automoto.ee foorumid

Täisversioon: Probla ZID Pilotiga
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
ostsin mingi venna käest Zidi Pilot 2t pea kuu tagasi, karpast oli ujukinõel puudu, et saanud nagu proovida ka. Igatahes ostsin ära. Nüüd paar päeva tagasi sain ujukinõela, panin ilusti kokku, kõik tihendid olemas ja värgid. proovisin siis käima panna, vändast ei läinud, heaküll, hakkasin jooksma, ikka tükk aega pidi jooksma, kui lõpuks lubama hakkas. jooksin niikaua, kuni sain asja sinnamaale, et kinnise kraaniga käib ca. 4 sek. ja lahtisega ei luba ka mitte.
Minu mõistus on igatahes otsas, ma proovisin kõike, mis vähegi loogiline tundus. Nüüd ma tahaks teie abi, mis te arvate mis viga on ja mis teha tuleks?
Kui asi kraaniga mängimist tahab, siis äkki ei pea ujukinõel bensiini kinni ja karbuss ujutatakse üle? Sel juhul peaks pidevalt alt lekkima ka.
Teine võimalus on see, et ujuki tase on nii kõrge, et segu rikastub üle ja käima ei lähe, samas karbuss läbi ei tilgu. Keerad kraani kinni ja ringi jooksed, bensiin hakkab karbussist otsa saama ja varsti on segu koostis töötamiseks sobiv. Käima minnes raisatakse viimane ära ja jälle ei tööta. Kas küünal on märg, kui kraan lahti ringi uhada?
Samas võib ujuki tase olla nii madal, et kui ujutad, saadakse bensiin kätte ja tase jääb nii madalaks, et enam bensiini üles ei tõmba ja uut ka peale ei voola (niikaua, kuni jälle ujuki uputit näpid). Siis läheb ka korraks käima ja jääb kohe seisma. Segu lahjenemisele on iseloomulik see, et masin tõstab ise pöördeid. Rikka seguga hakkab sumps aina enam tossama ja pöörded langevad. Kui kardad, et segu lahja, keera kraan käimise ajal julgelt lahti ja vajuta ujuki uputit - kui asi käima jääb, on ujuki tase liiga madal.

Ma ei ole ZID-i karbussiga eriti kursis (pole kindel, kas tal üldse ujuki uputi küljes on), aga need on võimalikud põhjused-juhised. Kui ütled, kas küünal on märg/kuiv, siis saaks vast juba midagi täpsemat välja raalida.
Nii, täna päev otsa jamasin selle karpaga siis ja muutsin bensutaset karpas. Ma ei kujuta ette millest see tulla sai, kuid oli vaid 2 varianti, 1 oli see, et kui ma panin karpa peale ja puha, siis hakkas üle ajama, kuigi ujukikambri põhjas oli vaevalt bensiini. teine varant oli see, et lasin siis taset madalamaks ja katsetasin uuesti sel korral juhtus nii, et bensiini tilkuma ei hakanud, aga ujukikamber oli ka tühi. ma muutsin seda tasapinda oma 50 korda, kuid ikka sama jama: kas upub, või on üldse kuival. jooksma ma ei hakanudki, kuna ma tahtsin enne selle bensutaseme õigeks saada. Nagu nüüd välja tuleb on see võimatu. Kõige rohkem pani mind imestama see, et bensiin ujus igasugustest aukudest välja, aga kui karpa lahti tegin oli põhjas ainult millimeeter või kaks.
Kas see tähendab, et ma pean uue karpa muretsema? Äkki annab midagi siiski parandada? Kui uut karpat vaja, siis mis nende hinnad on ja kust saab?
Mis aasta Zid sul on? Mul oli 97 aasat oma ja sellel ei saanud eriti ujuki taset muuta. Mul oli selline probleem, et kui kraani lahti jätsin ja hiljem käima tahtsin panna siis tuli sumpsist bensiini välja...kah nõel ei pidanud aga samas töötas hästi. Võib olla jäi nõel kinni vahepeal või miskit.Midagi sai pandud ujuki ja nõela vahele, et nõele tõsta, siis oli parem.

Kui karbussi maha võtad siis keera ta tagurpidi proovi sisse puhuda voolikust ja vaata kas peab.
Kas sul on originaal nõel...Tollel oli nõel ilma tihendita ja otsast terav.Tihend peaks olema nõela pesa põhjas.
mul 2002 aga ma olen proovinud puhuda ja peab küll
nõelal on ka terav ots ja tihend otsas. palju uued karpad maksta võivad?
(25-03-2008, 17:18 PM)Marxy Kirjutas: [ -> ]mul 2002 aga ma olen proovinud puhuda ja peab küll
nõelal on ka terav ots ja tihend otsas. palju uued karpad maksta võivad?

uued karpad on sitad.. peab ujuku taset regullima ja kõik mis hädad veel...... uus karpa on 500eek