automoto.ee foorumid

Täisversioon: välismaa autode varjupaik
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
Alustan välismaa autode varjupaiga loomisega.Ootadud on kõik sõiduautod.Kuna asi on veel aluse staadiumis siis palun ette teatada pakkumistest.Ükski annetadud auto ei lähe kunagi vanarauaks vaid säilitadakse esiagsel kujul vähemalt. Ootan teiepoolseid ettepanekuid ja arvamusi. tänades e-mail krisnigul.nigul@mail.ee
Endal on algatuseks renault 25 ehitus aastaga 1985, ford sierra caravan 1989 škoda favorit 136l ford scorpio vanem
Võib-olla oled Sa kursis faktiga, et Eestis ei ole suurseerias toodetud ühtegi automudelit, seega on praktiliselt kõik autod, mida suudad ette kujutada, välismaa autod.

Enne autode küsimist varjupaiga asukate arvu suurendamiseks teata, millised on autode säilitamise tingimused, mis allikatest saad säilitustingimuste loomiseks vajaminevad rahalised vahendid, mis ajani plaanid neid säilitada ning mis saab nendest peale seda.
va. venemaal NSVL toodrtud autod
Hakkasin mõtlema, kust on pärit väljend "välismaa autod".

Ilmselt seostub see paljudele 90ndate alguses Eestis ilmunud raamatuga "Välismaa autod", mis käsitleb üpris veidras võtmes tõepoolest mitte-NL territooriumil toodetud autosid ja nende ostmist. Kuid pöörakem tähelepanu, et see on tõlgitud kirjandus, originaal on välja antud Venemaal (pokupajem inostrannõi avtomobil), ning väljend "välismaa auto" omab sel juhul ka sisu.
seda jh eks siis täpsustan et autod mis on toodetud saksamaal prantsusmaal jne.
indrek Kirjutas:väljend "välismaa auto" omab sel juhul ka sisu.

1939-1991 oli sellel terminil täpselt samapalju sisu ka meie jaoks
nende asjade kohta kasutati ka väljendit: meidinovije (lausest made in, mis tähendas asju tehtud kuskil mujal kui meil (meil on tehtud ka NL asjad))
Kuid siiski: "välismaise" vastandsõnaks on ja jääb "kodumaine". Inimesi, kes NSV Liitu aastal 2007 ikkagi kodumaaks peavad, võib küll tagurlikuks või harimatuks lugeda.

Miks ma viin juttu peateemast kõrvale on asjaolu, et teemapüstitus on veidi toores ning juba teema pealkiri on parajalt väljakutsuv.
indrek Kirjutas:Inimesi, kes NSV Liitu aastal 2007 ikkagi kodumaaks peavad...

Me ei räägi ju käesolevast aastast ja iseendast vaid masinatest ja nende sünniaastatest ning identiteedikriisist!
Mina küll ei julge väita, et lapsepõlves ei olnud velika strana maja rodnaja, meeldis see mulle või mitte.
Muidugi, võime ka ju näppudega V näidata ja kohukest süüa ning rääkida, et meie põhiline eesmärk oli süsteemi õõnestamine seestpoolt.
Smile

Sorry järjekordse OT pärast, momendil olen rahvuslane ja joon Vana Tallinnat
indrek Kirjutas:Enne autode küsimist varjupaiga asukate arvu suurendamiseks teata, millised on autode säilitamise tingimused, mis allikatest saad säilitustingimuste loomiseks vajaminevad rahalised vahendid, mis ajani plaanid neid säilitada ning mis saab nendest peale seda.

Mind huvitab ka see!
Pakun Sulle välja kaks võrdselt head stsenaariumi:

Esimene: Kogud kokku paarkümmend autot ning ladustad need oma tagahoovi. Möödub, ütleme, 30 aastat. Autod on poolenisti maa sisse vajunud ning neist on saanud omapärased maastikuarhitektuuri väikevormid (tänan siinkohal seda foorumikasutajat, kes selle väljendi lõi). Kui nüüd oma tagahoovi pargiks kujundad, tekitad enneolematu turismimagneti.

