automoto.ee foorumid

Täisversioon: Fiat 127 mk1 77'
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
Alustasime sõbraga projekti "Fiat 127"
Masin 1977a, 0,9 mootor. Mootor käib, ilusti ilma tõrgeteta ning nüüd lähevad lahti keretööd, või õigemini käivad juba...
Praegult on asi nii kaugel, et kõik muu peale mootori on auto küljest eemaldatud... mõned pildid siin... lähiajal uued ja masina praegusest seisukorrast kah... http://nagi.ee/photos/jossu/sets/48383/?init=12

Aga praegust on tekkinud küsimus, et kust saada vajaminevaid juppe?
Niipalju kui oleme esindustes käinud pakutakse juppe 77'- juppe aga vaja läheks -77'. Nimelt tuled kõik on oma aja ära elanud, jp muid jooksvaid juppe veermikult...
oskab ehk mõni kogenum mees õpetussõnu jagada kuidas eemaldada pooltelgi ning kas mootor tuleb maha ülevaltpoolt või altpoolt?
mootoripatjade kinnitusi arvestades peaks nagu alt tulema, aga paistis et jääb kitsaks see allaminek...
Vaadates pilte, ikka ülalt. Mootoripadjad ei loe midagi - prantsu-itaalikute ehitus oli omal ajal ikka täitsa ajuvaba: lased mootori alla, võtad padjad küljest ja siis tõstad üles.
Aii.
Auto mis mulle tõsiselt meeldib. Niiviisi naljaviluks küll, aga äärmiselt omapärane sõiduk. Jubehää on töid teha, lükka-tõuka vaeva peaaegu, et polegi.
Mootorit maha tõsta on ka ikka tõeline lust ja lillepidu. Pole küll proovinud, aga kujutan ette, et kahemehe jõuga ei tohiks probleeme tekkida.
Tõsiselt armas. Südame teeb ka soojaksSmile
Soovin edu!


Andres.
aga kuidas ikkagi nende pooltelgedega olkes...näppisin ühelt ja teiseltpoolt, kuskilt ei liiguta niipalju, et välja tuleks, ehk siis kui mootorit juba üles hakkab liigutama?
Poolteljed kinnituvad käimakasti poolt ainult nende kummidega. Kumbki kinnitub kolme 6se poldiga käimakasti külge. Välimise otsa lahtivõtmiseks tõstad vasaku esiratta üles, toestad kere ära, ratas alt ära, käändtelg amordi ning kere küljest lahti ja koos poolassiga alt ära. Parema poole ratast pole vaja torkida, keerad kasti küljest ainult need kolm polti lahti ja kui kasti ära võtad jääb parempoolne poolass ratta külge. Kui käimakast on maas, saad mootori ülevalt välja. Kapott võta ka enne maha, on parem toimetada.
Minu esimene auto oli Fiat-127, aastast 1974. Sai selle aiste vahelt ikka mitu mootorit läbi lastud omal ajal. Mootori vahetus on tegelikult imelihtne sel aparaadil. Paraja jämedusega kaigas või toru koormarihmaga mootori külge ning kahe mehega tõstab maha, pole mingit delfrit vaja.
okei, suured tänud kõigile...eks lähiajal saab üritada see mootor sealt maha saada...
Oman ühte avariilist keret millel veel päris korralikud tagumised tuled ja ka stangel pole suurt viga. saad need puhta muidu omale aga tingimusel, et keerad ise maha vöi viid köik minema.

täpsemad kontaktid profiilis.

