automoto.ee foorumid

Täisversioon: Külmakompressor suruõhu tootjana
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kas on võimalik kasutada külmakompressorit suruõhu tootmiseks. Tegemist külmfurgooniga veoki kompressoriga, mida käitas skoda mootor.
Tuttav küll kasutas külmkapi kompressorit jalgratta kummi pumpamiseks, aga kas suurem ja võimsam külmakompressor oleks piisav värvimistööödeks jne.
Külmaagens seguneb öliga, et kompressori kolb ja silinder ka määritud saaks kui ta sealt läbi pumbatakse. Hiljem on külmaseadmes ölieraldi, et agens saaks külma üksi edasi tegema minna ilma ölita. Kui sa tahad teda teha öhukompressoriks, kuidas saab siis kolvigrupp ölitatud? vöi on see mingi teistsuguse ehitusega külmutuskompressor (näit: karteris olev paiskölitus määrib ka hülsi pinna ära)
jalgratta kummi pumpamiseks on vaja nii vähe tööd kompressoril teha, siis ei jöua detailid niipalju kuumeneda et kolb silindrisse kinni paisuks vöi kuivhöördumisena metalli kraapima hakkaks. Värvimisel peab aga kompressor rohkesti tööd tegema ja läeb see juures ka päris soojaks.
Nii arvan mina.
Mina olen näinud külmkapikompressorist tehtud kompressorit jalgrataste pumpamiseks.
Mul endal on külmakompressor kasutuses juba paar aastat. Ressiiver vahel ja kõik. Marki ei tea, aga must kinnine potsik, kolbkompressor sees. Olen autodel ja ratastel kumme pumpanud, ka värvipüstoliga värvinud, siiani töötab laitmatult ja pumpab kuni 6 atm. ära küll.
See külmakompressor on karteriga ja küljepeal on õlitaseme kontrollaken. Ei teagi kas õliga koos või ilma liigub külmutusagens. Muidu on kompressor ise päris suur V2.
Seda saab julgelt kasutada, õli on õhust eraldi.
muidugi saab kasutada, aga nagu kolbkompressori puhul alati, tuleb arvestada vee ja õliga, värvimiseks peab kolm filtrit vahel olema, esiteks vahetult pärast õli vanni õli eemaldamiseks, keskel järelejäänud vee ja õli äraajamiseks ning kõige lõpus peenfilter enne värvipüstolit.