automoto.ee foorumid

Täisversioon: Mis mootoriga on tegu? (K-58)
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Sooviks teada mis mootoriga tegu on. Oleks vaja antud isendile kolvirõngaid ja tihendeid, kas Tondi poes selliseid asju leidub ?

[attachment=27690][attachment=27691][attachment=27692][attachment=27693]

Tänud ette,
toomaz
Tundub olema kolmekäigulise 125se "moskvalase" väike edasiarendus K-58... selle reedab küljekaante kuju. Päriselt ma muidui pead ei anna, et tegu ei ole omakorda selle järglasega K-175-ga, aga sel viimasel on silinder veidi teise kujuga juba.

Kas bore/stroke on 52/58 või ei - kui on, siis on ikka K-58.
Bore/stroke tundub olevat 52/58.

Kas sellisele mootorile saab kuskilt veel kolvirõngaid ja igasugu tihendeid ?

Tänud abi eest,
toomaz
toomaz Kirjutas:Bore/stroke tundub olevat 52/58.

Kas sellisele mootorile saab kuskilt veel kolvirõngaid ja igasugu tihendeid ?

52/58-standard pärineb kõikide 125ste ("Moskvalaste") esiisaks olnud DKW RT 125lt ning kehtis nõukaaegsete 125ste - nt uuemate Minskite - korral vähemalt 1990ndate aastateni. Seega ei tohiks kolvigrupi kuludetailide saamine olla probleem: Kloostrimetsa, Tondi jms abiks... Mis puudutab tihendeid (silindri-, karteripoole- jms), siis neid saab imelihtsalt ise alumiiniumplekist, paraniidist jms lõigata Smile
Mis sul selle mootoriga plaanis on?Kui sul ratast ennast pole,siis ehk oled nõus sellest loobuma mingi raha eest või vahetama millegi vastu.Mul muide K-58 täitsa olemas ainult mootor puudu veel.
mesamees Kirjutas:Mis sul selle mootoriga plaanis on?

Vaadates käigukangi ringitehtud otsa võib eeldada, et see mootor on olnud mingi kardi vms peal.
Kui plaanis kardi peale panna,siis pakuksin Voshod2 mootorit vastu.
Asi oli jah kardi peal. Käisin Tondil ja seal ei teatud K-58'st midagi. Öeldi et pole vene ratas ja nemad ei tea millega tegu on. Siis läksin nõmme teel asuvasse Jawa poodi ja sealt üks vanake väitis, et tema pole oma K-58 mootorile Tallinnast veel juppe leidnud.

Hetke plaanide kohaselt ma teda kardile tagasi ei pane.
mida tean et se on 4käiguline sest sel mootoril on küljepealt lahti käiv karter aga kas se on moskva või minsk mina tean seda kui minskit sest mul on sellise silindriga originaal mootorratttas.
rauno600 Kirjutas:mida tean et se on 4käiguline sest sel mootoril on küljepealt lahti käiv karter aga kas se on moskva või minsk mina tean seda kui minskit sest mul on sellise silindriga originaal mootorratttas.

Nüüd ajasid Sa midagi kapitaalselt segamini - enne kui postitad, tuleks ikka kindlaks teha, kas esitatav teave õige on.

1. K(-58 või ka K-55) ei ole Moskva ega Minsk, vaid on hoopiski Degtjarovi nimelise tehase toodang, mis asub Kovrovi linnas Vladimiri lähedal (linna nimest ka täht K). Ei ole ainuüksi Minski ja Moskva tehased teinud N.Liidus 125seid masinaid (DKW RT 125 edasiarendusi), vaid Kovrov oli kolmas.

2. K-58 on kolmekäiguline - kast on kas täpne või peaaegu replika
DKW RT 125 ehk nn "vana hea esimese Moskva" kastist. Kui sellises mootorikorpuses on neljane kast, on see kellegi omalooming (aga sellise asja olemasolu on üli-üli-vähetõenäoline). K-58 peamised erisused traditsioonilise RT 125 mootorist peituvad väljaspool karteripooli (elekter, külgkaaned jms).

Veel esimene Kovrovets - K-175 ilma täheta - on kolmekäigulise kastiga. See on muide K-58 edasiarendus.

3. Mis puudutab karterite lahtikäimisviisi, siis KÕIK K-d, Minskid, IÞ-id jms käivad küljepealt lahti ehk mootor koosneb külgepidi kokkupandavatest karteripooltest - eest, tagant, alt või pealt lahtikäidavaid mootoreid (a la BMW R35, R 71, Zündapp KS 750 vms) nende hulgas ei ole.

4. Kovrovi tehase kunagisest toodangust (K-125, K-125M, K-55, K-58, K-175, K-175A, K-175B, K-175V, Voshod, Voshod-2) leiab võrgust piisavalt teavet, seepärast ei ole mõtet valeteavet levitada.
http://fotoalbum.ee/photos/raunolend selline on minu masin ja mis puudutab seda et kast käib külje peale lahti siis karteri pooli ei pea oma vahel lahti võttma vaid sel käib sama moodi kui iz 56,planeta 3.Minu masinal on uus mootor mille ma ostsin 1300eeku eest vanamehelt .Ja mingit oma loomingut ma kasti juures ei tea .Ma teen veel mõned pildid sellest masinast .
Tegin veel paar pilti:

[attachment=27700][attachment=27701]

Leidsin ka mõned numbrid:

AЛ10B
MM3106-10521 K19
MMB3-105-10250
MMB3M105
juba nende kirjade järgi saab ju aru et tegemist on M-105 mootoriga, maakeeli identifitseeriks seda 70'ndate "Minskina". Peaks ka minumeelest olema 4-käiguline. Milline see tsikkel originaalis välja näeb, saab vaadata siit:
http://www.tsiklitall.org/galerii/thumbn...p?album=22

Jupid (kolb, rõngad) peaks ka uuemate nn. 90'ndate "Minskitega" ühilduma, seega motopoodides letikaup, tihendid teeksin ise, üsna tühine aja- ja materjalikulu.
Tänud abi eest.