automoto.ee foorumid

Täisversioon: kemku projekt
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
nii ka mõttes olnud ammu et hakkaks võrri mootorit tuunima, sellest siis plaan uuex astax, silindri avad suremax, vänt kergemax+tasakaalu , karteripooled seestpoolt täitmisele , siduripoole vända otsa simmer, jätan originaal sisselaske, sisselaske ajastus õigeks, syyde lada elektrooniline või delta, summuti teen ise, ratta raamile, uus silindripea, sidur vashodi või truspa automaatne koos käimalöömisvändaga, karpa moskva oma koos koonukaga
kas keegi oskaks öelda kas seda kõike olex võimalik kodus teha? ja kas hakkaks tööle
Ei noh,imelik vend oledBig Grin Huvitav,kas koolivaheaeg juba läbi ei saa,et selliseid imeteemasid ei tuleks.
kemku Kirjutas:nii ka mõttes olnud ammu et hakkaks võrri mootorit tuunima, sellest siis plaan uuex astax, silindri avad suremax, vänt kergemax+tasakaalu , karteripooled seestpoolt täitmisele , siduripoole vända otsa simmer, jätan originaal sisselaske, sisselaske ajastus õigeks, syyde lada elektrooniline või delta, summuti teen ise, ratta raamile, uus silindripea, sidur vashodi või truspa automaatne koos käimalöömisvändaga, karpa moskva oma koos koonukaga
kas keegi oskaks öelda kas seda kõike olex võimalik kodus teha? ja kas hakkaks tööle

Tööle kindlasti ei hakka. See ei käi lihtsalt nii, et teed silindris avad suuremaks, paigaldad suurema karpa ja koonusfiltri ning kohe töötab. Sinu ülalkirjeldatud ümberehitused lähevad tunduvalt kulukamaks, kui osta UUS ja komplektne (karpad, süüde,käimalöömisvänt, sidur jne.) 125cm3 4 TAKTILINE MOOTOR. Tahan öelda, et jäta enda ning teiste ajud peedistamata ning kokkuhoitud rahaga osta roller või uus mootor.
mesamees Kirjutas:Ei noh,imelik vend oledBig Grin Huvitav,kas koolivaheaeg juba läbi ei saa,et selliseid imeteemasid ei tuleks.

ei noh natuke imelik ikka vahest aga ma ei käi koolis ja teex seda ainult hobi varjandis
isandpauk Kirjutas:
kemku Kirjutas:nii ka mõttes olnud ammu et hakkaks võrri mootorit tuunima, sellest siis plaan uuex astax, silindri avad suremax, vänt kergemax+tasakaalu , karteripooled seestpoolt täitmisele , siduripoole vända otsa simmer, jätan originaal sisselaske, sisselaske ajastus õigeks, syyde lada elektrooniline või delta, summuti teen ise, ratta raamile, uus silindripea, sidur vashodi või truspa automaatne koos käimalöömisvändaga, karpa moskva oma koos koonukaga
kas keegi oskaks öelda kas seda kõike olex võimalik kodus teha? ja kas hakkaks tööle

Tööle kindlasti ei hakka. See ei käi lihtsalt nii, et teed silindris avad suuremaks, paigaldad suurema karpa ja koonusfiltri ning kohe töötab. Sinu ülalkirjeldatud ümberehitused lähevad tunduvalt kulukamaks, kui osta UUS ja komplektne (karpad, süüde,käimalöömisvänt, sidur jne.) 125cm3 4 TAKTILINE MOOTOR. Tahan öelda, et jäta enda ning teiste ajud peedistamata ning kokkuhoitud rahaga osta roller või uus mootor.

kui arvad aga asi selles et hobi pisike tulemas sellest ja mul on juba 125 4t pisike krosar kodu aga ikka ei piisa ju , vaja midagi paremat ja huvitavamat välja mõelda ja see ka et ma võibolla kavatsen ainult väntvõlli tasakaalustada kuskil mõjal muu aga kodus
kemku Kirjutas:ma ei käi koolis

Päriselt oleks sul vaja seda teha...
oldmoped Kirjutas:
kemku Kirjutas:ma ei käi koolis

Päriselt oleks sul vaja seda teha...

mix eda arvad ma lõpetanud kutseka traktorite ja autode remondiluksepana ja suht heade hinnetega nii et mul tarkust vahest isegi liiga palju
Kuulge auväärt vanakesed, ärge siis kohe vikatiga kallale minge Smile Kemku võiks küll otsingut kasutada ja ennast enne küsimist harida, aga võrrimootori retsimine võib olla päris lõbus tegevus. Mulle lapsepõlves küll meeldis... seni, kuni olin surveaste nii üles ajanud, et küünal üritas mind atendaadiga korrale kutsuda. Kemku- surveastet tõstes ja väljalaset suurendades pead ka rohkem segu peale andma. Kasuta otsingut, leiad esmaseid näpunäiteid piisavalt.
Tjah... Ka mina tahtsin üks vahe võrri forsseerida, aga otsustasin siiski, et ehitan omale sõiduriistaks IZi. Tuleb odavam, kui mootorit forsseerida.

Igaljuhul soovitan natukene kirjandust sulle: Two stroke tuner's handbook, kirjutas Gordon Jennings. Google abil leiab sellest PDF-formaadis raamatu kah, et arvutis lugeda. Ise olen sealt hulga targemaks saanud.

Muide... Head hinded koolis ei tähenda veel seda, et sul ka nende hinnete eest teadmisi on Wink . Käin ise ka koolis ja tean seda väga hästi.
kemku Kirjutas:nii ka mõttes olnud ammu et hakkaks võrri mootorit tuunima, sellest siis plaan uuex astax, silindri avad suremax, vänt kergemax+tasakaalu , karteripooled seestpoolt täitmisele , siduripoole vända otsa simmer, jätan originaal sisselaske, sisselaske ajastus õigeks, syyde lada elektrooniline või delta, summuti teen ise, ratta raamile, uus silindripea, sidur vashodi või truspa automaatne koos käimalöömisvändaga, karpa moskva oma koos koonukaga
kas keegi oskaks öelda kas seda kõike olex võimalik kodus teha? ja kas hakkaks tööle

Ohjah, võiks ka K asemel x kasutada.. Big Grin
Tegelikult peale selle ütlen sulle et sa võid kõik need vigurid oma mootoriga ära teha. Saad valmis ja see isegi kuidagiviisi võib sul sõitma hakata, kuid see pole nii et võtad laksust ette teed suuremad avad silindrile, see on suur arvutamine jne. Olen infot saanud ühe võrrivõidusõidu mehelt. See mees on " onu " kui keegi teabBig GrinBig Grin Tahtsin sumpat teha , mootorit polnudki plaanis näppida. ühesõnaga temagi soovitas et kui tahad võrri kiiremaks teha ja et ta ka mootor vastu peaks ennem tegema õige summuti mitte kohe mootorikallale minema. Asi on selles et ega need tippsäärud pole muidu aeglased, kuid mida rohkem neid forseerida seda vähemaks jääb nende eluiga. Niiet arvesta , mida sa soovid sellest mootorist? suurt kiirust? või mida . No muidugi kui sul sellest mootorist kahju pole siis anna takka . Aga ega see võrri puhulgi legoga mängimine pole Wink