automoto.ee foorumid

Täisversioon: Elektriku abi vaja "Euro Bellarussile"
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kas oskab keegi teab mida näitab voltmeetri kõrval asetsev punane kontroll tuli.Asi selles et hommikul peale käivitamist on kõik ok,pinge normis ja tuli kustunud.Peale ca 15-20 min töötamist hakkab tuli vilkuma ja mingi aja pärat põlema.Järgmisel hommikul on akud laetud ja sama jama edasi.Tegu on siis 24v käivitusega aga mu süst.12v.
No aga , masina juhendis/manualis siis selle tule kohta pole juttu või? "Euro Bellaruss" ei tohiks nii vana asi olla, et manuali pole.
Või küsi siit: http://www.belest.ee/index.php?option=co...&Itemid=27
Laadimist pole kui tuli põleb.
Aho Kirjutas:Laadimist pole kui tuli põleb.

Hommikul akud täis.Olen nüüd tähele pannud et mida külmem ilm seda kauem võtab aega kui tuli põlema hakkab.Traktori enda raamatus pole tule kohta sõnagi.
Aga kas laadimine on, kui tuli põleb?

24V starteriga pole akud just kõige kriitilisemad, isegi puuduliku laadimise korral käivitub mootor kuni korralike pakasteni, mis kehvadele akudele siis nipponi teevad...
See võib sul vabalt massiprobleem olla. Laadimise märgutuli saab massi enne käivitumist (ja laadimise alustamist) ahela ühest otsast ja laadimise alustamisel mass siis lühistub ja tuli kustub. Aga sul vahest tuleb tagasi. Enda MTZ-l jamasin sarnase probleemiga, ma ei saanud pärast gener vahetust enam tuld kustu. Kui panin õpiku järgi ahelad, ei lülinud starter. Sain starteri tööle, jäi tuli põlema. Ja jäigi.
SEE ASI JU NII LIHTNE KUI TULI KUSTUNUD ON SIIS LAETAKSE AKKUSID JA KUI TULI PÖLEB SIIS ON AKKUD TÄIS. AGA TEGELT PEAKS SEE ASI KÄIMA VASTU PIDI.NATUKE SUDIMIST JA PEAKS SAAMA KA TEIST PIDI. BELLARUSSI EREKTRI SÜSTEEM TAHAB SAADA HEAD PEAD AGA MITTE MINGIT ÖPPIKUT.ÕPPIKU JÄRGI POLE SEAL TEHA MIDAGI EGA SEE VALMET EI OLE
Kui on tegemis siis sellise generaatoriga, millel kasutatakse JA 112 B mikropingeregulaatorit, siis see võib tuksis olla, seal ka see laadimistule ahel nigelavõitu ehitatud, et kui mass puudub võib lõpptransi mis on KT 805 baasil tehtud läbi minna. Aga, kuna tuli läheb mingi aja pärast põlema, võib tegu olla soojuskompensatsiooni ahela rikkega selles regulaatoris.
[attachment=27171]Tänud kõigile kes on viitsinud nõu anda.See regulaator JA 112 B on vanema tüübi oma,mul selline mis pildil.Lisaks olen pannud ka lisa mass juhtmeid,vahetanud tervet genekat,laadimisreleed (seda mis on ees,akude peal).Ei tea kas on kokkusattumus aga hiljuti lõpetas vasak poolne aku töötamise?