automoto.ee foorumid

Täisversioon: M400/401
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Sai siis ka eelmise aasta sügisel soetatud mosse mida vaikselt nokitseda. Auto oli ostetud 51 aastal ja tal oli üks omanik. omaniku järgi sõideti sellega viimati 1979 aasta suvel küüni, kus siis mina tõmbasin sellle isendi pärast 29 aastat välja päikese kätte. Auto oli juba poolenisti maa all aga saime kätte. Masin on iseenesest suht hästi säilinud ainult, et tagumise istme all oli roti pesa ja see koht on vaja uuesti keevitada.

Praeguse seisuga on enamus asjad kõik küljest ära võetud. Esisilla võtsin küljest ära tegin puhtaks, tõmmasin Hammeraitiga üle ja vahetasin võimalikult palju pukse ja juppe uute vastu. Nüüd on tagasild maas ja ootab ka tegemist.

Mootor on ka maas ja ootab korda tegemist. Äkki oskab keegi soovitada midagi/kedagi??

Ja siis veel see, et pakkuge igast juppe ja ninnu-nänni mossele ja mõne soovituse ka  aitäh Smile
Triikraud Kirjutas:Praeguse seisuga on enamus asjad kõik küljest ära võetud. Esisilla võtsin küljest ära tegin puhtaks, tõmmasin Hammeraitiga üle ja vahetasin võimalikult palju pukse ja juppe uute vastu. Nüüd on tagasild maas ja ootab ka tegemist.
väike arvamusavaldus:
Hammerite pole autovärv - kui asju nii põhjalikult teha, siis kasuta ikka auto-materjale (happekrunt, krunt, autovärv). Pole aja- ja rahakulu poolest just märkimisväärset erinevust...
värvi püsimine vedrude (nii keerd-kui lehtvedrud) peal on muide asi, mis mindki praegu huvitab - aga kardan, et kaua need vedrud Sul punased ei püsi...

kas dokumendid on masinal korras?

jõudu,
Teet
Mis sorti masin tuleb? Taastad võimalikult originaaliks või tuleb miskit hotrodi sarnast?
Mootor on 408 või 407 oma nagu paistab, sellele mootorile õnneks veel juppe leidub nii, et selle korrastamine ei ole vast suureks probleemiks. Kas esisild on originaal või on ka uuema oma?

Aga edu ka minu poolt selle projektiga.
[quote=Planett2]
Mis sorti masin tuleb? Taastad võimalikult originaaliks või tuleb miskit hotrodi sarnast?
Mootor on 408 või 407 oma nagu paistab, sellele mootorile õnneks veel juppe leidub nii, et selle korrastamine ei ole vast suureks probleemiks. Kas esisild on originaal või on ka uuema oma?

Kas see esisild mitte uuema 402 jne oma ei ole. almal veel teleskoop amorte veel polnud
Minu 401el on teistmoodi esisild. Konkreetselt keervedrusid nagu pole, on mingi hoopis teistmoodi süsteem.
See esisild on 402 oma.
Paistab see välja sellest, et mosse nina on kõrgemal kui normaal olekus olla võiks (st. koos mootoriga).
Hammerite läheb ainult sellistesse kohtadesse, mis lähevad mustaks ja mudaseks noh.. soovitati, et pidi kõige parem olema sildadele, koobastesse ja alla.
Vedrud on lihtsalt punase spreiga üle lastud, neid nagu nii keegi ei näe Smile
Esisild pidi olema 407 oma. Idee järgi tuleb auto võimalikult orginaal. Aga selleks on mul vaja uusi iluliiste kuna need on läbi mädand kõik. Mootori kohapealt on nii, et see seisab garaažis nurgas ja ma ei tea, mis mootor see on.
Dokumente mul kahjuks ei ole ja kuidas tulevikus arvele saab seda ma ka ei tea.
Triikraud Kirjutas:Hammerite läheb ainult sellistesse kohtadesse, mis lähevad mustaks ja mudaseks noh.. soovitati, et pidi kõige parem olema sildadele, koobastesse ja alla.

Justnimelt sellitsesse paikadesse tema ei sobivat:

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=13262
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=22254

kohalik otsing "Hammerite":
http://forum.automoto.ee/search.php?acti...order=desc
Olgu kuidas on, tore kui sellised leiud aitadest-kuuridest välja tulevad ja mitte metalli kokkuostu ei suundu, vaid asjalike ja tublide meeste kätte sattuvad, kes nad uuele elule aitavad. Ja hea kui on veel inimesi kes mäletavad selle tehnika ajalugu.
Jõudu ja jaksu taastamisel originaaliks sest originaal on kuningas.
No jah, mis teha, et see värv ei ole võibolla see Ideaalne.. aga üle ma nüüd ka sellepärast möglama ei hakka Smile