automoto.ee foorumid

Täisversioon: Gaz 12 ZIM kodulehekülg
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Zimi -huvilistele teadmiseks, et internetis üleval Gaz 12 Zim kodulehekülg.
http://gaz-12.ru/index.php
Leheküljel kujutatud detailid on müügis.
Lisaks üks vanem Zimidele pühendatud lehekülg http://www.svb.nm.ru/zim.htm
Ja Zimi-lehekülg Soomest http://www.toyterrieri.net/zim/
eberhard Kirjutas:Ja Zimi-lehekülg Soomest http://www.toyterrieri.net/zim/

mul selline küsimus - kunagi ammumöödunud 70-ndate aastate lõpul (ja vist ka 80-te algul) seisis selline masin-kaunitar Tartus EPA ühika ees oleva väikse 2-korruselise puumajakese hoovis. seal kus Tallinna maantee peale hakkab, väike kena puitveranda jääb veel hoovi poole. ja no päris piiblil vanduda ei julge, a minu arust seisis ta seal ikka iga jumala päev, vähemasti suvel - heas korras, punase sisuga, kõik hoovakesed-aknatõstukid säramas, puhas nagu prillikivi - sõnaga tipp-topp. ega ei tea kas nimet iludus on ikka Tartu kandis alles v on hajunud jäljetult minevikku?
ja kui on teada - kes oli see usin kodanik, kes nimet masinat juba tol ajal oma käe peal pidada suutis ja mis mehest nüüdseks on saanud?
k
oled Sa kindel, et tegu ikka Zim-iga oli? Ma pakun, et tollel ajal
seisis seal ikka teist marki suur must iludus....
mel Kirjutas:oled Sa kindel, et tegu ikka Zim-iga oli? Ma pakun, et tollel ajal
seisis seal ikka teist marki suur must iludus....

kas tõesti siis ZIS 110 ise? see mõte paneb küll kukalt kratsima ...
Selles majas elas Heino Jaanus, praegu rohkem bussitaastajana tuntud. Auto oli tõesti ZIS 110.
ja mis sai masinast hiljem?

smolin Kirjutas:Selles majas elas Heino Jaanus, praegu rohkem bussitaastajana tuntud. Auto oli tõesti ZIS 110.
praegu peaks see auto olema hr Heino poja valduses
jeerum-jeerum, ongi sama masin ja täitsa alles. väga suured tänud, just hetk tagasi kukkus turjalt 35 aastat mürtsti maha ja sain rüblikuks tagasi! Big Grin
kui asjaosalisi keegi tunneb, palun tervitada ja jõudu soovida muinsuse hooldamisel ja järelpõlvede innustamisel.


smolin Kirjutas:http://vvm.unicweb.ee/?p=79
koterman Kirjutas:kui asjaosalisi keegi tunneb, palun tervitada ja jõudu soovida muinsuse hooldamisel ja järelpõlvede innustamisel.
[

pole probleemi, eks siis ütlen tervitused edasiSmile
Kirjutab a-ajaloo ja a-mudelite sõber Igor Denissovitsh
(Игорь Денисовец, denisovets@pochtamt.ru) oma saidil muuhulgas järgmiselt:

"В заключение следует упомянуть про существовавший в Риге катафалк на базе ГАЗ-12 - это не заводская разработка, а исключительно местная конструкция."

Ja avame selle teksti juurde kuuluva pildilingi
http://denisovets.narod.ru/gaz/gazprototips/GAZ12_5.jpg
ja näeme kellegi ilusas tushhikirjas järgmist pildikommentaari...

Big Grin
Aidake!
Soetasin 1950a ZIMi (volga agregaadid). Auto liigub, kuid kere vajab tõsist tööd. Otsin kontakte isikutega, kellel on pakkuda keredetaile ja/või tehnikat. Vahest on kellelgi võimalik näidata mulle enda heas korras autot.
(23-12-2009, 22:50 PM)vanemuine Kirjutas: [ -> ]Aidake!
Soetasin 1950a ZIMi (volga agregaadid). Auto liigub, kuid kere vajab tõsist tööd. Otsin kontakte isikutega, kellel on pakkuda keredetaile ja/või tehnikat. Vahest on kellelgi võimalik näidata mulle enda heas korras autot.

