automoto.ee foorumid

Täisversioon: kere-remondi lühikonspekt
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
vaheküsimus:
kes/kus topib Tallinnas soovitud toonis värvi aerosoolpurki ?
kunagine koht Laki/Forelli nurgal seda enam ei tee.
Valdeku ja Kraavi nurgapeal asuvas jubinate poes aetakse värv purki. Vähemalt ennist sai.
(06-08-2013, 15:12 PM)pat1 Kirjutas: [ -> ]Valdeku ja Kraavi nurgapeal asuvas jubinate poes aetakse värv purki. Vähemalt ennist sai.

seega A.V.S.K. siis - uurime

on veel kuskil sellist teenust ?
(06-08-2013, 15:25 PM)MeelisV Kirjutas: [ -> ]
(06-08-2013, 15:12 PM)pat1 Kirjutas: [ -> ]Valdeku ja Kraavi nurgapeal asuvas jubinate poes aetakse värv purki. Vähemalt ennist sai.

seega A.V.S.K. siis - uurime

on veel kuskil sellist teenust ?

Kassi 12 Tallinn, Devoris tehakse ka
(06-08-2013, 15:55 PM)volvo Kirjutas: [ -> ]
(06-08-2013, 15:25 PM)MeelisV Kirjutas: [ -> ]
(06-08-2013, 15:12 PM)pat1 Kirjutas: [ -> ]Valdeku ja Kraavi nurgapeal asuvas jubinate poes aetakse värv purki. Vähemalt ennist sai.

seega A.V.S.K. siis - uurime

on veel kuskil sellist teenust ?

Kassi 12 Tallinn, Devoris tehakse ka

Kassi tn Devoris käidud ja loodan, et ehk saame kaubale
minu soovitud värvikood on liiga vana, et neil kohe retsept olemas oleks. Ehk saab homseks retsepti Big Grin
(värv mida otsisin oli ´72...´80 ja Fiat 358)
mida arvab konsiilium pintslist kruntide ja värvi pealekandmiseks varjatud kohtades?
ma olen seni muudkui püstoliga vehkinud ning tolm kipub tahes-tahtmata minema sinna, kuhu minema ei peaks. Eriti salongis tegutsedes. Samas just salongipõhi tundub loogiliselt see koht, kus pintslile vastunäidustusi äkki polegi? Gravitatsioon teeb ehk vast sama töö, mis suruõhk ning värv saab vast samadesse kohtadesse ja samal moel kui püstoliga? Kihi paksus pole nt mu kui amatööri puhul niiehknaa ühtlane. Nt täitekrundi paksuse määrab tihti see, kui palju kõvendit on (kuivamata) Smile
Ma tegin oma buumeri põhjaaluse pintsliga ja väga hea sai, peale ajakulu ja esteetika ei oskagi nagu midagi negatiivset välja tuua. Värvipoes ainult ütle, et lahusti panemata jäetaks - mugavam on pintseldada kui ta kui nii palju ei voola.

Salongipõhja tegin ikka pritsiga, sest kontor peab ilus olema Smile
Mina kiidaks kah pintslit! Kui esteetika ja töökiirus pole primaarsed, siis on pintsel väga tegija. Pintsliga õnnestub katta ka igasuguseid pilusid ja muid nurgataguseid kuhu suruõhuga ei ulatu. Vaatasin oma 20-aastase audi põhjaalla ja isegi seal on tehases kasutatud mastiksi kandmiseks pintslit! Suured pinnad olid küll pritsiga kaetud aga kõik urked ja nurgad olid käsitsi täiendavalt üle käidud!
seal neid tegijaid niivanal autol ka vast peale tehase üle käind...
(08-12-2013, 19:11 PM)Jossu Kirjutas: [ -> ]seal neid tegijaid niivanal autol ka vast peale tehase üle käind...

