automoto.ee foorumid

Täisversioon: MB W115D 1974.a.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Juhtus nii,et juhuslikult kuulsin,et on saadaval pealkirjas mainitud massin.Tormasin asja uurima ja lõpptulemuseks oli see,et veeretasin auto endale hooviCool.Mõned pildid kah,tõsi küll veidi porine,aga arusaadav,et väga hullus seisus poleToungue http://www.foto24.ee/album/32341
Oi, kudas tuleb meelde kui meie peres oli ka selline auto, küll musta värvi aga ka kurbsilm. Tõsiselt hea ja suur auto. Kuigi jah, selle ajastu diisel mootor on oma ette saavutus.

Huvitab veel, mis aasta, 74?
Kas see pole mitte Säreverest pärit? Pidin ise ka just vaatama minema lähiajal.
To villu157:aastat veel ei tea kuna dokud veel eelmise omaniku käes,see selgub peagi.
To hõljuk:no ütleme,et jah säreverest,aga rohkem jääb see asukoht ikka taikse alla.Plaanis on auto korda teha ja saab see pühapäevaliikuriks.Kui midagi teen auto juures,siis püüan ka seda siin kajastada ja ka pildimaterjali lisada.Esialgsed tõbid,mis kohe väljatulid on starteri tõmberelee,pidurid on kinni jäänud ja süütelukk on äralõhutud.Kere kohapealt niipalju,et esmapilgul on vasak küljekarp otsa saanud,parempoolsel esitiival on kah suurem mõlk.Muidu on kere oma vanuse kohta suht kobe,seisma jäi auto 2004 kui autoomanik hakkas viinakuradi poole rohkem vaatama kui varem ja naine võtmed ära peitis,sellest ka katkine süütelukk.Olin seda autot juba aastaid ilase suuga vahtinud teepealt,aga ei julgenud uurima minna ja eile(02.03.2008)telliti mind sinna majja elektritöid tegema.Töökäigus hakkas omanik rääkima autost ja tema ajaloost ja nii muuseas mainis,et tahab autost lahti saada(vanarauda viia).Küsisin kohe,et mis summa eest on ta nõus selle loovutama ja kui kiire sellega on.Noh natike arutlemist ja auto hinnaks sai 2000.- ja kohe minema viia.Natuke vaidlesin küll,et õu sul pehme ja puha,aga tal oli suht suva kuna lähiajal pidi seal suuremad kaevetööd lahti minema ja nagunii songitakse kogu õu ära.Kuna pidurid olid veidi peale jäänud,siis vedamine oli suht vaevaline arvestades praeguseid ilmasid ja vedava auto powerit(Renault Kangoo 1,5 dCi)Big Grinvaene massin pidi otsad andma kui veel käima tõmmata ka üritasinToungue,aga käima see mersu ikka lõpuks läks.Oleks vist juba asfaldil käima saanud,aga minu loll pea ei suutnud ära tabada armatuuris oleva suretuskangi õiget asendit ja nii sikutasin algul suretus pealToungueja alles kodulähedal tabasin ära,et prooviks seda kangi veic sikutada ja oh imet masin hakkas tagant suitsu välja ajama ja rõõmsasti toksimaCool.Nii,et viimased 3 km sain omal jõul kah liikudaCool.
Seda annab sul natuke komplekteerida aga hea on näha, et lonzed on terved, kuigi rool on vale.

Mul peaks enda omadest olema veel ports jubinaid järgi jäänud. Suvel sai kuuri katuse all inventuuri tehtud ja plekihunnik tuletas ennast jälle meelde Wink

Dad.
To DAD:on sul ehk mõni pilt õigest roolist,riputa kuskile üles kui viitsid.
mesamees Kirjutas:To DAD:on sul ehk mõni pilt õigest roolist,riputa kuskile üles kui viitsid.
http://www.album.ee/node/11562735/50081121
Antud rool on siiski vanema mudeli oma, ehk siis sellise millel on kolnurk aknad esi ustel. Mesamehe mersul peaks olema selle aasta õige rool.
villu157 Kirjutas:Antud rool on siiski vanema mudeli oma, ehk siis sellise millel on kolnurk aknad esi ustel. Mesamehe mersul peaks olema selle aasta õige rool.

Jah 114 rool .
Seda minagi hakkasin vaatama,et mitmel 115-el olen näinud samat rooli nagu minu omal.
Täna siis sai hakata autot lahtivõtma ja uurima,mis vaja teha oleks.Pidurid sai kah lahtivõetud ja kolvid liikumapandud ja jäid rem.kokplekte ootama.Kaks pildikest siis kah hetkeseisust: http://www.foto24.ee/album/32341
kas tiibade iluliistud ongi puudu v on juba maha võetud vuntsimise eel? ma siin ühe (järgm põlvkond, tõsi) sarnase isendiga olin tiba hädas, kuna need originaalsed, liistualused kinnitid ei taht sugugi oma pessa pääle värvitööd kinni jääda. eks siis sai kasutatud ühe puhul ebaoriginaalseid võtteid .. Big Grin
jõudu tööle,
k

