automoto.ee foorumid

Täisversioon: Tootmises kaua olnud klassikud
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
Morris Oxford (Series III peaks olema, ehk siis 1956 - ...)
http://en.wikipedia.org/wiki/Hindustan_Ambassador

1947 on VW Typ 2 esimese generatsiooni (ehk siis T1 ehk esimese generatsiooni VW Transporter) "sünniaasta", T2 hakati tootma 1967.
kris282 Kirjutas:Ford Sierra 1983-1993
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Sierra
10 aastat ei ole sugugi kaua ju . No tegelikult annab selle üle ka vaielda Smile
igasugu arengumaades tehakse litsentside alusel igasugu asju (indias morriseid jne) aga originaalis ruulivad lisaks põrnikale oma tootmiseaga ikkagi mb w126 (79-92) ja volvo 200 (75-93)
200-ne Volvo oli veel selle poolest märkimisväärne, et tema järglane võeti tootmisest maha enne kui eelkäija ise.
kotlet Kirjutas:
kris282 Kirjutas:Ford Sierra 1983-1993
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Sierra
10 aastat ei ole sugugi kaua ju . No tegelikult annab selle üle ka vaielda Smile

Tegu ikkagi ju eestlaste rahva autoga või nii. Smile
Lisaksin siia LAZ 695 - baasmudel tuli tootmisesse aastal 1958, olemasolev mudel on tootmisest aastast 1972 kuni tänase päevani (tõsi küll, viimased 5 aastat mitte Lvovis, vaid Dniprodzerzhinskis)
Siis kindlasti need on GAZ 51- 30 aastat konveieril praktiliselt muutmata kujul,
GAZ 52, peaaegu 40 aastat konveieril.

KAMAZ veokid (1976-.....)
ümmargused PAZ bussid (1956-.199X)
ZIS 151-157 (1947-1991)
URAL ja Dnepr mootorratad
Porsche 911 , Lotus Esprit.
Ford Sierra oli viimane keskklassi auto keskklassi mehele/naisele(Nö mondeo mehele) millel taguvedu. Ja selle tunneli lõpus valgust ei paista.
denis23 Kirjutas:...
Toyota LC40 1984-.....

Tegelikult siis Toyota Landcruiser FJ40 (BJ/LJ 41;42;43;44;45) 1960-1985 (+militaarotstarbelisi vorbitakse kuskil vist siiani). LC ajalugu aga alates 1951...
Mercedes-Benz G-wagen 1979-...
Siia võiks lisada veel ka
GAZ 24 - erinevates variatsioonides
ja ka
UAZ 469 - samuti erinevates variatsoonides.
Põhitehnika ja põhikere on ju senini muutumatu.
zaz 968m '79-'91
Jossu Kirjutas:zaz 968m '79-'91
94 või 95 tehti viimased 968M-id.
Lada 05/07/04 `79 kuni siiani ja 06, `76-siiani.
Chevy Van, 71 - 96. Muutusid selle ajaga pöhiliselt ainult esitulede ja iluvöre väljanägemine, eks tehnika ka muidugi aga kere oli pmtselt sama algusest löpuni.
Ikarus 280 - alates 1973 kuni tänase päevani (toodetakse Venemaal, Tushino Masinaehituse tehasel)
ZIL 130 (esimene katseauto 1956, masstootmise etaloon 1960, seeriatootmise algus 1964, tootmises kuni tänase päevani - Uralski Automootorite tehasel)
Ural 375 - esimesed katseautod 1958, toodetakse rohkete muutustega kuni tänase päevani)
veel lisaksin
Moskvitch 408-412 1964-200?
Raf Latvia (ERAZ) 1958-1996
absoluutne rekordiauto on vist UAZ kastikas ning buss - sisuliselt minimaalsete muutustega alates aastast 1956 kuni siiamani ning lõpu veel ei paista.
Nagu üks vene offroader ütles "ei ole võimalik teha teist täismetallkerega 10 kohalise ja neliveoga bussi 9 000 dollari eest"
Moskvits 412 oli 1968-1998a.
Lehti: 1 2 3