automoto.ee foorumid

Täisversioon: Hydrotõukur
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Rääkige targemad mehed et kuidas ma oma autol tõukuri klõbinast lahti saan? Et kas kellelgi on näiteks hydrotõukurist mingeid jooniseid et teeks omale tema tööötamis täpselt selgeks ja siis äkki keegi oskaks öelda, et kust ma saaksi opel rekordi õlitusskeemi, et kust kohast opel rekordil see õli tõukurisse jõuab(tahakas nagu siis selle tõukurite asja ikka omale selgeks teha)?
http://www.nuvision.ndo.co.uk/tappets.htm
Siin mingi õpetus kuidas puhastada, kui ise sellese ei usu. Vahetad kõik uute vastu ja mure murtud hulgaks ajaks.
Rekordi tõukurihinnast pole uduaimugi kuid ei tohiks eriti Mersu omast kallim olla. Mersul 250-300 EEKi tükk.
Rekordile maksab hüdrotõukur 80 eeku tükk.
Terv.Jaanus
Kas tõukurid klõbisevad lühikest aega vahetult peale käivitamist või pidevalt?
pppp Kirjutas:Kas tõukurid klõbisevad lühikest aega vahetult peale käivitamist või pidevalt?

Kogu aeg ja ma olen suht veendunud et ta ei saa korralikult õli kätte.
Rõhk muidu normis?
Vaheta õli ära ja pane maksimumini. Odavatest õlidest olen oma Audis kasutanud Erimelli 5w40.(IMO odavam kui OMV10w40 aga parem) Sellest odavamat enam ei maksa võtta.
Tegelane5 Kirjutas:Vaheta õli ära ja pane maksimumini. Odavatest õlidest olen oma Audis kasutanud Erimelli 5w40.(IMO odavam kui OMV10w40 aga parem) Sellest odavamat enam ei maksa võtta.

Mis mõttes "pane maksimumini"? Kas sa mõtled õli normi või?
Loomulikult.
pppp: Aga mis siis teha, kui klõbiseb ainult natuke aega pärast käivitamist st klõbin kaob sooja mootoriga.
Kui vahetult peale käivitamist veidi klõbistab, siis ei ole mõni tõukuritest enam päris tihe (pisut pikemalt seistes laseb õli sealt jalga). Oma kogemuste põhjal vahetad tõukurid ära ja probleem kadunud. Seda muidugi eeldame kah, et mootoris tootja poolt ette nähtud marki õli pruugitakse ja seda õigel ajal vahetatakse.
Rekordi puhul enamasti süüdi õlirõhk,pane 15w40 või purk õlilisandit ja las mõni teadjam vaatab üle nookurite regullingu,kui oled Rapla ligidalt helista
ahtos Kirjutas:Rekordi puhul enamasti süüdi õlirõhk,pane 15w40 või purk õlilisandit ja las mõni teadjam vaatab üle nookurite regullingu,kui oled Rapla ligidalt helista

Mis see õlilisand paremaks teeb. Mida see õlilisand üldse teeb?
Kui koguaeg klõbiseb, siis ei aita arvatavasti ka mingi õlilisand. Põhjus võibolla kinnijäänud tõukurites, halvemal juhul ka nukkvõll juba kahjustatud. Klõbinat võib põhjustada ka nookurite tugimutrite lahtijooksmine (mul selline asi olnud), aitab kontramutrite paigaldus. Tõukurid tuleks välja võtta ja nende seisukorda kontrollida, vastu nukkvõlli käivad tõukuripõhjad peavad olema siledad ilma igasuguste vigastusteta, samuti nukkvõll. Enne tagasipanekut tuleb tõukurid õlist tühjaks pressida (mina kasutasin kruustange), peale seda peavad vedru jõul vabalt liikuma. Mina sõitsin 2.0 Rekordiga rohkem kui 100 000 km ja kasutasin õli Addinol Super MV1045 10W40, mineraalõli autodele väljalaskeaastaga kuni 1987. Rekord E tootmine lõppes vist 1986 aastal.
Aga kas tasuks mul osta poest mootori sisepesu vedelik mis käib õli sisse, sellega ta ära pesta ja siis panna uus õli sisse koos õlilisandiga näiteks?
Kas see annaks mulle mingit effekti?
Ei anna see pesuöli sulle mingit effekti.
Tiri need töukurid välja,pressi tühjaks,ja proovi uuesti.
Ürita hoida pärast esimest käivitust u2000p,see peaks nad korralikult öli täis tömbama.
Loomulikult,kui survet pole,siis unista edasi-imesid ei juhtu eriti tihti.
Mul klõbiseb yks tõukur, kõik ylejäänud on vait ja kui ma tõstan selle klõbiseva tõukuri teise kohta siis selle teise koha peal töötab ta kenasti ilma klõbinata. Niiet seal on õlituses mingi kala see mitte ei ole tõukuri viga, ytleb minu mõistus.
Mismoodi sa seda tõukurit paigaldad, paika reguleerid.
teints Kirjutas:Mismoodi sa seda tõukurit paigaldad, paika reguleerid.

Reguleering on lihtne, keerad mutrit niipalju peale et klõbin ära kaob ja mootori tühikäigupöörded peale reguleeringut taastuvad sest mootor ei tohi jääda peale reguleeringut raskelt käima.
Mina tegin sedasi.
Tõukurid kruustangide vahel õlist tühjaks, niipalju et saaks pöidlaga vajutades liikuva osa peaaegu äärega tasa vajutada. Tõukurid asetasin kohtadele ja hakkasin klappide reguleerimise järjekorras nookureid paigaldama. Esimese silindri kolb töötaktil ülemisse surnud seisu, nukkvõll jääb asendisse kus mõlemad klapid on kinni. Esimese silindri nookureid keerasin peale niipalju, et tõukuri liikuv osa läks tõukurisse pool väljaulatavast pikkusest. Pöörasin väntvõlli 180 kraadi, sama asi kolmanda silindri klappidega jne. Klapikambrikaas peale ja mootor käima, natukese ajaga saavad tõukurid õli täis ja klõbin kaob.
Lehti: 1 2