automoto.ee foorumid

Täisversioon: K:traatsukaga kõrgepingejuhe?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Millistel vene masinatel kasutati kaitsva roostevaba terasest sukaga kõrgepingejuhet?
gaz 66, 14 ja vist 13, zil-ide kohapealt ei oska ölda aga arvan et ka131.

eino
Tegu on ainult ühe osaga varjestatud ja niiskuse eest kaitstud süütesüsteemist. Süütepoolist-jagajast-küünaldeni. Peab võimaldama mootoril ka vee all töötamist. ainuüksi (spets)küünalde vahetus on sellisel süsteemil suur töö.
Kasutati kõigil militaarmasinatel, alates UAZ-ist, (järelikult sobitatav ka 24-ja mootoril), GAZ 66 (ka 63-l olevat olnud), ZIL-il nii 157, kui 131, URAL375 jne.
hulgus Kirjutas:Tegu on ainult ühe osaga varjestatud ja niiskuse eest kaitstud süütesüsteemist. /---/ ainuüksi (spets)küünalde vahetus on sellisel süsteemil suur töö.
/---/ (ka 63-l olevat olnud)/---/

Oskan rääkida vaid 63-del kasutatud varjestusest, ilmselt teistel siis oli analoogne.
Terassukk oli ümber küll, aga mitte igal juhtmel eraldi, vaid kõik juhtmed ühe suka sees. Süütepoolist jagajani (kusjuures mõlemad spetsiaalsed) ühe jämedusega, sealt edasi teise jämedusega. Süütejuhtmed ise olid tavalised (ainsa vahega et silindri number oli igale juhtmele peale märgitud). Aga ma ei mõista, miks pidi küünalde vahetus sellise süsteemi puhul eriliselt keerulisem olema... võib-olla mõtlesid Sa teistsugust süsteemi, kuid 63-el kasutati tavalisi küünlaid, mis paiknesid kuuekesi ühe suure hermeetilise kopsiku sees, millelt käis kaas liblikmutritega ära.
einota Kirjutas:gaz 66, 14 ja vist 13, zil-ide kohapealt ei oska ölda aga arvan et ka131.

eino
Palju tänu vastanutele! Kas tõesti olid terasukk kõrgepingejuhtmega ka Gaz 13, 14? Loogiliselt võttes pidanuks ka zis/zil 110 olema?
eberhard Kirjutas:Kas tõesti olid terasukk kõrgepingejuhtmega ka Gaz 13, 14? Loogiliselt võttes pidanuks ka zis/zil 110 olema?

Mnjah, kas neid sooviti siis ka ekspluatatsiooni käigus uputada...Rolleyes