Seda õnnetukest masinat on meie perekonnas juba üle 10 aasta trööbatud. Enne mind on seal põhjaall käinud veel vaid Hans ja Wolfgang Inglostadt-i vabrikust. Kõik puha originaal pvc-mass veel põhjaall. Smile
Sai mõned kere keevituskohad ja roostesed kohad roostesurmaga üle käidud ja siis aerosool 1K happekrunt + 1k tavaline krunt peale (et mustus ja niiskus liiga ei teeks). Eile siis huvipärast proovisin atsetoonilapiga et kui vastupidav selline tulemus on - värv tuli maha samakergesti nigu tolmu pühiks laualt!
Kui sellisele kompotile püstoliga korralik 2K krunt ja värv peale lasta, kas keedab lahti? Kas oleks mõistlik kogu see aerosooli jama atsetooniga maha pühkida et hiljem jamasid vältida?
(24-12-2013, 13:30 PM)martinjev Kirjutas: [ -> ]Sai mõned kere keevituskohad ja roostesed kohad roostesurmaga üle käidud ja siis aerosool 1K happekrunt + 1k tavaline krunt peale (et mustus ja niiskus liiga ei teeks). Eile siis huvipärast proovisin atsetoonilapiga et kui vastupidav selline tulemus on - värv tuli maha samakergesti nigu tolmu pühiks laualt!
Kui sellisele kompotile püstoliga korralik 2K krunt ja värv peale lasta, kas keedab lahti? Kas oleks mõistlik kogu see aerosooli jama atsetooniga maha pühkida et hiljem jamasid vältida?


1K materjalid ei ole reeglina väga otstarbekad autode remontvärvisüsteemis, kuna kuivavad lahusti arustumise teel, mitte nagu 2k ained, mis kuivavad keemilise rektsiooni mõjul (baasaine+kinniti). Kui oled alla midagi lasknud 1k materjalidest, siis on soovitatav see tegelikult sealt maha pesta. Kui ei pese, siis õnnelikul juhul hakkab see keema peale kruntides, kehvemal juhul alles siis kui oled kogu eeltöö ära teinud ja hakkad värvima. Samas alati võib puhtale õnnele loota'ma jääda ja palvetada, et midagi ei juhtuks.

Kui ala on väga suur ja pesu pole mõeldav, siis on igasuguseid isolaator krunte, mis isoleerivad aluskihi järgnevast kihist. Aga siis peab jälgima, et kärastkrunti karestades sellest läbi ei lihvi.
Tegelikult või kasutada isolaatoriks ka tavalist auto lakki...toimib samatmoodi kui on kuivamine lõppenud (klaasistumine)

Kui keretööde kohta küsida, siis võin aidata....
Küsimus kere paikamise kohta. Kuna volvol on põhi mäda siis tuleb mingi aeg ta raamilt maha tõsta ja täies mahus uus põhi teha. Mõtlesin et teeks roostevabast plekist koos vajalike tugevdustega. Oskab keegi õelda, miks roostevaba nii vähe kasutatakse? Kõrge hind? Hetkel pole see teemaks. Selle mõne ruutmeetri pleki jõuab osta küll.
Roostevaba on rabe, vibratsioonitaluvus vilets (praguneb) ja keevitamisel kisub niimoodi kõveraks, et ei usu ka. Nii lihtne ongi.
Auto sõidab vb 1000km aastas seega vibratsioonist tingitud väsimust ei karda. Keevitanud olen roostevaba mitmeid kordi ja pole probleemi. Isegi kui veidi tõmbab kõveraks siis see on kõigest auto põhi.
Kust poest Tallinnas hea hinnaga pahteldamise-lihvimise abivahendeid saaks? Höövlit näiteks.
mina olen seda kassi tänava lõpus olevat kontorit külastanud. kurja küll, nimi ei tule meele. a igasugu isetegijad ei pea paljuks peris kaugelt sinna sõita, seega äkki on hinnatase hää?
(02-01-2014, 18:47 PM)diesel Kirjutas: [ -> ]mina olen seda kassi tänava lõpus olevat kontorit külastanud. kurja küll, nimi ei tule meele. a igasugu isetegijad ei pea paljuks peris kaugelt sinna sõita, seega äkki on hinnatase hää?

Ilmselt www.devor.ee üks pikajalgne näitsik segab seal värvi Cool
Mis arvavad asjatundjad allolevast värvipüstolist?

http://www.autokaubad24.ee/et/tooted/tar...hvlp-h827p

Näitajad pole vist eriti HVLP-le kohased?
(03-01-2014, 23:27 PM)martinjev Kirjutas: [ -> ]Mis arvavad asjatundjad allolevast värvipüstolist?

http://www.autokaubad24.ee/et/tooted/tar...hvlp-h827p

Näitajad pole vist eriti HVLP-le kohased?

Igapäevaseks tööks ei kõlba küll, suur, kohmakas, ja ebatäpne. Tänapäeva kuldset vesibaasil värviga üleni tuiset küll ei julgeks teha. Kui harrastajana ja vb üks detail värvida kuus või üks auto lihtsalt värvida, siis ajab ehk asja ära. Hinna ja kvaliteedi suhe on ok!
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26