automoto.ee foorumid

Täisversioon: buss APP-66
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6
lugu järgmine.helistas ammune klassivend ja pakkus reisijateveo bussi,margiks ütles TA 66.kas asi on reaalne,et ka selline mark on olemas olnud kunagi ja kas tasub asja lähemalt uurida?
TA-6 on küll olemas olnud. TA-66, vähemalt mina pole kuulnud.
helistasin ja küsisin täpsemalt.raam ja sillad 66 omad,kere TA66 oma ja saaremaal oli neid söitnud kunagi kolm.
GAZ-66 peal tehti bussidest vaid armeele mõeldud mudeleid 38AS (maailmas teada kolm säilinut, neist üks JJVV-s) ning selle järglast APP-66 (vt http://denisovets.narod.ru/remz/remzpage...app66.html ).
Selline mudel kui APP-66 oleks küll pärl JJVV kogusse, eriti veel kui selle eelkäija olemas.
Tsiviilkasutusse sattusid sellised bussid igal juhul vaid väga suurte eranditena.
ei suutnud kiusatusele vastu panna ja käisin vaatamas (kaugus vaid 20km) tegemist APP-66ga.kui varjupaik huvitatud siis uurin laupäeval hinnda.
Selles olen küll 100% kindel, et muuseumipapa ära ei ütleks... Smile
Võimalusel tahaks pilte ka millalgi näha.
mrali Kirjutas:GAZ-66 peal tehti bussidest vaid armeele mõeldud mudeleid 38AS (maailmas teada kolm säilinut, neist üks JJVV-s) ning selle järglast APP-66 (vt http://denisovets.narod.ru/remz/remzpage...app66.html ).
Selline mudel kui APP-66 oleks küll pärl JJVV kogusse, eriti veel kui selle eelkäija olemas.
Tsiviilkasutusse sattusid sellised bussid igal juhul vaid väga suurte eranditena.
Natuke offtopic.
Kas 4x4 PAZ-id ei olnud GAZ-66 alusel? Samuti on siit läbi käinud pildid mingist haruldasest (sõjaväe) bussist, millel kere nagu GZA-651-l aga neljarattavedu.
zazik Kirjutas:
mrali Kirjutas:GAZ-66 peal tehti bussidest vaid armeele mõeldud mudeleid 38AS (maailmas teada kolm säilinut, neist üks JJVV-s) ning selle järglast APP-66 (vt http://denisovets.narod.ru/remz/remzpage...app66.html ).
Selline mudel kui APP-66 oleks küll pärl JJVV kogusse, eriti veel kui selle eelkäija olemas.
Tsiviilkasutusse sattusid sellised bussid igal juhul vaid väga suurte eranditena.
Natuke offtopic.
Kas 4x4 PAZ-id ei olnud GAZ-66 alusel? Samuti on siit läbi käinud pildid mingist haruldasest (sõjaväe) bussist, millel kere nagu GZA-651-l aga neljarattavedu.

Nelikveoga PAZ-id põhinesid tavalise PAZ-i raamil, millele olid sobitatud GAZ-66 esisild ja vahekast.
GAZ-63 põhised masinad (nagu 4x4 651) ei puutu GAZ-66 teemasse.
mrali Kirjutas:
zazik Kirjutas:
mrali Kirjutas:GAZ-66 peal tehti bussidest vaid armeele mõeldud mudeleid 38AS (maailmas teada kolm säilinut, neist üks JJVV-s) ning selle järglast APP-66 (vt http://denisovets.narod.ru/remz/remzpage...app66.html ).
Selline mudel kui APP-66 oleks küll pärl JJVV kogusse, eriti veel kui selle eelkäija olemas.
Tsiviilkasutusse sattusid sellised bussid igal juhul vaid väga suurte eranditena.
Natuke offtopic.
Kas 4x4 PAZ-id ei olnud GAZ-66 alusel? Samuti on siit läbi käinud pildid mingist haruldasest (sõjaväe) bussist, millel kere nagu GZA-651-l aga neljarattavedu.

Nelikveoga PAZ-id põhinesid tavalise PAZ-i raamil, millele olid sobitatud GAZ-66 esisild ja vahekast.
GAZ-63 põhised masinad (nagu 4x4 651) ei puutu GAZ-66 teemasse.

Selge, tänud!
Kas buss asub Saaremaal?
Mäletan, et Saaremaal kasutas sõjavägi neid busse laste kooli veoks.
Pikal tänaval oli siis vene õppekeelega V. Gumanenko nim. Kingissepa 3. Keskkool. Piltmälus on üks seik kus Kõigustest 3-4km linna poole olid mingid sõjaväelaste elamud ja sealt linna transpordiks kasutati näiteks üht sellist bussi.
sain APP-66 pildid tehtud aga ma ei ole arvutikasutamises eriti kodus .kuidas pildid üles panna
Aega vöttis aga vist said pildid ülesse. Vaadake kas õnnestub midagi näha.

http://www.foto24.ee/link/535389890270001200171531
Assa mait! On näha küll, nii et on nähtud kohe! Vot see on küll minu isiklikku arvamist mööda see koht, kus lausa kooris tuleks hõisata: "See kuulub säilitamisele ning see tuleb kindlasse kohta talletada!"
Tean kus see asub, et kui keegi tahab pildi lisa või misiganes siis võin seda ka teha, juhul kui ligi lastakse.
No see masin on Varjupaiga kohta väärt rohkem kui küll.
Kui veel vaadata I.Denisovetsi lehte, siis tegu on hilisema seeria APP-66-ga (hõredam esivõre). Küll tundub aga tagasild olevat ümber tehtud topeltratastele (pandud 53 sild?) ning luugi taga, mis vasakul pool puudu, peitub tagavararatas (mis 38AS-il esininas eespool esisilda).
Aga mis bussi eest ka küsitakse? Kui 38ASi on teadaolevalt 3tk järgi siis palju APP-66 on?
APP-66-sid on kindlasti rohkem järgi kui 38AS-isid (jälgides Venemaa foorumeid).
Mõningate andmete kohaselt tehti neid 1970. aastate keskpaigast 1987-ni ca 800 tükki. Punaväest on need aga enamasti maha kantud.
silda vahetatud ei ole omanik vahetas ainult rattad ära. 53 ja 66 aukude vahe sama
Aga kas omanikul mingi ettekujtus hinnast on?
Lehti: 1 2 3 4 5 6