Tervitus! Sain oma GAZ 21- le teise vähekasutatud starteri. aga juhtmeid tõmberelee külge ühendades selgus, et sellel on üks ühenduskoht vähem, kui vanal. Vanal on jämeda poldi all, juhe, mis tuleb akult ja kaks kaheksase mutri alla käivat ühendust, ühe alla läheb juhe süütepoolist, teise alla tuleb juhe süütelukust. Uuel starteril on aga üks kaheksase mutri alla käiv ühendus vähem. Millisel kujul teha ühendus, või kas see on üldse võimalik? Kuigi minu andmete järgi on teada, et see uus starter on 21-l juba peal käinud.
Ette tänades!
Ets.
ets67 Kirjutas:Vanal on jämeda poldi all, juhe, mis tuleb akult ja kaks kaheksase mutri alla käivat ühendust, ühe alla läheb juhe süütepoolist, teise alla tuleb juhe süütelukust. Uuel starteril on aga üks kaheksase mutri alla käiv ühendus vähem.
Ju ei ole uue starteri korral ette nähtud süütepooli ahelas järjestikku oleva lisatakti lühistamist ja "täis-suraka" andmist süütepoolile käivitushetkel. Mida muud see juhe poolile starteri juures ikka teeb (Pobil ja 51-l teeb ta igatahes samu asju).
miks ei v6iks see``täis-surakas" koguaeg taga olla?
KILLER666 Kirjutas:miks ei v6iks see``täis-surakas" koguaeg taga olla?
Osadel uuematel ja moodsamatel poolidel vast võibki, aga nt Pobi ja 51 juures kasutatud süütepoolide Б1 ja Б21 korral põletaks pikaajaline "täis-surakas" pooli üsna pea läbi.
Jagaja kontaktid põlevad ka ruttu ära.
Aga, et kuidas ühendamisel käituda, kas see süütepooli minev juhe jääb siis üldse ühendamata, kas ta on siis sellist tüüpi starteri puhul sootuks ebavajalik. Ette tänades! Ets.
Oskab ehk keegi asjatundja ühendamise kohta siiski midagi tarka öelda. Asjaga suht kiire, kuna starter ripakil. Ette tänades!