automoto.ee foorumid

Täisversioon: IZ Planetale 12v-ne süütemäng
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tervitus.

Kuna pidevalt probleeme selle 6v-se süsteemiga, kuigi masin laeb ilusti kuskil 7,2v-ga, aga uued akud ei pea eriti vastu. Nimelt panin isegi 2 akut rööbiti et ampreid oleks, aga ikka kui rohkem vänta lüüa siis kohe tühi, et ei pea kaua voolu millegi pärast. Seega tekkis küsimus, kas 12v elektrisüsteemi saab Planetale peale aretada, sest 12 voldiseid akusi on suurema ampertunditega ja kas asi on vastupidavam või mõtetu ettevõtmine?
Saab küll, olen ühe sellise ehitanud. Vaja on treida/freesida ülemineku osa, joonised peaks olema postitatud ka siin foorumis. Minul oli probleemiks leida vastava suurusega treitoorik, ka süütemängu kaas ei taha peale ümberehitust peale mahtuda, aga toimima hakkas hästi. Samas kui sul 6V laeb normaalselt ja lisa"tuuningut" (H4 kasutamine n.) ei plaani, siis pole mõtet kogu el. süsteemi ümber ehitama hakata- kasu ei ole vaevaga samas suurusjärgus. Akude nõrkemine sinu kirjeldatud kiirusel ei ole loomulik- ehk on nad lihtsalt oma aja ära elanud?
kaints Kirjutas:Tervitus.

Kuna pidevalt probleeme selle 6v-se süsteemiga, kuigi masin laeb ilusti kuskil 7,2v-ga, aga uued akud ei pea eriti vastu. Nimelt panin isegi 2 akut rööbiti et ampreid oleks, aga ikka kui rohkem vänta lüüa siis kohe tühi, et ei pea kaua voolu millegi pärast. Seega tekkis küsimus, kas 12v elektrisüsteemi saab Planetale peale aretada, sest 12 voldiseid akusi on suurema ampertunditega ja kas asi on vastupidavam või mõtetu ettevõtmine?

Ilmselt on sul mingi jama elektrisüsteemiga. Mul oli Planeta peal tutikas 6 Ah aku. Sõitsin päris tükk aega ja kordagi ei olnud aku tühjenemisega probleemi - isegi mitte siis, kui ma kogemata viieks minutiks süüte sisse unustasin. Samuti sai tänu küünlale masinat jube kaua käima taotud ja sädet testitud, kuid aku pidas ilusti vastu. Kui aku kaua pinget üleval ei hoia, siis on ilmselt kuskil lühis sees või on relee pekkis, aku tühjeneb läbi relee generaatorisse. Teine võimalus on, et aku on lihtsalt oma aja ära elanud ja vajab vahetust.

Soovitangi siis üle kontrollida nii relee kui ka erinevad juhtmed. Ja üks treeningtsükkel akule ei teeks ka paha. Võid proovida, mis masin uue akuga teeb.
minul oli ka iz planeta3,ma ostsin 11A 6v aku ja mina küll mingeid tühjenemis probleeme polnd.
Ma soovitan reeled kontrollida just neid kahte kondakti ja neid juhtmeid mis reelese lähevad.
endal sarnane mure izh planeta kolmega. nimelt masin oli enne minu palkamist täiesti juppideks kisutud, omanikul oli plaan asi korda teha kuid tal tulid muud asjad vahele, siis palkas mind sama tööd tegema. nüüd ongi mure selline et 6v akut pole kuskilt võtta, ise arvan et kui võimalik siis peaks vanast vene 12v akust midagi ümber ehitama, et too 6v välja annaks.
Probleeme ka elektrisüsteemiga nimelt vajaks kontaktsüüdelise elektrisüüsteemi skeemi.
Lühis võib tõesti olla, sest jah süüded kaua sees ei kannata hoida. Kuidas seda releed kontrollida, juhtmed on mul täiesti uued pandud, aga pean ikka üle käima äkki on vastu kere kuskilt.
6v akusid on igast hästi varustatud autovaruosade ja tsikli poest alati saada,ega enam vene aeg pole,et midagi saada ole!!
ju1 Kirjutas:6v akusid on igast hästi varustatud autovaruosade ja tsikli poest alati saada,ega enam vene aeg pole,et midagi saada ole!!
seda minagi! lõpuks suutsin ratta omanikule ka selle selgeks tehaSmile

aa üks küsimus süüdeluku kohta. Kolm asendit on nagu ma olen aru saanud, millised need olema peavad?