Ehk oleksid nõus oma projektist lähemalt rääkima, siin on peale minu ja kasutaja Koterman ka teisi ZIM huvilisi.
Kere ja tehnika detailide osas usun,et aitab erinevates portaalides KB,Soov.ee (ka siin foorumis) kuulutamine. Samuti tasub otsida pakkumisi välismaa lehekülgedelt ja muidugi Tagadi laat. Need oleks minu poolsed soovitused.
Endal ZIM asju kahjuks mitte ühtegi pole.
Esmalt soovin kõigile foorumi külastajaile -Rahulikke Jõule!
Natuke endast-autodega olen tegelenud terve oma elu ,see on mulle leiva andnud ca viimased 30 aastat.Vanatehnika pisiku sain oma pojalt ,kui ta viis mu USA- rauda vaatama Haapsalusse 2 aastat tagasi.Lapsepõlve sõiduauto etaloniks oli helesinine volga gaz 21. Kevadest saadik otsisin ja leidsin, aga pidasin kalliks.Hea tuttava soovitusel hakkasin huvituma zimist ja nüüd ongi ta olemas.Laias laastus komplektne-kõik kroom ,salongis(peale laetule klaasi)kõik oemas.Kõige suurem töö saab olema keevitus-tagumised poolraamid ja pool pagassi tuleb välja vahetata,uste alumised pooled kuni iluliistuni ka,kuna 3 poritiiba oli kaasas,siis arvatavasti saab kolm poritiiba küljesolevatega kahasse ära teha.Vasakust tagumisest aga asja ei saa ka hea tahtmise juures.Sain kontakti Lätist-pakuvad CCCP aegset plastik poritiiba.Oskab keegi neist midagi arvata?
Tere, väga kiiduväärt mõte. Pakun, et lepi iseendaga kokku, mis masinat sa saada lõpuks tahad ja eks siis sealt saab ka kõik vastused teemal millist osa/agregaati sobib kylge sättida, millist mitte.

Konkreetseid juppe - kvaliteedi osas ei tea küll kaasa rääkida - leiab ridamisi nii vene, saksa, ukraina kui muudest interneti-poodidest vm taastajatelt. Mis puutub kere taastamisse, siis võin aidata originaalsete tehniliste jooniste koopiatega (vt põhjalikumalt siinses foorumis 'Valmistet N.Liidus'-all eraldi Pobeda-teemas vestlust 'Pobeda suur vend Zim'), viimane aitaks kandevkere osas säilitada originaalilähedust. Kui vaadata viimaste aastate projekte, siis on näha, et G-12 on küllaltki palju võimalusi pakkuv masin, ja nii mõnigi omanik on läinud modifitseerimise (st kapoti all, ülekande osas ja ka salongis), mitte puhta taastamise teed. Eks see annab ka juppide osas rohkem mänguruumi.

Lisaks võid proovida praktilisemate nõuannete saamiseks pöörduda foormlaste 'väravamehaanik' ja 'eberhard' poole. Teadaolevalt on taastanud sellist masinat ise suured tehnikaspetsid H Jaanus ja M Leivategija (esimene Tartu-, teine Harjumaal). Eks selle info pealt saad juba ise edasi.

Jõudu ja edu, ja kui tööks läheb, tee kindlasti eraldi teema meie foorumisse ja riputa pildid ja jutt netti üles.

Hüva pühade jätku.
k
ps Mul üks täiesti korras tagatiib ka seisab niisama riiuli kõrval ja ootab rakendust, nii et kui huvi, võin seda näiteks pakkuda küll. Samuti sobib vahetus.

(24-12-2009, 22:48 PM)vanemuine Kirjutas: [ -> ]Esmalt soovin kõigile foorumi külastajaile -..

Vasakust tagumisest aga asja ei saa ka hea tahtmise juures.Sain kontakti Lätist-pakuvad CCCP aegset plastik poritiiba.Oskab keegi neist midagi arvata?
Tänud foorumlastele - Maz500 ja Kotermanile!
Teie asjalikud soovitused ja nõuanded on vastu võetud ja edaspidises tegevuses nendega ka kindlasti arvestatakse.Mingi kondikava on nagu kujunemas ,aga enne kui "nuga sisse lüüa" tahaks teada ,milline nägi Zim algselt välja.Piltidest on küll palju abi aga kui näeks ikka ehedalt ja saaks kohe käega katsuda ,oleks asjal teine jume! Seega jääb õhku minu esimeses sõnumis esitatud palve-kas on kellegil võimalik mulle näidata originaalset ZIMi?
Ette tänades
Vanemuine
Läti automuuseumis, Riias, on võtta ilus eksemplar, real kodanikel Ukrainas, Venes, Soomes, Valgevenes, Kasahstanis jm, aga on muidugi näit herr Heinsaarel, Tallinnas, siis ühel Rapla mehel, kelle nimi hetkel ei meenu (Peeter ?..) ja herr Vahtral, Võrus, ja veel mõnelgi teisel siinmail veel... A selleks pead omanikega ikka ise kokku leppima, vähemalt pole karta 'valimi' piiratust.
Ma soovitaks ka ikka algupärastele joonistele väike pilk visata, siis on vähemasti konstruktorite algne idee rohkem käeulatuses :-)
K

PS. Ja kui huvi, kirjuta ühtlasi selle projekti eestvedajale, ehk jääb ka mõni hea mõte v lahendus silma -
http://193.219.79.161/viewtopic.php?t=16...2&start=15

[quote='vanemuine' pid='239308' dateline='1261929843']
Tänud foorumlastele - Maz500 ja Kotermanile!
Teie asjalikud soovitused ja nõuanded on vastu võetud ja edaspidises tegevuses nendega ka kindlasti arvestatakse.Mingi kondikava on nagu kujunemas ,aga enne kui "nuga sisse lüüa" tahaks teada ,milline nägi Zim algselt välja.Piltidest on küll palju abi aga kui näeks ikka ehedalt ja saaks kohe käega katsuda ,oleks asjal teine jume! Seega jääb õhku minu esimeses sõnumis esitatud palve-kas on kellegil võimalik mulle näidata originaalset ZIMi?