automoto.ee foorumid

Täisversioon: Isetehtud auto treiler
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Tahaks ise oma tarbeks valmistada sellist autotreilerit kuhu veetava auto üks sild siis peale läheb.

Küsimus ongi selles et kas kellelgi oleks teemasse panna mõnd linki või pilti?
Kas sellline treiler peab ka registris olema??

endal olemas siis täissild+raam koos diisliga mis tuleb lühemaks teha
Kui auto üks sild toetub sellisele haakeseadmele, eelikule ja auto on nõuete kohaselt tähistatud (suunad, tuled), siis selline seade ei pea registris olema. Kui aga vead ainult seda haakeseadet, siis peab. Haakeseadme mass ei tohi olla suurem, kui piduriteta haakeseadmele lubatud.
ARK lehel on kõik vajalikud tingimused olemas, kuidas ehitada ja kuidas pärast arvele saada...

Ehk ehitad nõuetele vastava treileri valmis, käid näitad ARKis vastavale ametnikule ette, kui kõik korras lööb kerenumbri diisli peale.
nr ja dok tegelt olemas aga see haagissuivla raam ja sild

arvatavasti nende dokumentidega ei saa enam midagi seest liik teine
teemast välja natuke, kuid saksas keelati sellised haagised ära.eestis pidi kehtima ka vist selline reegel et kogu autorongi mass ei tohi ületada 3,5t(st et eesmine plus tagumine kokku ja veel ka käru)
ning vedav auto i tohi olla kergem kui veetav.seega kipub nii või naaa minema selleks et nibin nabin saab mõnda autot vedada ja mõnda mitte.ps küsi kodanik dworkini käest mis trahvi ta sai kui ta sellise haagisega omega 3000det vedas.....
isiklikult oman järelvedamiseks jäikühendust(suht lihtne kuid asjalik metallist kolmnurk) või pealvedamiseks treilerveok.
E kat puudumine on ka üks väga maius asi hetkel mida jälgitakse hoolega.... Ise sain trahvi selle eest + veel see, et auto oli kergem väiksem, kitsam koledam millega vedasin treilerit... + ei lasta edasi sõita.
Kui edasi sõita ei lubata siis on muidugi halvasti. Minu trahvist on jutt siin:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=21170
see auto mida ehk vedada tahaks ei ületa kohe kindlasti selle auto kaalu mis ees tõmbab.

kui treila mingi max 500kg tuleb siis pole hullu vähemalt ma arvan nii
minu teada on e kati alles siis vaja treilal kui sildasid rohkem kui üks ja autorongi mass üle 3500kg

ega see treila oleks ainult enda tarbeks
roodla Kirjutas:minu teada on e kati alles siis vaja treilal kui sildasid rohkem kui üks ja autorongi mass üle 3500kg
See sildade arvu jutt lõpeta kohe ära, sel pole mingit alust. Mis kategooria loaga mida vedada võid, sõltub ainult registrimassist ja/või sõiduki kategooriast.
http://www.ark.ee/atp/?id=224
http://www.ark.ee/atp/?id=273
lihtsam on asi vist ära unustada ja üldse mitte jändama hakata...

eks peab kuskilt treila laenutama kui vaja aga jh...pole kuskilt võtta kui vaja on
Aga kuidas on lood selle jäikühendusega? Seal ju ka sildu rohkem, kui üks jne jne...
Kust sellist saab, milline välja näeb, kuidas töötab... taga vist ei pea siis kedagi istuma kui jäigaga vms?
Ses suhtes, et vist turvalisem, kuiköis ja samas lihtsam majandada ja saada, kui sillakäru.
Kui on lihtsalt varras vahel, siis peab keegi ikka taga istuma, muidu ei saa tagumist aparaati tüürida ju. Aga kolmnurkühenduse korral ei pea jah kedagi sees istuma. LE järgi: "..., kui haakeseade tagab pukseeritava sõiduki juhitavuse." Smile
Hei!
Mul täitsa olemas selline asi. Kui sinu jaoks teema veel kuu aja pärast aktuaalne on, siis võin teha pilte, ja kui soov, siis ka vaatama ja mõõtma.

T.
Tambets Kirjutas:Hei!
Mul täitsa olemas selline asi. Kui sinu jaoks teema veel kuu aja pärast aktuaalne on, siis võin teha pilte, ja kui soov, siis ka vaatama ja mõõtma.

T.

Kle seda ikka aegajalt on vaja läinud ja kui see universaalne tööriist on: pole näinud ja ei tea, kuidas töötabki.
Huvi olemas tegelt... Sesta järelkärud ja treilad kipuvad rohkem maksma, kui autod, mida nendega veetakse.
Iseenesest kus kandis asud täpsemalt? Ma järmine nädal viljandi poole,(profiilis sul kirjas, et lõunas) et kui kuskil teepeal v läheduses, viskaks huvipäerast pilgu peale.
Kahjuks momendil sa seda näha ei saa. Moment asun Stockholmis. Muidu asub see vidin Võrus mul. Kuu aja pärast võid vaatama tulla =)
Nu vaatab, mis kuu aja pärast toimub. Jään ootama.
Nu tampets uus aasta uues kuues Big Grin
Milline see haakeseade siis ikkagi on ja mis massinatele see ka sobib?
Jäiga lüliga vist ega muud polegi, kui tagumine ei tohi olla raskem kui esimene? Taga sel juhul tohib vist keegi istuda ka?
Aga sel juhul peab vist veetaval masinal olema kindlustus, nagu nöörigi otsas lohistamisel?
üldjuhul ei tohi ikkagi olla pukseeritavas autos reisijaid. ja kui sul ka on see sõiduk jäigalt järgi, siis põhimõtteliselt liigitub ta haagise alla ja kindlustus peab olema. üv-ga ei oska öelda. Aga omast kogemusest võin öelda, et see treila kuhu toetatakse sõiduki üks sild ei ole raskem kui 150kg.
aga kui see üks sild ja kaks ratast on autol maas, kas siis on kindlustust vaja? :s Kuna ühe silla kärul endal vist nagunii on kidlustus või ei ole?
Kui mõlemad sillad kärus, siis ei ole vaja.
ullivilli Kirjutas:aga kui see üks sild ja kaks ratast on autol maas, kas siis on kindlustust vaja? :s Kuna ühe silla kärul endal vist nagunii on kidlustus või ei ole?
Kui mõlemad sillad kärus, siis ei ole vaja.

Kärul on kindlustus kindla peale. ja autol, mida sa vead peab olema ka kindlustus kui kaks ratast maas veerevad.

Ehk siis kui veetaval autol rattad transpordi ajal ringi ei käi, siis pole ka kindlustust vaja. kui aga rattad ringi käivad, on kindlustust vaja.
Lehti: 1 2