automoto.ee foorumid

Täisversioon: Auto armatuurlaua remont.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Üritame siin sõbraga ühte Ford Cortina Mk II`te uuele elule aidata ja
armatuurlaua renoveerimisel põrkusime probleemile.
Pikast seismisest olid hiired sinna sisse pesa teinud ja sealt omale
"ehitusmaterjali" võtnud.
Armatuurlaua ehituseks on metallkarkass,mis on kahelt poolt kaetud
poolkõva porolooni laadse materjaliga.Seda ongi "ehitumaterjalina"
kasutatud ja võetud on teda välimiselt poolt(paksem osa).
Nüüd olekski vaja seda asendada,kuid millega ?Näritud kohad on
umbes 20x30 mm suured ja 10 mm sügavad(kuni metallkarkassini välja).

[Pilt: p1010004re7.jpg]

[Pilt: p1010006vp7.jpg]

Fotodel on küll tükk Opel Rekord`i armatuurlauast,seda oli lihtsam
illustratsiooniks objektiivi ette saada ja ehituski on samasugune.
Ise üritaks augud mingi X asjaga nö ärapahteldada ja vakstu (kunstnaha) peale liimida.
Taastamisega tegeleb Teping Viimsis.
rollfix Kirjutas:Taastamisega tegeleb Teping Viimsis.

Haha!Wink
klaasriide ja vaiguga äkki?
Variant 1: Väiksemate aukude puhul (kuni ca. 5x5 mm) jääb päris ilus kui auk pahtliga täita, jämedama liivapaberiga tasaseks lihvida ja armatuuri värvi värvida. Jäme liivapaber jätab ka mingi mustri nii et ei paista päris sile ja ei hakka silma. Kui ikka tõesti paigatud kohta otsima ei lähe, siis silma ei hakka.
Variant 2: Samuti väiksemate aukude parandamiseks. Esmalt lasta natuke silikooni armatuur lauale, natuke laiali hõõruda. Lasta ära kuivada ja eemaldada. Nii saab mustri. Nüüd võtta armatuuri värvi silikooni, lasta auk täis, tõmmata tasaseks ja lõpuks muster peale vajutada. Võibolla toimib ka suurte aukude puhul, ei tea ei ole proovinud.
Variant 3: On olemas spetsiaalne vedel nahk(geeli laadne). Kantakse detailile, silutakse ja kuumaõhu puhuriga soojendatakse kuni muutub plastiliseks. Kuumutamise käigus tekib ka nahale omane muster. Ei oska öelda kust saaks, ja kindlasti on ta ka suht kallis. Sel viisil parandatakse ka nahk istmeid.

Sinu puhul vast aitaks selline asi et täidad augi millegagi, mina pakuks makroflexiga. Lihvid tasaseks, pahteldad, lihvid jämeda liivapaberiga ja lõpuks värvid. Ei luba et asi toimib, aga on proovimist väärt.
Paratamatult nühid pahtliga toimetades naha karvaseks. Servad jäävad ka silikooniga näha. Ja mis selle Tepingu mainimise juures nii naljakat oli? Jäi veidi poolikuks...
Ei tea kas võin kasutada sama teemat, aga probleem ka armatuuriga seotud. Millega oleks kõigeparem mosse armatuurilt kleepse eemaldada, nii et ei söövitaks ega kahjustaks pinda?(Tegu ei ole veepaasil kleebistega)
null Kirjutas:Millega oleks kõigeparem mosse armatuurilt kleepse eemaldada, nii et ei söövitaks ega kahjustaks pinda?(Tegu ei ole veepaasil kleebistega)

Concept Chemicals'i spetsiaalne puhastusvahend Chu-Sol peaks tõenäolielt sobima, kuigi ise sellel konkreetsel materjalil seda proovinud ei ole.
oldmoped Kirjutas:
null Kirjutas:Millega oleks kõigeparem mosse armatuurilt kleepse eemaldada, nii et ei söövitaks ega kahjustaks pinda?(Tegu ei ole veepaasil kleebistega)

Concept Chemicals'i spetsiaalne puhastusvahend Chu-Sol peaks tõenäolielt sobima, kuigi ise sellel konkreetsel materjalil seda proovinud ei ole.

Tänud vastuse eest, aga kust seda leida võib?
Nendel nõukaaegsetel kleepekatel ka oma väärtus ju!?
lorenzo Kirjutas:Sinu puhul vast aitaks selline asi et täidad augi millegagi, mina pakuks makroflexiga. Lihvid tasaseks, pahteldad, lihvid jämeda liivapaberiga ja lõpuks värvid. Ei luba et asi toimib, aga on proovimist väärt.

Tänud kaasamõtlemise eest.
Ilmselt tulebki seda teed minna,kui minu lahendus ei toimi.
Nimelt lõikan kahjustatud kohad neljakandiliseks,puhastades pinna kuni
metallkarkassini välja(sirgete pindade puhul).Lõikan samasuured tükid
materjali(penopolüretaan) sellest Opel Rekordi armatuurist ja liimin
nad kinni.Neljakandiline lapp õhukest plastikulaadset materjali(millega
armatuur väliselt kaetud on) veel peale.Nüüd peaks pind jääma ühlaselt
pehme ja võibki armatuuri saata kunstnahaga katmisele.
Tegelane5 Kirjutas:Nendel nõukaaegsetel kleepekatel ka oma väärtus ju!?


Jah, kui nad korralikud ja terved on. Kui katki ja kulunud, siis ei.
Puhasta ja pese see armatuur igatpidi silikooni eemaldajaga kõigepealt ära, tee klaasriide ja vaiguga vajaliku parandustööd, lihvi ära, kui tarvis pahtelda korralikult siledaks... nüüd lase kõige peenema fraktsiooniga kivikaitse peale (3000 peaks olema) ja siis värvid üle kas siis mattmustaga või millega süda lustib. Jääb tehase laadne ÕRN säbru ka sisse.
Tegelane5 Kirjutas:Nendel nõukaaegsetel kleepekatel ka oma väärtus ju!?

Ei tohiks nõukaaegsed olla. Hunnik südameid, kaks autot ja muud jura.
Kivikaitse ja mattmust ei kannata lahustiga hiljem puhastada/nühkida kui vaja mõni plekk eemaldada. S.t. küpsetad üles. Ainuke krunt mida tunnen, millele lahusti ära kuivanuna ,,nagu hane selga vesi,, on Novoli täitekrunt. On musta toonina olemas, võimalik kananahka lasta, aga haiseb jubedalt. Kuivanuna lõhnatu.
Kes rääkis et peab 1 komponentse lõppvärvi panema. Paneb 2 komponentse pinnavärvi mille pärast matiks hõõrub kui soovi on ja ei juhtu ühegi lahustiga midagi ju.
Võib ka matistusainet hulka panna kui seda teed minna.
arvi100 Kirjutas:Lõikan samasuured tükid
materjali(penopolüretaan) sellest Opel Rekordi armatuurist ja liimin
nad kinni.Neljakandiline lapp õhukest plastikulaadset materjali(millega
armatuur väliselt kaetud on) veel peale.
kui selle tehnoloogia peale lähed (kuigi kardan ise, et jääb ikka paistma) ning kadettE armatuur materjalina abiks võib olla, siis toon Sulle hää meelega TLN piires priilt materjali kätte. Sai nimelt teine sügisepoole Astra armatuuriga asendatud ning läheb peagi ahju (pappalusega on).

terv,
Teet