automoto.ee foorumid

Täisversioon: Madheix UAZ
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Sai taastatud nagu vanasti kolhoosis, ehk siis KIIRESTI
hallo-hallo
pajata vähe lähemalt! mul on siin ühe teise uaz'ku omanikuga kaup pooleli ning loodan, et nüüd uuel aastal saame ikka jutud kokku. tal on küll bussiversioon, a no praktiliselt 1000%n sinu masina teisik.
mis masinast teada muidu teada oli / on, mis keretöid tegid, kas vahetasid midagi ka täiesti välja ja mida kasutasid värvimisel/ettevalmistamisel? muidugi huvitaks, kas oled mootori v sildade osas pidanud uuendama?
hyva uut aastat!



madheix Kirjutas:http://fotoalbum.ee/photos/heix2/sets/293197


Sai taastatud nagu vanasti kolhoosis, ehk siis KIIRESTI
100% ikka! :-)
Üritan ka endale mingit liikurit UAZ kastikast teha. Kas kellegil kuskil vedelemas kõrvalistuja poolset istmealsut st praktiliselt tervet kõrvalistuja poolt- see praktil puudu
Et asi siis järgmine. Auto teenis oma aega Laukna (sohvoosis või kolhoosis).
Oli elektriku igapäevasõiduk. Mina ostsin selle 2007 mai kuus, enne seda oli ta seisnud umbes 4 aastat õues lageda taeva all ja eks see oli ka omad jäljed jätnud.(Kurioosum on veel see,et seisma jäi elektriku auto elektrisüsteemi vea tõttuBig Grin) Kast läbi mädanenud ja värv ka määrdunud, luitunud ja koorunud. Kundepoolne esirehv oli pooltühjana olemisest kandiliseks vajunud ja slepis kodu poole veeredes avastasin selle viskamise peale, et seal samal pool peaaegu, et puudub kabiini kummipadi. Usu, see kolin ja paukumine tekitas tunde,et kohe laguneb laiali aga mõningal uurimisel sain aru, et veel jääb putka peale. Pidureid ka ei olnud, ainult poolkõva käsipidur.

Siis sättisin el. skeemi järgi juhtmed korda, vahetasin süütepooli ja transormaatori ning peale mõningast käivitamist koos tõhusa topka andmisega ta lõpuks ka käivitus. Seejärel tegin siis kiir remondi kerele ja kabiinile ning ehitasin ka uue kasti peale. Vahetatud nagu midagi erilist ei saanudki ainult siis süütepool, transformaator,jagaja kaan ja 1 esitule reflektor ja summuti pütt) kuna seadmed on suht ok. Lihtsalt kõik torud ja augud sai korralikult läbi puhutud ja puhastatud. Summuti lõppes põhimõtteliselt kohe peale pükse.
Paagis oli kilo roostet ja settepott oli ka poolenisti liiva täis Toungue aga umbes 200 töötundi ja sain aparaadi ilusti sõitma. Tuled viled pidurid korras ja co ka sooja mootoriga normipiiripeal. Kiiresti sai remonditod tänu "Nostalgia päevade" ülikiiire lähenemise tõttu.
[quote=madheix]
Et asi siis järgmine. Auto teenis oma aega Laukna (sohvoosis või kolhoosis).


tubli töö! kas paagi kiskusid maha ja pesid puhtaks? kuidas külmal ajal soojendus toimib? ja veel - kas vajaminevaid juppe (puks, el-süsteemi asjad, sumpa jm) korjasid mõne teise doonori küljest v läksid sirgelt poodi?
i
Paak käis maas jah, kasti põhi sai vahetatud ja paak kinnitatud ju kasti põhja külge. Paagi pesuga avastasin ka paagi põhjas augud mis sai rõõmsalt kinni joodetud. Eks erinevaid sots. masinate juppe ole kogunenud aegadega omale ja ka mööda küla leiab ka üht-teist. Poest ostsin uued küünlad, jagaja kaane ja tavalise bensufiltri. Ülejäänud on secondhand. Soojenduse kohta hea küsimus kuna avastasin äsja,et soendusahju ventikas ei viitsi eriti koostööd teha aga eks peab ükspäev lahti kiskumaWink
madheix Kirjutas:Paak käis maas jah, kasti põhi sai vahetatud ja paak kinnitatud ju kasti põhja külge. Paagi pesuga avastasin ka paagi põhjas augud mis sai rõõmsalt kinni joodetud. Eks erinevaid sots. masinate juppe ole kogunenud aegadega omale

selge pilt! ja millal siis roolivõimu ja joogitopsi agronoomiraadiole lisaks kinnitad :-)))
Kusjuures raadioga on see, et eelmine omanik ütles,et tal neid "agronoomiraadioid" kuskil riiulis veel umbes 10 tükki. See aint aja küsimus mil need sealt ära tassin.
madheix Kirjutas:Kusjuures raadioga on see, et eelmine omanik ütles,et tal neid "agronoomiraadioid" kuskil riiulis veel umbes 10 tükki. See aint aja küsimus mil need sealt ära tassin.

ole hea mees ja taotle mulle ka üks selline. asjakohaselt luban ühtlasi installida ta ajastutruuduse jäädvustamiseks ühele Uljanovski tehase 80ndate alguse bussikesele niipea kui seetsinane-sopa-talv üle läheb (päris talveks ja siis) kiirelt kevadeks.

ühtlasi pöördun ka teiste kaasfoorumlaste poole palvega, et kui kellegil on riiulil tolmumas nimet (kiirabi)UAZ'ikule sobivat esiklaasi kõrvale /ja teist tagaukse kohale/ kinnituvat väikest prozektorit-laternat, palun märku anda.