automoto.ee foorumid

Täisversioon: k750 sööb küündlaid.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
jama selline et panen küündla peale ja sellega saan sõita mingi 10 km ja küünal tahmand:S teisel peal pole sellist jama, õlirõngad on lahti ja karbuss puhastatud, õhupuhastast mineval voolikul on ca. 3mm auk sees. Kolv pole ka kulunud ja silindril pole kriime, kas asi võib klappides olla ?
mõõda silindrites surved ära. kui need on normaalsed ning sarnased, siis ilmselt pole viga klappides. klapiprobleemidele viitab näiteks ka ühe silindri ärakadumine tühikäigul/madalatel pööretel.
Ilmselt viga lihtsalt õlirõngaste pidamatuses. Võibolla on neil mõra sees või nagu vene asjadega ikka juhtub, ei taha töötavad osad hästi kokku sobida. Panin suvel oma dnepraalile uue silindri/kolvi/rõngad ning miski hetke panin asja käima ilma vasakpoolse silindripeata - õli pritsis üsna palju, nagu polekski õlirõngaid olemas.
Tahmamine kadus ära peale u. 2000-2500 km sõitmist, ilmselt siis hakkasid asjad juba sisse töötama.
sellel peal sai kevadel rõngad ära vahetatud ja teisel peal samuti, kuid suvel ja sügise algul oli kõik tip top , kui siiis järsku hakkas üks pea ära kaduma.
peale seda vanasid küündlaid ma ei kasutanud, lükkasin uued peale ja läks kuni ühe pea ära tahmamiseni. oleks tore kui enne lund ikka käima saaks korralikultSmile ei viitsi külmaga jala koolis käia ja kaua siis ühe peaga põristad :S
võtsin silindri uuesti maha ja ei ole rõngastel lukid kohakuti, ega kulunud niivõrd palju ega pole ka pragusid. Jama on ühesõnaga.
Liiga tihedate summutitega kipuvad ka küünlad üles ütlema. Kui on originaalid, siis seda probleemi ei tohiks olla.
liiga külmad küünlad.
2715 Kirjutas:liiga külmad küünlad.
väga tõenäoline, mul oli juhus: kloostrimetsa motopoest küsisin K-750-le küünlaid ja loomulikult kohe ka müüdi. Panin mootorile külge ja need tahmased. Peale pikemat uurimist selgus, et valed küünlad, liiga külmad, kui õiged küünlad peale said olid ka küünalde isolaatorid ilusad pruunid.
Väga tõenäoline küünla tahmamise põhjus on siin ilmselt selle silindri karbussi reguleeringus, mis "uputab" ja toodab ülemäära "rikast" segu ja kõik.
Ma arvan kah, et mõõda mõlemis silindris kõigepalt rõhk ära.
Viga võib siiski näiteks olla ka klapisääre puksis, kui see läbi siis on näiteks võimalus, et õli satub sealtkaudu silindrisse.
hetkel pole aega olnud silindrit uuesti maha võtta ja klappe uurida, aga kui aga saan siis teen seda. küündlaid olen pannud isegid vanasid vene omasid mis olnud vahepeal roostes, siis ajasin punaseks gaasipeal ja peale mõningast jahtumist andsin terasharja ja nõelaga puhastasin kõik peenemad kohad ära. aga ikka sama lugu:S saan natukene sõita ja siis kui seisma jätan läheb ühe peaga käima.
kui küündla ära vahetan siis läheb jälle iga mats käima. süüde on suhteliselt varajane kuid läheb ühe löögga ilusti käima. tegemist on siis parempoolse küündla tahmamisega.
uurisin siis uuesti rõngaid, kolvi, klappe, silindrit, kõik lammutasin laiali.
ei näidnud midagi imelikku:S ainukene asi mis ma märkasin, see toru mis tuleb õhupuhastajast karbussi oli katki, vahetasin selle ära ja proovitiir jäi väga lühikeseks sest bensiin sai otsa Big Grin teemat veel kinni ei ole mõtet panna, sest ma teen uee katse kas tahmab küündla ära või ei. Nagu emmimehed isegi teavad ei ole ta eriti ökonoomne Big Grin

selle rattakohta on mul selline lause : Fuck the economy Big Grin
Mul sama mure küünlaga ja asjaga kaasneb veel see et kui garbussi juurest trossist järsku tõmmata siis tõmbab hinge kinni, koos aga käivad enamvähem normaalselt. Eks üks aitab teist järgi. Ei ole aidanud segureguleerimine ega õhu pealevoolu piiramine. Veel kahtlustan ujuki valet taset.
Sorri düüds, for OT.

Mis kuradi asi on küündlad, zizzalik?

Vabandan, aga ma ei saa. Lihtsalt häirib nii räigelt.  :oops:
To Zizzalik : Kui sul mootor laiali on , siis lase puurida mõlemad pütid teise rem mõõtu , pane uued klapid , kolvid , rõngad , uued karpad jne.
Sellel juhul hakkab sul ka mootor väga hästi tööle .
PS: Parem pütt tahmab sellest ,et ppoole silindri õlitus on nn paiskõlitus ja kui silinder js rõngad on kulunud , siis hakkabki tahmama .
Ma olen sama olukorra ise ka läbielanud.

To Ranno : Gurat gas sa ei osga Karburaator girjutada vä ?[/u]
unic-härra Kirjutas:To Zizzalik : Kui sul mootor laiali on , siis lase puurida mõlemad pütid teise rem mõõtu , pane uued klapid , kolvid , rõngad , uued karpad jne.
Sellel juhul hakkab sul ka mootor väga hästi tööle .
PS: Parem pütt tahmab sellest ,et ppoole silindri õlitus on nn paiskõlitus ja kui silinder js rõngad on kulunud , siis hakkabki tahmama .
Ma olen sama olukorra ise ka läbielanud.

To Ranno : Gurat gas sa ei osga Karburaator girjutada vä ?[/u]

Oskan, kuid hetkel väljendasin ennast nii nagu paremaks pidasin. Sa said ju aru mida ma mõtlesin.
aitäh abi eest. mul oli klapivahe paigast ära ja sumps suht umbes.
teema lukku.