automoto.ee foorumid

Täisversioon: Värvi eemaldamine tsingitud kerelt
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Niisiis küsimus:Kuidas eemaldada värvi tsingitud kerelt ilma tsinki kahjustamata.Traathari vast kõne alla ei tule.Või siiski?
keemiaga
Selle tegevuse jaoks on olemas vastavad "värvisurmad", mille abiga saad plekipinnalt kihtide haaval vana värvi maha võtta.

Samas suht suure tõenäosusega siit-sealt tuleb sul see vana värv niiehknaa koos tsingikihiga maha, ükskõik kui ettevaatlikult sa ka ei teeks, nii et mõttekam oleks peale vanast värvist puhastamist see plekkdetail või kere uuesti tsinkkrundiga katta.
Siis on vähemalt kindel, et igal pool on korralik tsingikiht peal ning niiskus ei roni nii kiiresti ligi.
Sm. Volgahuviline Kirjutas:Selle tegevuse jaoks on olemas vastavad "värvisurmad", mille abiga saad plekipinnalt kihtide haaval vana värvi maha võtta.

Samas suht suure tõenäosusega siit-sealt tuleb sul see vana värv niiehknaa koos tsingikihiga maha, ükskõik kui ettevaatlikult sa ka ei teeks, nii et mõttekam oleks peale vanast värvist puhastamist see plekkdetail või kere uuesti tsinkkrundiga katta.
Siis on vähemalt kindel, et igal pool on korralik tsingikiht peal ning niiskus ei roni nii kiiresti ligi.

Oskad tsinkkrundist rohkem jutustada? Võib seda otse metallpinnale kanda, jätab tsingitud kihi? Milliseid tooted on olemas ja kust/mis hinnaga kätte saab?
Tsinkkrunte müüvad suuremalt jaolt kõik autovärvidega kauplevad poed.
Hindade kohta ei oska paraku suurt midagi öelda. Seda peab ise küsima.
Kuidas temaga toimida ning mil viisil, et saaks võimalikult kauakestva tulemuse, on tavaliselt purkide peal joonistega ära näidatud.
Tsinkkrunt on oma olevuselt kehvemate omadustega, kui näiteks epoksiidkrunt.
See võlusõna "tsink" on seal rohkem ostjate ligimeelitamiseks, kui roostetamise vältimiseks.