automoto.ee foorumid

Täisversioon: Fiat 127me korrastamine
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Tere, ostsin endale uue Fiat 127me, enne ka seda marki autot omanud ning pole midagi halba selle kohta öelda, pilte: [/php] http://www.carrating.org/car.php?12688 Auto oli ostupäeval suht nigelas seisukorras, stabika kinnitused lahti roostetanud, auto uksed roostes, tiivad roostes jne.. Stabika kinnitused said ära keevitatud päev pärast ostmist aga siis tekkis uus probleem... käigukangi kinni hoidev puks vms oli ära kulunud-kadunud ning selle tõttu kukkus käigukang mööda maad sõidu ajal (kangi pidi käega kinni hoidma selle vältimiseks) ning seetõttu käigud ei püsinud sees, selle jublaka tegime uue, samuti sai auto põhja alla kinnitatud kaitseplekk, mis ei lase midagi mööda kangi minna. Tänaseks on asi nii kaugel, et on käsile võetud auto värviparandus. Roostes kohad üle lihvitud ja homme läheb auto pahteldamiseks ning nende kohtade värvimiseks.
Mõned uuemad pildid auto seisukorrast: [php] http://www.album.ee/album/30033512/50069936
Tuleb muretseda veel autole uus juhiuks ja tagurpidi käik viimaks ometi ka korda teha, sest seda on pea võimatu leida sellel autol. (läheb koguaeg neljas sisse) Soovitused, et mis tuleks veel autol teha või mitte teha on teretulnud.
Peaks sobiba selle ka MK3 ehk siis Stella üks, kuna minu kasuisa Punasel fiatil on MK2 uks küljes. Ehk keegi mäletab, seda sinist ämblikuvörku värides mk2. Sealt on minu kasuisa punase juhipoolne üks pärit.
Käikude probleemi puhul ei pruugi kohe käigukasti süüdistada. Enne ikka käiguhoovastik üle vaadata, seda enam, et see on kord juba probleemiks olnud.

Samuti on tagurpidikäik tundlik mootori asendi suhtes. Mootori asendit fikseerivad kolm patja - kaks külgedel, ja üks all. Kui too alumine padi on omadega hukas, ja hukas ta tavaliselt on, sest õli tilgup peale (väntvõlli simmerlingist, mida keegi ei viitsi kunagi vahetada), siis kipub mootor ülemiste patjade telje ümber pöörduma, ja on koos käigukastiga käigukangi suhtes kas liiga kaugel või liiga lähedal, või siis muutub mootori asend vastavalt veojõule.
Mootori loksumine tekitab ka rapsimist liikumahakkamisel/sõidul, millega võib kaasneda käikude väljapildumine (eriti neljas käik).
Teised käigud peale tagurpidi käigu lähevad sisse korralikult ja välja ka ei loobi, aga tagurpidi käigu leiab üles vaid peale pikka otsimist, selle asemel läheb koguaeg neljas sisse. Mootor tugevalt kinni keeratud, padjad korras. (mootor liigub gaasi andes edasi-tagasi 2cm vms.. on see normaalne?)
noottaur Kirjutas:Teised käigud peale tagurpidi käigu lähevad sisse korralikult ja välja ka ei loobi, aga tagurpidi käigu leiab üles vaid peale pikka otsimist, selle asemel läheb koguaeg neljas sisse. Mootor tugevalt kinni keeratud, padjad korras. (mootor liigub gaasi andes edasi-tagasi 2cm vms.. on see normaalne?)

2cm siiasinna on normaalne. Aga vaata siis hoovastik üle. Kontrollida tuleks seda, kas ja kuidas liigub käigukasti küljes olev hoob käigukangist tagurpidikäigu lülitamisel.
Kui läheb neljas pidevalt sisse, siis tõenäoliselt ei ole käigukangi paremale äärmisse asendisse (põhja all vaadates vastupidises suunas) liikumine päris vaba.
Ega kellelgi saaremaalt Fiat 127 1978a juhiust pakkuda ole, mul see kole roostes. Mob nr: 56311065 seab hinna paika
Sa valdavalt üksinda kirjutadki , küsin siis, et huvi pärast, palju sellel 33kW'ga kiirendus on ? Ristmikul ikka sammu astub teistega või toppab ?
käiguprobleem ikka vast selles et hoovastik paigast ära, täpsemalt seda ise uurind ei ole aga kas mingeid kummi liigendeid(pehmendajaid) pole vahel?
teiste käikudega kõik OK?
fic Kirjutas:Sa valdavalt üksinda kirjutadki , küsin siis, et huvi pärast, palju sellel 33kW'ga kiirendus on ? Ristmikul ikka sammu astub teistega või toppab ?

Tehaseandmed:
mootor 903cm3/45hj/5600p/min
dünaamika 0-100km/h 19,1s.,kiirus 140km/h

Ühel tuttaval oli kunagi 1981a. vl. 127. Ütles,et mootoris kuluvad kõik detailid väga erinevalt. Sama info on ka J. Kotijevi raamatus "Välismaa autod" 1991a.
Käiguhoovastikus see viga on jh, auto all olev üks kang, mis viib käigu sisse on kõver.
Auto on nüüd vahepeal keevitusse viidud, uksed pea et tehtud. Järgmine nädal ühe teise 127me järele millelt juppe saab projektile.
Krt... see 127 osutus hoopis Ritmoks niiet see jäi ostmatta. Vahepeal juhtunud niipalju et mootor on nüüd lahti ja parandame seda vaikselt. Nüüd veel vaja klapikambrikaane tihend osta ja siis sab varsti hakata mootorit kokku lappima.

Jagajat oleks vaja ( klambritega ). Kui kellelgi on selline asi üle siis andke teada.
http://www.album.ee/album/30033512/50090430?

Selline siis auto praegu.. mootori kallal nokkimine hakkab lõpule jõudma.. homme saab plokikaane kokku ja peale ning tõukurid ka külge. Teisipäevalt tuleb klapikambrikaane tihend ära ning siis peaks saama mootorile hääled sisse lüüa.
Plokikaan koos kuid kokku pannes tuli välja, et üks sisselaske klapp oli kõver. Selle vahetasime ära korras klapiga kuid millest see paindumine tingitud võis olla.?
Vahepeal oleme plokikaane peale pannud ja käib klappide reguleerimine. Ostsin ka uued õlid mootorisse ja filtri et see vaev ikka ennast ära ka tasuks. Kui täna auto sõitma saab siis tulevad ka uued pildid Wink
Täna jõudis siis mootori kokku lappida ning hakkasime sädet tikutulega taga otsima ning tuli välja, et süütepool läbi. Homme lähen uue järgi ning siis peaks auto käima saama. Elektroonika ka nüüd niipalju korras, et esituled tahavad veel korra üle käia ning siis kõik vinks vonks Big Grin
Nüüd asjalood sellised, et täna sai jälle pool päeva auto kallal veedetud ning sai selle lõpuks käima. Ülihea meel oli siis kui ikka peale poolt aastat autot töötamas kuuleb! Nüüd vaja vaid käiguhoovastik üle käia ning siis saab uuesti kere keevitama hakata.
Lehti: 1 2