05-02-2002, 17:16 PM
kuban
09-03-2002, 00:06 AM
Aga mis see siis on näiteks?
blitzi lehekülg
:eureka
Tõsi küll, sa ilmselt otsid vanemat blitzi, aga Google on näiteks abx:rull
blitzi lehekülg
:eureka
Tõsi küll, sa ilmselt otsid vanemat blitzi, aga Google on näiteks abx:rull
10-03-2002, 22:53 PM
Siin ka sitaks tarkust-
Bedfordisõber UK-st
Ajaloost väike ülevaade, pildid põhiliselt CA mudelitest alates, 50ndatest.
Päris pullid liikurid imo.
Bedfordisõber UK-st
Ajaloost väike ülevaade, pildid põhiliselt CA mudelitest alates, 50ndatest.
Päris pullid liikurid imo.
15-06-2002, 23:59 PM
Oled sa muidu ise huvitatud 50-nendate ca-dest nagu need http://www.eclipse.co.uk/swvans/ca1.htm, või tavalistest 70-nendate omadest.
Mul endal on huvi olnud, et ostaks mingi 78-79 aasta bedfordi. Aga mul tuli meelde, et
üks mu tuttav rääkis, et tema mingi sõbra juures seisab mingi eriti vana bedford, äkki ta mõtles siis, et seal seisab see ca mudel. Peaks
uurima seda teemat, kuna sellist vana siin teedel mina pole veel veeremas näinud.
Mul endal on huvi olnud, et ostaks mingi 78-79 aasta bedfordi. Aga mul tuli meelde, et
üks mu tuttav rääkis, et tema mingi sõbra juures seisab mingi eriti vana bedford, äkki ta mõtles siis, et seal seisab see ca mudel. Peaks
uurima seda teemat, kuna sellist vana siin teedel mina pole veel veeremas näinud.
Just`h`Mike
30-08-2002, 01:51 AM
Bedfordist võin nii palju rääkida et maal üks selline isend sõidab ja talle varuosi on suht raske saada! Ja ta 80-datest! Mingi sakslaste link: Bedford-Blitz.de
21-11-2002, 01:55 AM
to : NIF
ei huvita eriti 50 omad. huvi on rohkem 78-86 aasta omad. meenutavad a-kampa ja ameeriklasi ning on heax projektix mo meelest. loomulikult on vaja maitset, aega ja raha!! kuid ma olen järjekindel ja teen kõik et mul olex kõik vajalik sellex.
:yes:eureka:duh
ei huvita eriti 50 omad. huvi on rohkem 78-86 aasta omad. meenutavad a-kampa ja ameeriklasi ning on heax projektix mo meelest. loomulikult on vaja maitset, aega ja raha!! kuid ma olen järjekindel ja teen kõik et mul olex kõik vajalik sellex.
:yes:eureka:duh
sierramees
30-11-2002, 10:42 AM
su jutt on õige,see on kerge meenutus \"ameeriklasest\"...ka minul on a-jõuk inspiratsiooni allikaks võetud,praegu on kyll kõigest 295 laiad rehvid peal ja mootor võimsam,aga järjest rohkem valmib :eureka
02-12-2002, 10:54 AM
Oskab keegi öelda, kas 5-ene k.kast istub üks ühele neljase asemele. Kas bussil on ka kiirem taga differ?
Endal kastikas 2,3 D ning aastast 1981, lühike variant ja neljase k.kastiga.
Endal kastikas 2,3 D ning aastast 1981, lühike variant ja neljase k.kastiga.
sierramees
13-12-2002, 11:23 AM
tahad sa sinna omega kasti panna?