mesamees Kirjutas:Täna siis sai hakata autot lahtivõtma ja uurima,mis vaja teha oleks.Pidurid sai kah lahtivõetud ja kolvid liikumapandud ja jäid rem.kokplekte ootama.Kaks pildikest siis kah hetkeseisust: http://www.foto24.ee/album/32341
Iluliistud kõik olemas,lihtsalt korjasin küljest juba ära.Algul oli parempoolne esitiiva oma puudu,aga selle leidsin pagasniku koristamisel ka põhjast üles.Eks see ole selle kõksu pärast,mis seal näha on ära tulnud,aga õnneks on see kõks tulnud allapoole liistu ja see on ilusti terveks jäänud.Ja veel seda,et sellest autost ei tule 100% või selle lähedast liikurit,vaid lihtne sõiduvahend pühapäevadeks või isegi igapäevaseks cruisimiseks.
just. tahaks ikka sõita, muidugi. kalakompany & co käis ühe sellise kaunitariga isegi äsjasel uunikumi-rallil ja pärast Roostal oli nende nägudest näha täieline ensega rahulolu. mida võin ka oma ekipaazi kohta öelda. võtad ka plaani?
edasi, kentucky poisid Big Grin

mesamees Kirjutas:Iluliistud kõik olemas,lihtsalt korjasin küljest juba ära.Algul oli parempoolne esitiiva ....
Ja veel seda,et sellest autost ei tule 100% või selle lähedast liikurit,vaid lihtne sõiduvahend pühapäevadeks või isegi igapäevaseks cruisimiseks.
Eile siis sai veidike varuosi muretsetud:süütelukk,küünalde mingi vahepealne spiraal vms.,parempoolne tagatuleklaas(auto küljes olev oli katkine) ja parempoolne esiukselink(pidin selle ainult sellepärast võtma,et süütelukul polnud väidetavalt võtit,aga kui autojuures tuhnisin,siis leidsingi võtme,mis oli ukselukus ja krt välja ei tulnud).
mesamees Kirjutas:Eile siis sai veidike varuosi muretsetud:süütelukk,küünalde mingi vahepealne spiraal vms.,parempoolne tagatuleklaas(auto küljes olev oli katkine) ja parempoolne esiukselink(pidin selle ainult sellepärast võtma,et süütelukul polnud väidetavalt võtit,aga kui autojuures tuhnisin,siis leidsingi võtme,mis oli ukselukus ja krt välja ei tulnud).

Minul on ainult Hea Meel, et üks vanake jälle taastumas onSmile
No ma olen juba ammusest ajast mersupede olnud ja W115 omamine oli ammune unistus.
Täna sai jälle terve päev mersu kallal askeldatud.Kõige rohkem vaeva nägin piduritega,need sindrid olid ikka päris kinni jäänud.Muud varianti lõpuks polnud,kui pidurivooliku auku määrdenippel,määrdeprits täis pandud ja hakkasingi määret silindrisse pumpama niikaua kui kolvid välja kargasid.Uued mansetid ja tolmukatted küljes,hakkasin neid autole külge tagasi lappama,nüüd veel jääb pidurivoolikud ära tellida ja saabki edasi sättida.Küljekarp sai ka ära tellitud ja kui see järgm.kolmapäeval kohale jõuab,siis saab hakata keevitustöödega tegelema(vasak küljekarp ongi ainuke koht,mis keevitust vajabCool ja edasi teate ju isegi,mis ees ootab,see krdi pahteldamine ja lihvimine,mis kohe kuidagi mulle ei istu,aga tuleb ära kannatada,muidu autost asja ei saa.
Ära siis pidurite ehitamise käigus unusta vahetamata ka pidurivedelikku, muidu pole nähtud vaevast vähimatki kasu. Pidurivedelik imab niiskust ja niiskus teeb teadagi mida.

Üldiselt aktsepteeritud pidurivedeliku vahetamise välp on muuseas kaks aastat. Kui tihti seda tegelikult tehakse...

A.
Pidurivedelik juba vahetatud.Seal oli enne PSK,selle lasin täielikult välja,pesin kogu torustiku läbi ja asemele läks DOT 4,peasilindri mansetid vahetasin ka ära kuna need polnud ka enam eluloomad(PSK rsk oli need ära rikkunud veidi)ja siduri töösilinder kah sai uued mansetid,et ei oleks selle koha pealt enam üllatusi.Täna käisin sõitmas kah,kuna nokitsemise ja keevitamise koht on erikantides ja küljekarp on tulekul,siis pidin auto jälle keevitusse viima.Nüüd kui pidurid korras on ikka sõitmine ikka puhas rõõm(enne ei saanud algul kuidagi kohalt minema kuna pidurid olid ikka kuradima kinni jäänud ja kui korra pidurit vajutasid siis oli kohe jälle sama jama,et ei viitsinud kohe kuidagi kohalt liikuda).Käiguosas on veel mõningad puudused,aga need on ka ületatavad(tagarattalaager,mõned sillapuksid ja taga amordid).Mugavuste parandamiseks ja ka kõrvakuulmise hoidmiseks pean veel soojendusmootoriga ka midagi ettevõtma,see krt ulub,kõriseb ja ragiseb ikka roppu moodiToungue.
Lehti: 1 2