automoto.ee foorumid

Täisversioon: mis mootoriga on tegu ja kuidas seda hakkata taastama`?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
tere....leitsin kuurist mingi 125-se mootori plaan oli üles ehitada?...et panna kas delta raamile või võrri? kus saaks sellisele mootorile juppe jne?
Mootori pildid ise on siin: http://www.speedyshare.com/787770412.html
Pildid töötavad küll.
Mootori ja nende juppide kohta ei oska midagi öelda, aga võrri raamile oleks seda väga raske paigaldada, pigem kuidagi delta raamile.
No nüüd nägin mina ka.Tegemist on M-1-M mootoriga.Mida sa plaanid sellega edasi teha,ehk tahaksid selle ära müüa?Juppe pole küll eriti kerge leida.
no ma arvasin et püüaks korda teha kas kas delta raamile paigutada?aga palju sa selle eest hinda pakuksid?vb saaks vahetuskaupa teha?mopeedimootorit oleks küll vajaRolleyes
No mopi raami peale panekuks peaksid sa ju raami ringi tegema.No mopimootori ma isegi leiaksin sulle.Kus kaugel sa üldse asud?
Pärnumaal...ja sa?
"Moskvalase" mootoreid (M-1-M mootor erineb vanast algupärasest M-1-A-st ehk kuulsa DKW RT 125 replikast vaid ülipisku võrra) ei vedele enam väga lademes, kuigi neid on ülimasskogustes-toodetud. Minu meelest ei ole mõistlik seda suvalise mopeedi raami peal külavahel rallitamiseks ära lörtsida.

Soovitan Sulle ühte kahest:

a) otsustad säärase masina restaureerida ning hangid kusagilt vastava kere ka raami (veel neid liigub...);

b) müüd selle mootori maha või vahetad miski isendi vastu, mis ei ole nii haruldane ja mille tõesti raatsib rallida.

Usun, et M-1-A/M-1-M restaureerijaid on Eestimaa peal palju enam kui korralike mootoritega varustet isikuid...
No ma siin juba üritangi sellele käppa peale saadaToungue
mesamees Kirjutas:No ma siin juba üritangi sellele käppa peale saadaToungue

Tee seda. Minul on omaenda M-1-A taastamiseks mootori algmaterjal olemas Smile
No mul ka juba miskit olemas.M-1-A on juba peaaegu koos ja M-1-M on alles alguses,mootori sellele leidsin Türi Kuusakoskist,aga see enamuses puruks pekstud,ainult sisu kasutuskõlblik.Raam on enam-vähem ühes tükis,aga porilaudadega veel tuuga ja muud pisividinad.Muidugi nr1 asi oleks M-1-A-le veel esiporilaud,ketikaitse ja spidomeeter leida,siis oleks masin 100% komplektne.
aga on see mootor siis juba nii uunikum?
Kui unikum see "nii uunikum" on? Ega ta nüüd eriti uunikum ka pole aga probleem on selles, et tihtipeale on need väikesed 2-taktilised ikka väga läbi aetud. Olen ka varem siin sõna võtnud, et minu arvates on peamine mure 3-käiguliste 125-ste väntvõllid. Korralikke pole eriti võtta ja remontimine eeldab ikkagi oskajat spetsialisti ja maksab raha ka kui just keegi heategevuse korras ei aita.
Igal juhul oleks maailma mastaabis positiivsem variant, kui mootor satuks jah kellegi mehe kätte, kes selle paneks õige raami peale!
M1M kohalt viriseksin, et minu arvates jälle sellel masinal problemaatilised sõlmed esihark ja tagavedrustus. Muide, M1M oli minu esimene 2-rattaline motoriseeritud sõiduvahendCool ja see oli väga ammuToungue
No õnneks minu käes olevatel masinatel on väntvõllid mõlemal väga heas korrasCool
Kui kellelgi veel huvi antud mootorite vastu , siis ka mul pakkuda komplektne kolmekäiguline , korralik M-1-M mootor .Puudub ainult karburaator.hind sümboolne 300 krooksu.
5294065 Andres