automoto.ee foorumid

Täisversioon: Nõuka aegne CO2 keevitus
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Keevitatakse kõvasulamiga asju üle ka tänapäeval, kuna tööstuslikke seadmeid on odavam taastada kui uusi osta.

Maksimaalse kasutatava elektroodi läbimõõdu määrab ära amperaaz. Seega kui leiad kuskilt birka ampritega, siis selle järgi saad teada.

Vanad keevitustrafod ei ole üldse halvad, kuid nad on suured ja rasked, eeldavad pikki kaableid ja suurt peakaitset. Selles mõttes on pisikese inverteriga palju lihtsam töötada - võtad kaenlasse nagu naisterahva koti ja lähed. Normaalsed inverterid annavad ka piisavalt voolu jämeda elektroodi jaoks...kahjuks on tavaliselt omadused hinnaga võrdelised.

Kui kellelgi on müüa töökorras kompaktne vanem CO2 keevitus, siis võib mulle pakkuda. Selline monstrum nagu pildil, muidugi huvi ei paku. Purtse modul vms sobiks küll.
Mul on ka au olnud kasutada ja keevitada sarnase masinaga mis esimesena välja toodi. Keevitab täitsa hästi, punktib, sulatab ja paneb pleki ikka omavahel kokku küll. Meil on see "KEMPPI" mis on tehtud Põlva meeste poolt, neljaastmeline, amperaasi ei oska siinkohal välja tuua, aga jämedadma metalliga saab hakkama ja sulatab ilusti. Muidugi ei ole see asi see kõige uuem ja voolikud ning käpp on ka juba ajast ja arust, olen otsinud seda asendust, et millega või kuidas saaks normaalse käpa ja gaasisuunaja, mis massi ei kipuks enamjaolt minema. Käpp on täpselt samasugune nagu pildil toodul, gaasisuunamistoru sai kunagi natuke asisem tehtud. Sees on 15kg'ne kera traati mis murdis kord terve selle puki maha ja pidime asja laagri peale paigaldama. Traati annab ette GAZ'i aknapesumootor ja traadi kiiruse regull on parajalt tundliku keeratava nupu alla viidud.

Ehk kui keegi oskab öelda või teab kuidas või millega seda käppa saab välja vahetada, siis võtan kuulda ja ehk vahetan ka ära. See teeks keevitamise kohe hulganisti huvitavamaks kui ei pea alatihti vanduma et gaasisuunaja toru küljest ära kukub.
Lehti: 1 2