automoto.ee foorumid

Täisversioon: Lada Nivale 5 käiguline käigukast ???
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kas vanale Nivale millel on 4-ne kast saab panna uuemat 5-st kasti?
Kas see vajab suuremaid ümberehitusi?
Kas Niva mootor (1.6) peab sellele vastu?

Vabandan kui see siit foorumist juba läbi käinud on?
Jah saab panna.
Ei vaja suuremaid ümberehitusi.
Niva mootor (1,6) peab sellele vastu küll, aga ...
... Käigukast ei pea vastu. Paljudel Nivadel olen 5 käigulise asemele paigaldanud vana neljakäigulise. Üks nivamees üritas kolm korda enne, kui minu juttu uskuma hakkas. Tavalise Lada all peab viiekäiguline vastu küll.
Lada mootori otsa istub kenasti ka Fiat´i(tagaveoline "polones"/FSO?) 5käiguline käigukast, vahetada tuleb vaid sidurikoda ning sidurivõll. Sidurikoja kinnitused sobivad omavahel.
motamees Kirjutas:Jah saab panna.
Ei vaja suuremaid ümberehitusi.
Niva mootor (1,6) peab sellele vastu küll, aga ...
... Käigukast ei pea vastu. Paljudel Nivadel olen 5 käigulise asemele paigaldanud vana neljakäigulise. Üks nivamees üritas kolm korda enne, kui minu juttu uskuma hakkas. Tavalise Lada all peab viiekäiguline vastu küll.

Mis mõttes käigukast ei pea vastu? Mis juhtub?
Nähtavasti purunevad koormuse all mõned käigukasti detailid. Sa aga tahad ju Nivaga sõita, mitte aga tema käigukasti regulaarselt vahetada-remontida?

A.
Kunagi ostsid tuttavad metsamehed Niva ning viikäiguline käigukast lagunes paari kuuga ära ning vahetati varsti välja vana neljakäigulise vastu. Tegu oli esimese satsi viikäigulisega võimalik ,et uuematel mudelitel parandati see lastehaigus ära.
Suzuki mees Kirjutas:Tegu oli esimese satsi viikäigulisega võimalik ,et uuematel mudelitel parandati see lastehaigus ära.

Viimane mitmekordne vahetus oli Niva VIS masinal. Originaalkast sai otsa lätis. Sealt ka teenindusest kohe uus osteti ja alla pandi. Sellega pole koju jõudnud. Siin jälle vahetus. Nüüd siis lõpuks neljane all. Kolme kastiga pole 100 000km täis saanud. VIS ei ole mitte vana masin.
Lastehaigusega pole seal tegu. Ühel lahtilõhutud kastil olid kõik hammasrattad kulunud. Neljasel kastil pole sellist asja kohanud. Tõstsin siis ühe vana neljase kasti sisu sinna sisse, viienda käigu remontisin niisama ära (keerasin hammakad teist pidi ja sünkronisaatori viskasin ära) ja panin oma 2102 alla.