automoto.ee foorumid

Täisversioon: Audi 100 C2
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
(28-09-2017, 20:20 PM)vanapagan Kirjutas: [ -> ]Kas tahad teist veel üles teha?
Sellega on nii, et ma kodurahu huvides parem ei luba ega välista midagi, aga siiski esmane soov oleks leida riiulitele varusid lähemalt, kui lähinaaberriikide eraisikud või ebay.
Oh jah, ära kutsu kurja välja.  Mul riiulis ikka ühtjateist on ainult kere on puudu. Mul oli kunagi neid 5 tükki aga sai kõik laiali jagatud.
Sai ühele sellisele vanakesele veidi akut ja bensiini antud.
Tügikäigul ei tööta, kui valada bensu otse karpasse siis ärkab ellu ja töötab ainult kõrgetel pööretel.
Kiirenduspump ei pritsi.

Enne kui karpat lammutama hakkan, sooviks teada, millele tähelepanu pöörata.
Ehk on kellegil mõni karburaator riiulis, sobiks ka katkine, varuosadeks.

Mootor peaks olema 5s 85kw
Karburaator võiks olla solex 2B5
selliste süptomitega peaks karpa lahti võtma ja ära puhastama
Karbonisaatori sisu koosneb ilmselt sellest toredast vaigust, milleks moodne "bensiin" mõõduka aja möödudes moondudavõtab.
Üritasin karapussi lahti võtta, et puhtaks teha.

Pealt 4x m6 polti ning 4x m5 kruvi keerasin lahti kuid avada ei õnnestu.
Ka ähvardades ei õnnestu.

[Pilt: IMG_20210814_185048.jpg]
Keskel sisekuuskandiga polt?
(14-08-2021, 21:25 PM)Brrr Kirjutas: [ -> ]Keskel sisekuuskandiga polt?

Tundub päris tobe ?

Vahtisin seda pool tundi ja ei märganud.
Tänud, homme proovin uuesti.
Uus thendi kmpl.on ikka kõrval? Võta algosadeks ja ultrahelisse.
Esmalt ikka plaan ilma hakkama saada ning proovida kuidas teised sõlmed toimivad.
Täna sai selgeks et tühikäiku pole ning pidurid on kinni.
Hea on see et automaat kast töötab edasi ja tagasi.
Mootor ei lähe keema ning õli näeb õli moodi välja.

Lootust on.

Läbi on ka karbussi alune padi, mille ma hermeetiku abiga reanimeerisin.

Ehk keegi oskab seletada, kuda seal tühikäiku saab reguleerida.
(15-08-2021, 15:40 PM)tõnn Kirjutas: [ -> ]Hea on see et automaat kast töötab edasi ja tagasi.

Kindlasti pead kontrollima õlitaset peaülekandes! Kork on vasaku pooltelje kohal, 17mm sisekuuskant.
(15-08-2021, 15:40 PM)tõnn Kirjutas: [ -> ]Läbi on ka karbussi alune padi, mille ma hermeetiku abiga reanimeerisin.

Ehk keegi oskab seletada, kuda seal tühikäiku saab reguleerida.
Minu kogemus ütleb seda, et hermeetikuga seda patja parandada ei saa pikemas perspektiivis. Ja kui uus padi panna, siis võib juhtuda, et tühikäigu probleem kaob ära iseenesest
(15-08-2021, 15:53 PM)Marko Kirjutas: [ -> ]
(15-08-2021, 15:40 PM)tõnn Kirjutas: [ -> ]Hea on see et automaat kast töötab edasi ja tagasi.

Kindlasti pead kontrollima õlitaset peaülekandes! Kork on vasaku pooltelje kohal, 17mm sisekuuskant.
Meil on selleks eraldi varras, asub piduripotsiku ja süütejagaja vahel.Õlitase on ok, õli on ilus ja ei haise.
(15-08-2021, 17:57 PM)tõnn Kirjutas: [ -> ]Meil on selleks eraldi varras

Õli on ilus punane?
reduktoris peaks eraldi õli olema
Õli oli kollane.

Liikuvat pilti näeb siit:
https://youtu.be/1anvnTdXTXE
Kas sel käigukastil on 2 varrast?
(15-08-2021, 17:15 PM)Raudpats Kirjutas: [ -> ]
(15-08-2021, 15:40 PM)tõnn Kirjutas: [ -> ]Läbi on ka karbussi alune padi, mille ma hermeetiku abiga reanimeerisin.

Ehk keegi oskab seletada, kuda seal tühikäiku saab reguleerida.
Minu kogemus ütleb seda, et hermeetikuga seda patja parandada ei saa pikemas perspektiivis. Ja kui uus padi panna, siis võib juhtuda, et tühikäigu probleem kaob ära iseenesest

Panen oma panuse sellele karpa padjale, võimalik, et kogu probleem ongi seal. Teine oluline asi on, et uus padi võib, aga ei pruugi tänast biolisandiga kütust seedida. Isiklik praktika näitas, et biolisandiga küte sai tutt uuest padjast jagu 300km-ga. Kahe karpaga masin, mõlemad padjad andsid saba.
(15-08-2021, 22:03 PM)spitfire Kirjutas: [ -> ]
(15-08-2021, 17:15 PM)Raudpats Kirjutas: [ -> ]
(15-08-2021, 15:40 PM)tõnn Kirjutas: [ -> ]Läbi on ka karbussi alune padi, mille ma hermeetiku abiga reanimeerisin.

Ehk keegi oskab seletada, kuda seal tühikäiku saab reguleerida.
Minu kogemus ütleb seda, et hermeetikuga seda patja parandada ei saa pikemas perspektiivis. Ja kui uus padi panna, siis võib juhtuda, et tühikäigu probleem kaob ära iseenesest

Panen oma panuse sellele karpa padjale, võimalik, et kogu probleem ongi seal. Teine oluline asi on, et uus padi võib, aga ei pruugi tänast biolisandiga kütust seedida. Isiklik praktika näitas, et biolisandiga küte sai tutt uuest padjast jagu 300km-ga. Kahe karpaga masin, mõlemad padjad andsid saba.

Biolisandiga (Etanooliga) kütust ei tasu kindlasti karburaatormootoris kasutada. Kogu vooliku- ja tihendimajandus on löögi all. Lisaks veel hobiauto puhul see probleem, et kui seisma jääb, siis biolisandiga kütus rikneb päris kiirelt (imab niiskust).
Kes veel seda biolagunevat benssu müüb?
Minuteada Alexela pole kunagi müünud ja Sirkel praakis ka selle välja?
Lehti: 1 2 3