17-11-2007, 18:34 PM
Aastaid tagasi sai ostetud selline 408.[attachment=27060]
Auto oli sõidukorras ja natuke sai temaga ka liigeldud,põhiliselt seenel käidud.Siis leidis ta tee kuuri alla,kus seisis kuni selle sügiseni.
Ruumi puudusel pidi ta loovutama oma koha ühele kobedamale saabile ja õue kolima.Kuna mul projektidest puudust ei ole ja hetkel ühe auto ravimine hoos,siis otsustasin ta maha müüa.Selleks et autot lihtsamalt ja kiiremini müüa pumpasin kummid täis,lisasin aku ja natuke bensiini,et huvilised saaks soovikorral jupi proovisõitu teha.Selleks hetkeks kui kõik vajalik müümiseks tehtud oli juba nii pime,et pilti õues teha ei saanud.Mis seal ikka ajan auto korraks ühte tühja garaasi, teen pildid ära ja teema lõppenud.Kui pildid tehtud ei viitsinud enam autot õue ajada ja tõttasin tuppa müügi kuulutust sisestama,homme ka päev.
Järgmine päev läksin autot välja ajama,aga otsustasin enne veel natuke uurida,et mis nägu ta põhjaalt on.Seda aga ei saanud teha,sest muda ja liiv olid ainukesed materjalid mis põhjaall paistsid.See olukord tuli kohe kõrvaldada,kes sellist autot ikka ostab,õigustasin ennast.Edasi läks kõik nii nagu tavaliselt...
Kindlasti küsite,et mis teema sellest siis nüüd tuleb? Kas müügi promo,taastamine või midagi muud?Aus vastus oleks - ma ei tea.Kui moded lubavad,eks siis aeg näitab.Praegu jätkan aga olukorra kajastamist.
... põhja puhastusest sai loomulikult auto välipesu ja siis juba sisepesu.Peale kilogrammide viisi sopa ja sodi eemaldamist hakkas auto tegelik seisukord üha enam paljastuma.Tuju see igatahes tõstis.
[attachment=27061][attachment=27062][attachment=27069]
Kogu põhi oli kõva ja paigad olid pandud korralikult auku sisse,mitte peale.Kuna autol algusest peale ei käinud vasak tagumine uks ja mina pidasin koguaeg põhjuseks kõveralt allapandud karpe,siis peale keevitustööde vaatamist ei tahtnud ma seda enam uskuda.Töö kvaliteet selle aja kohta näitas,et meister on autosid ennegi teinud.Vaevalt oleks ta kere toestamatta jätnud.Õnneks ma ei eksinud,kui keret keskelt tõstsin läks ukseauk kohe õigeks,viga oli leitud.Karbid väljast poolt punktitud liiga pika vahega ja plekk vananedes venis järgi.
[attachment=27068]
Kõige selle kokkuvõteks otsustasin,et auto väärib liikuma ajamist ja keret ootab keevitustuba.
Auto oli sõidukorras ja natuke sai temaga ka liigeldud,põhiliselt seenel käidud.Siis leidis ta tee kuuri alla,kus seisis kuni selle sügiseni.
Ruumi puudusel pidi ta loovutama oma koha ühele kobedamale saabile ja õue kolima.Kuna mul projektidest puudust ei ole ja hetkel ühe auto ravimine hoos,siis otsustasin ta maha müüa.Selleks et autot lihtsamalt ja kiiremini müüa pumpasin kummid täis,lisasin aku ja natuke bensiini,et huvilised saaks soovikorral jupi proovisõitu teha.Selleks hetkeks kui kõik vajalik müümiseks tehtud oli juba nii pime,et pilti õues teha ei saanud.Mis seal ikka ajan auto korraks ühte tühja garaasi, teen pildid ära ja teema lõppenud.Kui pildid tehtud ei viitsinud enam autot õue ajada ja tõttasin tuppa müügi kuulutust sisestama,homme ka päev.
Järgmine päev läksin autot välja ajama,aga otsustasin enne veel natuke uurida,et mis nägu ta põhjaalt on.Seda aga ei saanud teha,sest muda ja liiv olid ainukesed materjalid mis põhjaall paistsid.See olukord tuli kohe kõrvaldada,kes sellist autot ikka ostab,õigustasin ennast.Edasi läks kõik nii nagu tavaliselt...
Kindlasti küsite,et mis teema sellest siis nüüd tuleb? Kas müügi promo,taastamine või midagi muud?Aus vastus oleks - ma ei tea.Kui moded lubavad,eks siis aeg näitab.Praegu jätkan aga olukorra kajastamist.
... põhja puhastusest sai loomulikult auto välipesu ja siis juba sisepesu.Peale kilogrammide viisi sopa ja sodi eemaldamist hakkas auto tegelik seisukord üha enam paljastuma.Tuju see igatahes tõstis.
[attachment=27061][attachment=27062][attachment=27069]
Kogu põhi oli kõva ja paigad olid pandud korralikult auku sisse,mitte peale.Kuna autol algusest peale ei käinud vasak tagumine uks ja mina pidasin koguaeg põhjuseks kõveralt allapandud karpe,siis peale keevitustööde vaatamist ei tahtnud ma seda enam uskuda.Töö kvaliteet selle aja kohta näitas,et meister on autosid ennegi teinud.Vaevalt oleks ta kere toestamatta jätnud.Õnneks ma ei eksinud,kui keret keskelt tõstsin läks ukseauk kohe õigeks,viga oli leitud.Karbid väljast poolt punktitud liiga pika vahega ja plekk vananedes venis järgi.
[attachment=27068]
Kõige selle kokkuvõteks otsustasin,et auto väärib liikuma ajamist ja keret ootab keevitustuba.