestis on 5104 eek - ok, see ei ole letihind loomulikult.
Nii et minu jaoks peaks olema tõsine küsimus miks osta 7.00-15 paarikümne tuhandega - lihtsalt pole selle kaliibri tegelane.
Ja kui juba Volga originaali taga ei aja siis võin soovitada näiteks sellise variandi:
215/80R15 Coopers rehvid - saan need miski 6500 eek komplekti eest. Sisuliselt, kõrgus on sama, ning laius ei ole liiga suur.

Aga eks loomulikult, igaühel on omad valikud, eks ole))
Küsimus on muidugi ennekõike imagos. Kui härrasmees läheb kodust välja, siis ta paneb korraliku ülikonna juurde ka korralikud kingad jalga, mis ei ole lääpa tallatud. Ülikonna juurde ei sobi panna ka liialt sportlikke buutse. Seega iga autoehitaja ja omanik peaks mõtlema, kuhu ja millisesse seltskonda ta oma autoga sõidab. Originaali austajate üritusele tuleks ikka tehase originaalid alla panna, muidu seltskonnas võiks ka Ameerika diagonaalrehvidega ringi sõita ja Kuusakoski kandidaati võiks ka radiaalrehvidega ühest platsi servast teise veeretada, aga inimeste ette ei pruugiks küll tulla.
aga selline küsimus.
mille poolest kasutamata vana I-195 rehv erineb uuest sama mustriga, profiiliga ning tehnoloogiaga välismaa rehvist?
Juhitavuse poolelt on üks sama s..tt ma ütleks.
Need on ju ehitatud samade tehnoloogiate järgi, nagu I-195.
Ja metallkord seistes kuuri all oma omadused ei muuda.

Kui lendavale FW-190 replikatele pannakse kummid mis vedelesid 60 aastat maaaluses punkris miks siis miks 20 aastat vana I-195 ei sobi siis?

Mis on aga tõesti enesetapja valik on vanad protitud I-195 rehvid. Kusjuures Volga kogunemisel need on reeglina pooltel autodel all.
Nõukogude nn vana Volga rehvid jagunevad laias laastus Jaroslavli ja Barnauli tehase rehvideks. Jaroslavli omadega on tõesti võimalik sõita, Barnauli tehase rehvid aga sisaldavad rohkem tahma ja kuluvad kiiremini, tahmasisaldusega kaasneb ka tore lisaväärtus, nimelt nende rehvidega saab väikseimaski kurvis vile lahti ja publik aplodeerib.
Välismaa rehvid on aga hoolimata sarnasest valmistamise tehnoloogiast, tunduvalt pehmemad, parema pidamisega, nii kurvides kui pidurdamisel, kuluvad aeglasemalt ja mis kõige olulisem: väga korralike velgede peal ei vaja peaaegu üldse tasakaalustamist. 110 km/h juures GAZ 21 rool isegi ei võdise käes, tundub, nagu sõidaks välismaa autoga. Välismaa rehve on tunduvalt mugavam monteerida ja korraliku velje peal ei ole vaja ka sisekummi kasutada, ühtegi nõukogude rehvi ei ole mul õnnestunud "bezkamernajana" veljele monteerida. Lisaks on valge randiga rehve ka lihtsalt ilus vaadata, loomulikult oleks autentsem kasutada ikkagi üleni musti rehve Volga all.
Ei ole mõtet kulutada suuri summasid rehvide peale, kui ratta laagrid on kulunud või autol esineb muid pisikorratusi.

Kuna nõukogude originaalrehve juurde ei toodeta, siis mina lihtsalt ei raatsi neid kulutada, pigem kulutan Ameerika mugavamaid analooge ja hoian uusi originaale tulevastele põlvedele näitamiseks.
Kui sõidad iga päev siis loomulikult. Peaks vaatama mis tehas on minu kummid tootnud
Huvitav et minu kogemus on suhteliselt rahulik nende orig. kummidega. Saab isegi vihmasel teel sõita, kui kiirus normaalne. Muide, minul rool ei võdise ka 120 km/h, nii et probleeme pole.
Küll tasakaalustamine on vajalik.

Kui ma ei eksi siis kuni viimase ajani Volga originaal rehvid 6.70-15, ehk I-194 tootis Omski Rehvitehas
Viimased partiid olid vist 2005.
Need on valmis rehve toota ka täna aga kogus peab olema arvestatav. mingi 400 tk vist oli minimum. Ehk siis 100 komplekti.
Hinnaks midagi jälle 500 eek ringis, plus tollid ja kohaletoomine.
Muide, minul on küsimus. Mis need Volga veljed millele võib "beskamernaja" kaasaegset rehvi panna?
Tavaveljele seda teha on oluliselt ohtlikum üritus kui I-194 rehviga sõita.

Kas need on eksportvariandi veljed?
Väljendasin ennast natuke liiga mitmemõtteliselt, ehk siis veljed on ikka tavalised, aga Ameerika diagonaalrehve on võimalik sirgete GAZ 21 velgede peale paigaldada ilma õhukummita. Nõukogude originaalil ei ole mina veel näinud nii sirget serva, et see ilma õhukummita õhku peaks. Mina lugesin, 1958. aasta Volga raamatust, et rehvid on sellel autol nö "bezkamernajad", ehk sisekummi pole vaja, velg oli ometigi tavaline ja ilma rehvi serva toetava randita. Sama ka Tšaikal, et raamat lubab paigaldada ilma sisekummita rehve. Diagonaalrehv hoiab ennast üsna tugevalt püsti ka ilma õhuta, järelikult ei pidanud insenerid seda toetavat serva vajalikuks, või siis ei osanud nad omal ajal arvatagi, et selline asi kunagi hiljem välja mõeldakse.
nii palju võin öelda et suhteliselt pika auto.ru/retro arutelu käigus oleme välja selgitanud et osadel volgadel olid paigaldatud siiski veljed millel olid randid sees.
Olen need ka isiklikult oma silmaga näinud.
Ilmselt tegemist on kas või eksportmudelile mõeldud velgedega või siis hilisema toodanguga.

Standartsetel M21 velgedel ilma sisekummita rehvi paigaldamine oli korduvalt põhjustanud üliohtlikud juhtumid. Nii et isiklikult ei ole kunagi sellised lahendused kasutanud.
Lehti: 1 2