automoto.ee foorumid

Täisversioon: moskvits 408 1966
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Aastaid tagasi sai ostetud selline 408.[attachment=27060]
Auto oli sõidukorras ja natuke sai temaga ka liigeldud,põhiliselt seenel käidud.Siis leidis ta tee kuuri alla,kus seisis kuni selle sügiseni.

Ruumi puudusel pidi ta loovutama oma koha ühele kobedamale saabile ja õue kolima.Kuna mul projektidest puudust ei ole ja hetkel ühe auto ravimine hoos,siis otsustasin ta maha müüa.Selleks et autot lihtsamalt ja kiiremini müüa pumpasin kummid täis,lisasin aku ja natuke bensiini,et huvilised saaks soovikorral jupi proovisõitu teha.Selleks hetkeks kui kõik vajalik müümiseks tehtud oli juba nii pime,et pilti õues teha ei saanud.Mis seal ikka ajan auto korraks ühte tühja garaasi, teen pildid ära ja teema lõppenud.Kui pildid tehtud ei viitsinud enam autot õue ajada ja tõttasin tuppa müügi kuulutust sisestama,homme ka päev.
Järgmine päev läksin autot välja ajama,aga otsustasin enne veel natuke uurida,et mis nägu ta põhjaalt on.Seda aga ei saanud teha,sest muda ja liiv olid ainukesed materjalid mis põhjaall paistsid.See olukord tuli kohe kõrvaldada,kes sellist autot ikka ostab,õigustasin ennast.Edasi läks kõik nii nagu tavaliselt...

Kindlasti küsite,et mis teema sellest siis nüüd tuleb? Kas müügi promo,taastamine või midagi muud?Aus vastus oleks - ma ei tea.Kui moded lubavad,eks siis aeg näitab.Praegu jätkan aga olukorra kajastamist.

... põhja puhastusest sai loomulikult auto välipesu ja siis juba sisepesu.Peale kilogrammide viisi sopa ja sodi eemaldamist hakkas auto tegelik seisukord üha enam paljastuma.Tuju see igatahes tõstis.
[attachment=27061][attachment=27062][attachment=27069]
Kogu põhi oli kõva ja paigad olid pandud korralikult auku sisse,mitte peale.Kuna autol algusest peale ei käinud vasak tagumine uks ja mina pidasin koguaeg põhjuseks kõveralt allapandud karpe,siis peale keevitustööde vaatamist ei tahtnud ma seda enam uskuda.Töö kvaliteet selle aja kohta näitas,et meister on autosid ennegi teinud.Vaevalt oleks ta kere toestamatta jätnud.Õnneks ma ei eksinud,kui keret keskelt tõstsin läks ukseauk kohe õigeks,viga oli leitud.Karbid väljast poolt punktitud liiga pika vahega ja plekk vananedes venis järgi.
[attachment=27068]
Kõige selle kokkuvõteks otsustasin,et auto väärib liikuma ajamist ja keret ootab keevitustuba.
Kõige rohkem võlub mind selle auto juures tema sisu,hirmsasti meeldib mulle selle auto värvide kombinatsioon.Hall auto,musta halliga uksed,valge lagi ja halli sinisega istmed - üllatavalt avaraks teeb auto.Kahjuks tänaseks värvid tuhmunud,kuid mõned säilinud killud aitavad seda mõtetes näha.
[attachment=27070][attachment=27071][attachment=27072]

Kogu plastik on seest hävinenud,ka lingid.Kõike seda võite mulle kohe pakkuda.Lisaks vajan kiiresti pagasniku luugi vedru,seda mis hoiab luuki üleval,neid on kaks.
Pagasnikuluugi vedru pole enam vaja.Teistele teadmiseks,et seda saab edukalt asendada Gaz 51 ukseluku vedrudega.[attachment=27092] Mis pealegi tunduvad jäigemad,kui orginaalid,või on orginaalid lihtsalt väga-väga väsinud.Äkki keegi mäletab oma kogemusest,kas 408 luuk avanes ise ülesse välja,kui salongist kangi tõmmata,või tõusis ta irvakile ja avada tuli käega?
janek555 Kirjutas:Äkki keegi mäletab oma kogemusest,kas 408 luuk avanes ise ülesse välja,kui salongist kangi tõmmata,või tõusis ta irvakile ja avada tuli käega?
Tõusis irvakile ja vajas käe abi, et avada.

Andres.
Kust see info pärineb?
Selline süsteem ju enamustel autodel, millel salongist pakiruumi luugi avamine, et ainult irvakile. Kui ta üles ise läheks, oleks päris raske kinni suruda. Liblikmutteri info pärineb ta venna 408 Elitelt, mida peaksid teadma küll.
Ma sellepärast küsisingi,et kas info tuleb venna 408 ,mille vedrud võivad samuti väsinud olla,või rääkis keegi vanem inimene.

Kapoti üles tõusmine,ei tähenda küll ,et sulgemine peab raske olema.Küsimus tegelikult tingitud sellest,et vedrul paistab jõudu olevat kapotti täielikult avada,aga asi jääks nagu hõõrdumide taha.Õlitamine ei aidanud ja see hoobadega vedrujõu ülekanne ei veennud ka selles,et ta peaks üles tõusma.Seepärast küsisingi.
Janek!
Pagasniku luuk ei avane lõpuni,sest see oleks mõnevõrra ebamugav.
Kujuta endale ette lumega kaetud pagasniku luuki ja (või) paduvihmas luugi avamist.Ega vene insenerid ei olegi nii lollid olnud kui arvatakse.
Edu Sulle taastamisel
Lugupidamisega
No kui ei avane lõpuni,siis asi korras.Iseenesest ei oleks see ülesse avanemine mingi haruldus,paljud autod avavad luugi lõpuni ja mingeid probleeme mina selles küll ei näe.Igatahes asi selge ja jäägu ta minu autol siis ka nii.
408 pagasiluugi hingede spiraalvedrud tõesti suudavad luugi avada vaid irvakile, kuid käega aidates üles jääb ise avatud asendit hoidma.Juhtumisi kui masin on külili (näit remonttöödeks) ja avada pakiruumi luuk, siis ta teeb seda küll automaatselt ja lõpuni, kuna luugi raskusjõud alla hingedele puudub
  Juhul, kui kasvõi üks vedru on purunenud, siis luuk ilma toestava toikata üleval ei seisa. Moskva tehase autosi 408/412 toodeti spiraalvedrudega mudeli lõpuni 1975, aga Iževski autodel vahetusid spiraalvedrud 72/73. kahe terastraadist pika väändevedru vastu. Vot need vedrud on ikka nii vinged, et lukusti vabanedes avaneb luuk ise hooga üles. Kui sellised Iž hinged paigaldad vanade asemele, siis hakkab ka Su 408 luuk ise üles käima. Muuseas külili keeratud Iž-mosse luuk läheb lahti aga erilise suure kiirendusega, mis lõpeb kõva pauguga piirasendis.  
Täna sai koos kiirete välenäppudega kõrvaldatud salongi radiaatori leke ja vahetatud bensiini näidik.See on 412 oma ja õieti hetkel ei näita,nii et tuleb teist veel reguleerida,või hoob lühemaks teha.
[attachment=27103][attachment=27104]
Nagu näha on,siis oled omale ka 2 peenemat mehaanikut ka appi võtnudBig Grin
Nüüd on nendest juba abi jah,suurem paneb kõik mutrid poldid kokku ja väiksemal on lihtsalt suur töö tahe.Loodan et protsess ei pöördu!