automoto.ee foorumid

Täisversioon: Palun hinnake... LUKKU!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Küsiti mult, kas ma mootori tsiklist eraldi ka saan müüa. Minu taha asi seisma ei jääks, küll aga jääks asi hinna taha kinni. Ma ei oska lihtsalt mingit summat välja pakkuda, mille eest mootori loovutaks.
Mootor ise on korralik, kolvigrupp hea, rõngad on uued, ketitähik on tutikas, karbuss puhas. Generaatori poole pealt on rootor vigane, muu koos releega on korras. Käigud lülituvad hästi, kahvlid/hammasrattad normaalsed, sidur samuti. Kepsulaagril loksu sees pole, vändalaagrid korralikud. Kui viimati raami peal oli, käivitus pea iga kord esimese löögiga. Käigukastilaagrid kah korralikud, mingit üleliigset loksu ei täheldanud. Mootoriülekanne näeb ka hea välja.

Loodan, et jutt on mootori hindamiseks piisav. Päris hingehinda nõuda ei taha, aga kommiraha eest ka ära ei tahaks anda. Sellepärast olekski abi vaja.
Kaks Koidulat on vääga hea hind!
Asukoht on muidugi vääga tähtis.
Kahe koidula eest päris ära ei tahaks anda, uus tähik, gaasitross ja rõngad läksid juba üle selle maksma. Asub mootor Põltsamaal.

Ja juba jõuti helistada ka, et mootor ei sobi raamile, kuhu teda panna taheti.
Vöta vöi jäta aga turuhind on 2 koidulat!!!
Sel juhul tuleb jätta. Samas, odav hind ei ole ka ime, kui arvestada, kui palju Planeta mootoreid tehti. Ikka ilmatu suur arv ja neid tehakse siiamaani. Eks tuleb siis tervest tsiklist kuidagi lahti saada.
Ka minagi ei loovutaks mootorit kahe koidula eest, isegi kui mull see oleks Wink. Siiski sain ühe ükskord müüdud vist 600.- , komplektne, aga polnud kaua töödanud. Mootoriks planeta 2.
Andke andeks, aga kas tsiklimeister püüab meelega hinda alla kruvida või harjunudki 20 a seisnud kohvisi kokku ostma, aga leian, et selline asi ikka enesetunde küsimus. Loomulikult alla omahinna (olgu siis lisatud jupid) ei tasu anda. 500 juures kannatab minumeelest tingida, üle selle on vähe usutav, kui ei ole üle käidud laageid, simmereid ja silindri puurimist koos uue kolvi ja -rõngastega.

Rallitajale aga soovitan, et minumeelest on sul tsiklil see suurem töö ära tehtud, kanna kasvõi ühekomponentne tikkurila autovärv püstoliga peale, lappa osad kokku ja leiad sõitvale rattale oluliselt kiiremini ostja. Ei ole see viimane osa ka teab mis aegannõudevWink
Tsiklimeister on üldse huvitav kuju.Ostaks sentide eest ja kui midagi müüb,siis kullahinnaga.
See mootor oleks atraktiivne, siis kui ta oleks töökorras, et viska peale ning sõida. Mingi informatsioon kompressioonist oleks hea, korras süütevärk ning genekas. Siis isegi kulunud mootor annaks rahvale sõidurõõmu.

Igale asjale on ostja olemas, lihtsalt tuleb inimestele teada anda, et selline asi on saadaval ning töötab hästi, küllap siis leidub soovija ka rohkema eest kui 200 eeku.

Edu.
Nobody Kirjutas:Rallitajale aga soovitan, et minumeelest on sul tsiklil see suurem töö ära tehtud, kanna kasvõi ühekomponentne tikkurila autovärv püstoliga peale, lappa osad kokku ja leiad sõitvale rattale oluliselt kiiremini ostja. Ei ole see viimane osa ka teab mis aegannõudevWink

Mul värv olemas, kui nüüd nädala jooksul ostjat ei tule, toon omale nädalavahetuseks kompressori ja hakkan värvima. Siis panen tsikli kokku ja käima. Võibolla sebin mopi geneka ja panen selle peale, kui juhuslikult rootorit ei leia. Tegelikult leidsin rootori, aga pole olnud aega sellega tegeleda, et see ka minuni jõuaks. Niisugused lood.

Kompressioon on tal suht hea, vähemalt jala tunde järgi. Mõõtnud aga midagi ei ole.

Tsikli raamiga on veel see jama, et seda on vaja kõpitseda, et asi ikka kasutatav oleks. Tundub, et pean ühe Jupiteri raami kõrvale vedama ja sinna mootori kinnitused külge viksima.
See on juba mehejutt.
Teema lukku; panin oma tsikli käima ja ei vaja enam mingisuguuseid kommentaare!

Suur aitäh neile, kes mind tööd tegema innustasid Rolleyes .
lukus