automoto.ee foorumid

Täisversioon: seat toledo 2,3 v-5 - temp andurite asukoht?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Terv kas keegi teab kus asuvad seat temperatuuri andurid
Sisseimetava õhu sensor peaks olema õhufiltri korpuse küljes ja jahutusvedeliku oma termostaadi küljes.
see mis on õhufiltri korpuse küljes kas ta mitte õhulugeja ei ole.Mul pole seal muid andureid.Üks on jah termostaadi korpuse küljes,aga kus on ülejäänud kaks tükki...
Tihti on õhulugeja ja sisseimetava õhu temperatuuriandur füüsiliselt kokku ehitatud.

Ma pole kahjuks kursis, mida see kolmas andur üldse mõõtma peaks.
panen veel ühe mure kuna külmalt käivitades olid pöörded tavaliselt üle 1000 mis on normaalne kuni mootor soojeneb.Nüüd seda pole koheselt paneb norm pöörded diagnost näitas vale kütusesegu.Millest see ei osatud õelda kuna ülejäänud asjad vigu ei näita.Vahetatud sai nii küünlad,juhtmed,õhulugeja,lamda.Kütuse pump korras,segusiibri potekas ka korras jäänud on veel need va temperatuuri andurid...Mootor soojalt raputab ka pisut.
Aga kumb neist ajule infot annab et too teaks kuidas kütust doseerida.
muideks seat club ei oska midagi vastata nendele küsimustele
Mõlemad annavad, aga jahutusvedeliku temperatuuri on vaja ainult "tooreklapi" jaoks, sisseimetava õhu temperatuur on olulisem.

Seat on VW põhimõtteliselt, seda sama mootorit leidub ka näiteks Golfil ja Passatil.
No mina prooviks jahutusvedeliku temperatuuri andurit, kui vahetada ei viitsi kohe siis saad nii ka testida et paned ta kodus potti, kuumutad seal olevat vett ja mõõdad otsast testriga takistust. Korras anduri takistus muutub lineaarses seoses temperatuuriga.
Jahutusvedeliku temperatuuri möödab seesama 4klemmiga andur seal jahutusvedeliku flantsi küljes (sinine või roheline). Lineaarsus on natu palju nõutud, monotoonsusest piisab. Väärtusi loetakse diagnostikasoftiga tavaliselt, seepärast ei suutnud infi leida, et mis klemmilt ECU oma näidu võtab ja mis klemmid on armatuuris oleva temp. näidiku jaoks.

Edit: 1 ja 2 peaks õiged klemmid olema, mille vahelt takistust mõõta.
ega pole miskit kisun nad maha ja kuna uued on olemas siis panen need külge.Kui siis ka miskit ei muutu pean pihustite kallale minema järgmiseks.