automoto.ee foorumid

Täisversioon: Opel rekord 2.0 ei käivitu peale plokikaane tihendi vahetust
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Alustan siis juttu oma opelist päris algusest.Läbi läks plokikaane tihend.Endal erilisi kogemusi sel ajal veel ei olnud ja plokikaane võtsin maha koos ühe kohaliku remondimehega.Kui plokikaane maha saime jäi auto natukseks ajaks seisma.Remondimehel jäi auto natuke jalgu ja ta lükkas autot edasi.Hiljem selgus ,et ma olin juhuslikult käigu sisse jätnud.Ühesõnaga ,et mootor käis ringi .Ketiratta olin loomulikult keti külge kinni sidunud.Kui tihend käes pidin mootorit natuke keerama ,sest muidu ei oleks ketiratas plokikaane külge paika läinud.Kui kõik sai hakkama pandud ei läinud auto enam käima.Süüde tundus ilmselgelt varane olevat.Sai ka süüdet natuke jagajat keerates muudetud.Hakkas kül lubama aga käima siiski ei läinud.Mis võib viga olla?või on ainult viga süütes mis tuleks paika panna?
Reeglina süüde ei lähe niisama heast peast nii kapitaalselt paigast ära, et enam käima ei saa. Katsu üles otsida need märgid, mille järgi kett paika pannakse ning vaata üle, kas need on õigesti. Kui see on OK, siis kas või tavalise indikaatoriga vaata üle, kas süüde on enam-vähem (jällegi tuleb otsida üles vastavad märgid, praegu ei tea öelda, kus nad sul on). Kaks kõige lihtsamat asja kõige pealt, siis uuri(me) edasi.
Üks mees mõõtis opelil ka veel kompressiooni.Ütles ,et see on korras .Oli mingi 9või 8 mingit ühikut.
Keera mootor surnud seisu (esimese ja neljanda silindri kolvid on üleval). Vanematel mootoritel on selle jaoks märk hoorattal. Seisetes auto ees, näoga auto poole, siis vasakul pool hooratta juures on plokis auk. Augus on üks teravik. Hoorattal on üks läikiv poolik kuul. See kuul tuleb teravikuga tasa ajada, siis on mootor surnud seisus. Uutematel mootoritel on väntvõlli rihmarattal mingi märk aga seda ma täpselt ei tea.

Nüüd vaata nukkvõlli ketiratast. Kui Sa vaatad sealt ketiratta juurest alla mootorisse siis leiad sa ühe plekitüki kus on soon sees. Ketirattal peab olema mingi lohk või asi mis peab selle soonega kohakuti minema. Ka võrdub samaga kui Ketiratta tiftikoht vaatab otse üles taevapoole.

Nüüd muideks peab jagaja rootor asetsema "ninaga" jagaja kaanel esimese silindri küünlajuhtme poole.
Kui dworkini poolt kirjeldatud meetod ei toimi, siis keera väntvõlli ühe täistiiru võrra edasi ning proovi uuesti Wink
Suured tänud .Täna saingi hääled sisse.Seda veel ,et kui jagaja rootori "nina"on pööratud esimese silindri küünla juhtme poole siis oli süüde varane.Süüdet pean veel näppima.
Täna läks üks nookur puruks.Kui tugevasti peavad nookrud kinni olema.Kas nad tohivad ka natuke logiseda külgedele.
Kui klapp kinni on siis nookur peab logisema külgedele
Suured tänud teile.Asi edeneb igatahes.
Tuli veel meelde üks vana teema kus seletasin kuidas klappe reguleerida.

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=20645

Ja siin "Tehniline" teemade loetelus esimesel lehel seletatakse ka hüdrotõukuritest.