terv Indrek.
No see hea kui neid 127 ikka korda tehakse, endal sama asi käsil. Aga nüüd fiat 127 omajatele küsimus, et ega kellelgi korralikke uksi, jagajat ja 5est käigukasti ole?
jagaja peaks olema ju sama mis uuemal mootoril?
seega peaks olema autopoodides kergelt kättesaadav...
ka meil üks lisa käigukast, mitme käiguline?, eitea...
uksed vist üldse sellel kõige kurvemad kohad...
aga 2,5 paarist saab vast ühe terve ja korraliku paari kokku tehtud
Uksed ja küljekarbid fiati kõige lollimad kohad on jh. Jagaja kohta niipalju, et autopoodides siin saaremaal ringi vaadates ma küll pole leidnud sobivat. Sad
nüüd siis sai eile õhtu veedetud fiati kallal...peale 5-6 tundi tegevust meil see ikkagi ei õnnestunud...paar tundi läks aega ülimalt roostes poltide lahtikeeramisega ratta juures(amordi ots jms) siis edasi jõudsime ka tõstmiseni, aga keegi eelmises postituses mainis et parem poolne pooltelg peaks ise välja tulema kui mootorit üles tõsta siis see kahjuks just hoidis mootorit kinni ning erilist tõsta ei lasknud...
Jossu Kirjutas:... siis edasi jõudsime ka tõstmiseni, aga keegi eelmises postituses mainis et parem poolne pooltelg peaks ise välja tulema kui mootorit üles tõsta siis see kahjuks just hoidis mootorit kinni ning erilist tõsta ei lasknud...
Käimakast võta ikka enne eraldi maha altpoolt. Kui parempoolsel poolassil kaitsekummi kolm polti kasti küljest lahti keerad, siis miski muu teda seal kinni ei hoia. Kui kast maas, siis alles tõstad mootori maha ülevalt poolt.
korvimees Kirjutas:
Jossu Kirjutas:... siis edasi jõudsime ka tõstmiseni, aga keegi eelmises postituses mainis et parem poolne pooltelg peaks ise välja tulema kui mootorit üles tõsta siis see kahjuks just hoidis mootorit kinni ning erilist tõsta ei lasknud...
Käimakast võta ikka enne eraldi maha altpoolt. Kui parempoolsel poolassil kaitsekummi kolm polti kasti küljest lahti keerad, siis miski muu teda seal kinni ei hoia. Kui kast maas, siis alles tõstad mootori maha ülevalt poolt.

uuemal varjandil 78- saab mootori käimakastiga koos isegi välja. vanemal ei tohiks eriti midagi erinevusi olla.
no ruumipuudust seal sellesmõttes ei ole et koos käimariga välja ei mahu, liht pooltelg hoiab kinni kogu kupatust...
Jossu Kirjutas:no ruumipuudust seal sellesmõttes ei ole et koos käimariga välja ei mahu, liht pooltelg hoiab kinni kogu kupatust...

Käimakasti peab niipalju liikuma vasakule ehk juhipoole, kuni parem poolass kastist välja kukub. Kui püüad mootorit koos kastiga otse üles tõsta, siis loomulikult hoiab poolass kogu kupatust kinni.
niipalju kahjuks liikuda ei andnud, et poolass välja tuleks...
aga eks mõniõhtu tee uuesti proovi
No, oled mootori välja saanud?
pole kahjuks aega saand, jõulueelsed kiired ajad igalpool...
Selle aasta numbri sees saab loodetavasti ikka mahaSmileToungue
Kunagi sai ka 127-el mootorit maha võetud. Ise võtsin küll koos käigukastiga ja altpoolt, st. tõstsin taliga keret niipalju, et saaks mootori auto alt välja tõmmata. Isegi veovõlle ei pidanud käigukastist välja võtma, vaid lammutasin esisilda pisut laiali, et saaks veovõlliotsad käändmikust välja tõmmata. Vahetasin mootori käigukasti otsast ära ja pärast panin samamoodi auto kokku tagasi ka. Aega läks mootori vahetusega vähem kui üks päev ja tegin seda täiesti üksi Wink .
Nii et jah, pole seal keerulist midagi, väga hea ja lihtne auto on see 127 Cool .
Lehti: 1 2 3