Teine: Kogud kokku paarkümmend autot. Taotled Euroopa Liidu (mitte Nõukogude Liidu!) fondididest vahendeid konserveerimiseks hädavajalike hoonete/varjualuste ehitamiseks, olles raha taotlemisel põhjuseks toonud kasutusest kõrvale jäänud autode kõrge kultuuriväärtuse, või nende kõrge kultuurilise väärtuse tulevikus. Möödub seesama kolmkümmend aastat. Sul on ligi 50 aasta vanused, kuid seisukorra poolest just kui äsja sõidust tulnud sõidukid. Taotled veel kord raha ning ehitad muuseumi, millest saab kahtlematult turismimagnet.

Valik on Sinu!
Oleks küll huvitatud veel selliste autode nägemisest nagu Ford Taunus,80-te esimese poole Escort,Datsun Cherry,100A,Cimca-d,Talbot Horizon,Talbot 1500 jms. Kõik,mida 10-15 a. tagasi Eestis veel lademes liikus. Jüris oli veel kuu-kaks tagasi seismas üks valge Talbot Horizon,omaaegsed valuveljed jms. all. oma 2-3 aastat seisis ja nüüd kadus ära,kuhu ei tea....
ma püüdlen ikka selle teise variandi suunas
indrek Kirjutas:Kuid siiski: "välismaise" vastandsõnaks on ja jääb "kodumaine". Inimesi, kes NSV Liitu aastal 2007 ikkagi kodumaaks peavad, võib küll tagurlikuks või harimatuks lugeda.
See on vast rohkem nooremate meeste tänapäevatarkusBig Grin Ise olen 1984-ndal aastal Togliattis 06-sid ehitanud koos vietnamlaste, kirgiiside, kasahhide jne. koos. Oli "rodina" ja oli isamaa. Aasta hiljem Barnaulis Altai masinatehase ees müüs mammi pirukaid, küsis meie käest, et kust pärit...ja , et ma vaatasin kohe, et "ne naši"..Läks üks ülikonna ja lipsuga tegelane mööda ja lausus karmilt..Kõik on meie omad, mis tähendab, pole meie...Mammi kohkus surmani ära...kuigi oli juba SiberisBig Grin . Vot nii, teemaga sel pistmist pole aga sama huvitav küsimus mu arust.
Las mees korjab, teeb, kui keegi tahab oma masina agooniat pikendada ja raatsib loobuda Kuusakoski ahvatlevatest pakkumistest, suudab keskonnaametnike kapriise rahuldada ja röövlitega võidelda jne.
Omal pole hetkel kritiseerimise ja mahategamise tujuToungue
kas keegi soovib et ma olemas olevatest autodest ka pildid paneks?
Show me wat u got! on siuke väljend. Kus autosi hoiad, mias autod juba olemas on, millised on tuleviku plaanid ja miks sa arvad, et sinu varjupaik saab olema etem kui seda on Järva-Jaani oma. Üldiselt on vanautode hoidmiseks ettenähtud väga karmid reeglid (küsi mõnest romulast järgi). Keskonna alaselt tuleb sul sellest paksu pahandust, kui asi lonkab nende vaatevinklist.
Iseenesest idee on väga hea ja olen kahe käega poolt. Eks meil kõigil ole oma aja mälestusi niinimetatud ''välismaa autodega''. Vanu hardtop jaapanlasi koguks isegi, kui viitsiks selle pürokraatiaga tegeleda, et asi oleks igati seaduspärane. Igatahes soovin edu sulle ja rohkelt krabisevat. Seda läheb sul vaja väga palju.
DarkShadow Kirjutas:...miks sa arvad, et sinu varjupaik saab olema etem kui seda on Järva-Jaani oma.
Küsimuse selline asetus on minu arvates ebakorrektne. Pigem võiks kõnealune "Välismaa autode varjupaik" täita seda nišši, mis Järva-Jaani varjupaiga huviorbiidist välja jääb (igasugu 90ndate algusest meie teedele järk-järgult ilmunud Datsunid, Sierrad, vana kerega Kadetid jne.jne.), mitte viimasega konkureerida, ja idee iseenesest ei ole minu arvates üldsegi halb.
Ja siiski... Potentsiaalseig huvilisi huvitab, kui suur ala on olemas, kellele kuulub, mis tagab "hoiustavate" turvalisust, kus Eestimaa regioonis asub? Jms.
kokku on maad ca 50 ha asub põlvamaal kui tõesti hakkab autosid tulema siis arvatvasti teen aiaga piiratud ala kuhu nad panna
Lehti: 1 2 3