13-12-2002, 13:49 PM
Omega kasti peale ei ole mõtelnud, tean vaid nii palju et bussivariandil on tehase poolt 5-ne k.kast. Olen näinud üht, lühike variant, 8 või 9 istekohaga. Blitzil on küll mootor opeli, kuid k.kast vist bedfordi omalooming, kastikal ülekanne veel väiksem kui kaubikul ning pikemaid otsi on tüütu 70 km/h sõita. Muidu hea masin võtab kütet, ükskõik mis värvi, kümme sajale, ning üle 2T peale võtnud (passi kandejõu 1050 kg) ainult uute varuosadega on raskusi.
väike pilt:
väike pilt:
sierramees
13-12-2002, 14:23 PM
vaata,tegelt on veel asi niukene,et ainult mootori,kasti sobivus sind veel probleemidest ei päästa,sest kardaan on veel selline asi,mis tuleb ymber ehitada(kasti poolne nuudiosa) ja kasti kinnitustala. Olen asjaga tuttav,sest panin enda BF Van\'le omega 2,3 td intercooleri mootori koos kastiga peale...tööd omajagu
01-03-2003, 04:33 AM
omandasin vahepeal kobedama varjandi asjast - kõrgem, pikem ja vist juba tehase poolt omega mootori ja käigukastiga(5 käiku). ei ole veel jõudnud täpsustada kuna aastaaeg suht külmapoolne. aastaarv on ka suht kobe asjal 85 ja taga toppelt rattad. kavas sojemal ajal käsile võtta - külgedele vaja uksi juurde teha ja vanema stiili esiots koos toppelt tuledega külge aretada ja palju muudki. asjal peaks lõpuks päris jumet olema, oleks aga kohta kus teha jne. :yes
01-03-2003, 06:19 AM
Üks topeltraatastega versioon kõdunes kunagi Kristiine keskuse lähedal...kaks furgooni roostetab ka Viljandis..kuigi numbrid on masinatel küljes.
Asp
Asp
31-03-2003, 02:18 AM
oskad sa järsku täpsemalt juhatada kus see kristiine ligidal võix mädaneda. mul on vist asja tallinnasse, võiks üle vaadata mis olukorras see isend on.:eureka
31-03-2003, 07:32 AM
margus, kui sul mootori temperatuuriandurit vaja on, siis jäta U2U-sse teade (või siiasamasse). mul 1 üle - ostsin kunagi Austinile, keere sobis ja siis ma mõtlesin, et pole hullu kui valetama hakkab. nyyd sain originaali. aga su projekt on igati ... tahaks juba tulemust näha!
kevadet!
u.
kevadet!
u.
02-04-2003, 02:27 AM
to usku
tänx pakkumast, panen kõrva taha.
küll ma infi jagan kui projekt liigub. :duh
tänx pakkumast, panen kõrva taha.
küll ma infi jagan kui projekt liigub. :duh
02-04-2003, 02:32 AM
kui viitsid seleta lähemalt kus see toppeltratastega isend seal kristiine ligiduses võix asuda, tulen reedel tallina.
02-04-2003, 07:53 AM
Kristiine vastas on madara tänav, see on paralleelne tulika tänavaga. Seda mööda Kristiinest kaugemale, niikaua kuni tuleb V kujuline ristmik..vasakul on puumaja, selle ees ta seisis.
Asp
Asp
07-04-2003, 19:59 PM
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Aspelundkäisin ja nägin: kere kallal juba midagi tehtud/kobe aga mootor ja käimakott vahetatud volvo bensuka omad, põlema läinud ja pritsung koos datsikutega viga saanud (lähex kirveks vahetada), sisu ei midagi erilist, mõni kroom jupp rohkem kui minu omal muidu samasugune nagu mul. selle raha eest natuke vähevõitu, dokumentidega ka mingi jama.
Kristiine vastas on madara tänav, see on paralleelne tulika tänavaga. Seda mööda Kristiinest kaugemale, niikaua kuni tuleb V kujuline ristmik..vasakul on puumaja, selle ees ta seisis.
Asp
üldmulje muidu mitte kõige hullem, asjaga juba vaeva nähtud, kahjux pooleli jäätud. :smug
24-08-2005, 16:12 PM
teab keegi äkki, kas keredetaile keegi pakub sellisele masinale?