SarveMurdja Kirjutas:http://www.youtube.com/watch?v=TPpU5azjCB8 Mitte just päris ühissõiduk, väikebuss, seda tüüpi marsad liiguvad ka meil ringi, ei ole just turvalised.....
Eestis ei ole tõenäoliselt mitte kunagi ükski sedatüüpi väikebuss marsruuttaksot sõitnud. T3 tüüpi Volkswagen erineb teistest sarnastest sõidukitest oma tagamootori poolest, välisest sarnasusest hoolimata on masin oma olemuselt hoopis teistsugune. Näiteks uut VW Microbus'i ei lubatudki turvalisuse tõttu tagamootoriga ehitada.
zazik Kirjutas:Näiteks uut VW Microbus'i ei lubatudki turvalisuse tõttu tagamootoriga ehitada.
Julgeks arvata, et tagamootori ideest loobuti Microbus-i loomisel juba eos kartuses, et (tol hetkel oluliseks tõusnud) turvanõuete võimatuks osutub. Hiljem on aga tagamootoriga kontsepte ju tehtud küll...
Mis konkreetset crash testi puudutab, siis otsige välja mõni võrdlus teiste omaaegsete kaubikutega. Või siis mõni test, kus kaasaegse kaubikuga 100 km/h kiirusega 100% ülekattega betooni põrutatakse, tonnine koorem kongis...
Edit: Lõikusin T3 jutu ühissõidukite avarii-teemast välja, mitte-ühistranspordihuvilistele ka lugemiseks - mõtete avaldamiseks; ei mäleta, et see video oleks siit foorumist läbi käinud...
Põrnikas tundub kuidagi kaua vastu pidavat. Golf vs Põrnikas on ka vahe sees.
Dad.
Ilma kiirust teadmata on nats raske midagi arvata, 100km/h läheb iga tavaline auto samamoodi lõõtsaks. Ei usu et T3 nüüd oluliselt ohtlikum on kui tema eakaaslased.
Noh, need sakslaste Brilliance'i ja Landwindi testid on palju poleemikat tekitanud, kuid sinna kõrvale lisaks veel venelaste tehtud NCAP-normi kohase Chery Amuleti testi:
http://www.youtube.com/watch?v=4Swzbt76wBM
Vaadake ja mõelge (1991. aasta Seat Toledol peaks 1960-te tagaveoliste Ladadega võrreldes märgatav vahe olema)...
mrali Kirjutas:...1991. aasta Seat Toledol...
Võiks vast öelda 1983. a. VW Golfil
Kuna läks üldiseks crash testide videote postitamiseks, siis panin vähe üldisema pealkirja.