automoto.ee foorumid

Täisversioon: Skoda Felicia LX ´95
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere jälle.

Kuna igapäevaautot saab ainult remontida esinduses ja kalli raha eest siis ostsin endale odava raha eest uue auto, kuna alati on olnud soov ise nokitseda auto kallal ja midagi ( loodetavasti ) paremaks teha.

Otsisin endale lihtsa ehitusega, vähese võimsusega ja hea hinnaga masinat. Pilk jäi pidama Felicia peale.

LX varustusaste, ehk siis ühesõnaga mitte midagi, raadio on. Rool on ilma võimuta ja aknaid saab ka vändata.

Esimene proovisõit tehtud ja kõik tundus olevat hea. Roostet oli natuke aga sellest hiljem. Jõgevalt Tallinnas tagasi tulles tekkisid probleemid. Kadusid pütid, kuna bensunäidikut ei saanud ka uskuda siis sai bensiini esimese asjana juurde ostetud, aga see aitas umbes paarikümneks kilomeetriks. Sai uuesti tangitud ja auto sõitis jälle paarkümmend kilomeetrit. Lõpuks enam käima ei suvatsenud minna ja sai köie otsas koju toodud. Aku on ka läbi suht. Kuna ilm oli suht lörtsine siis sai süüdistada niiskust.

Praeguse seisuga on auto garaazis, aku laadima pandud, preagu garaazist tulles oli järgmine hea üllatus auto all, nimelt oli jahutusvedelik lahkunud auto jahutussüsteemist ja valgunud põrandale.
Lisaks on roooste. Esitiivad on täiesti läbi, teised kohad on enam-vähem värvparandustega teostatavad.

Praegune Need-to-Do list :

Aku täis
Lahentada mittekäivitumine ( jagaja äkki ? )
Jahutusvedelik tagasi sinna kus ta koht ( paistis veepumbast tulenevat )
Uued esitiivad + värvimine
Üle kere kerged värviparandused
SUUUUUUR sise ja välispesu
Talvekad alla ( olemas , suht head )
Uus aku
Ülevaatlus + kindlustus

Tuleviku plaanid :
Uued pirnid esituledesse
Valuvelg
CD makk + uued kõlarid, maybe ka võim ja subwoofer
Õrn toonklaas
Keskkonsool

Imekspandav oli minu jaoks see selline auto nii kiiresti soojaks läheb ja käsipidur ( sai proovitud kui töötas ) võtab jube hästi.

Mõned pildid ( küll kuulutuse omad ) leiab siit :

http://yellowboost.planet.ee/Galerii/skoda/
Panin laetud aku peale ja auto läks probleemideta käima. Ilmselt peab viga otsima jagajakaanes ja küünlajuhtmetes.
Kahtlen kas viga on jagajas ja küünaldes,pigem nn süütevõimendis,mis asub süütepooli all kere küljes.Felitcial on tõesti kiiresti ja hästi soojaks minemise komme ja lisaks annab talveks boonust hea vääne madalatel pööretel.
Kui juppe ja nõu vaja küsi julgesti,olen seda masinat päris palju kokku-lahku võtnud.keskkonsool ka olemas.
Mootor on 1,3-liitrine? See päris õige Skoda mootor, aluploki ja tõukurvarrastega (siin küll, jah, juba valepidi valesse otsa pandud), mis püsis tootmises 39 aastat? Smile
pppp Kirjutas:Mootor on 1,3-liitrine? See päris õige Skoda mootor, aluploki ja tõukurvarrastega (siin küll, jah, juba valepidi valesse otsa pandud), mis püsis tootmises 39 aastat? Smile
ohoh - ja mina mõtlesin taolisi fakte teadmata paar aastat tagasi sama motot samal mudelil silmitsedes: "jumal tänatud, et VW Shkodale vähemnostalgilise tehnika peale pani". Enam nii ei mõtle Smile
No 1,6-liitrine bensukas ja 1,9-liitrine vabalthingav diisel olid "vähem nostalgilised" VW mootorid. Aga selle "nostalgilise" Skoda mootori tootmine lõppes 26. märtsil 2003, viimasena kasutati seda 1,4-liitrises versioonis 1. gen. Fabia peal. Üks huvitav fakt selle mootori kohta on veel see, et sellel oli algul malmist plokikaas Smile