automoto.ee foorumid

Täisversioon: MTZ-05 ja MF-70 vs MB-1 jaMB-2 lisad
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
(01-02-2011, 22:38 PM)kaller Kirjutas: [ -> ]
(01-02-2011, 19:16 PM)meli666 Kirjutas: [ -> ]Magneetodega pole ka mingit jama olnud, ainult originaal kondekaga.

Aga millise kondensaatori asemele panete, ja kust seda saada on.

Kuna täpselt sama, mis süütemängu sisse käib, pole väikse otsimisega õnnestunud leida, siis mõlemal minu masinal on tavaline auto süütemängus sama ülesannet täitev kondekas väljaspool mootorit. Juhe pisut ringi tehtud, tuulesuunajasse keermestatud ava, kondekas sinna kinni ja pole probleemi.Wink

Tsitaat:Ei saa ka ise käivitumise üle väga viriseda. Plusskraadidega läheb teise-kolmanda tõmbega. Soojast peast ja suvel enamasti esimesega. Külmaga ei taha enam nii reipalt minna. Eks peaks investeerima ka paremasse õlisse, kui talvel kasutada tahan. Siiani polnud tähtis, vene õliga käis ju kevadel ja suvel küll.

Motoblokil ise on uuem mootor peal, aga orginaal mul omatehtud põkal jõuallikaks. Sees on lada õli, ja kuna mootoril süüde ja karpa olid tuksis sai peale pandud. Muruniiduki süüde ja k-55 karpa. Külmalt käivitub tavaliselt esimese, harva ka teise tõmbega kõige külmem käivitus oli -10c ja siis läks teise tõmbega. kuna mootor peab kohe ringi vedama žiguli kasti on see omakorda koormuseks.
Kõige lihtsam variant on ehitada selline starter nagu F1 autol,kui käivitub siis tõmbad küljest ära ja kõik.
tere
Sai ka endale täna mf-70 lumepuhur kodu taritud kuid ilma selle vahe reduktorita. Küsimus selline et kas sellel vahe reduktoril ka mingi muu ülesanne on peale pöörlemis suuna muutmise.
Igatahes mina töstsin selle tigusid ringi ajava reduktori sees hammasratta teisele poole ja väljaviske kolu keevitasin ka teisele poole ja igatahes funkab küll.
Kusjuures see lumepuhur pole enne kordagi tööd teinud ehk siis täiesti vila uus.
(09-02-2011, 22:09 PM)g5943 Kirjutas: [ -> ]tere
Sai ka endale täna mf-70 lumepuhur kodu taritud kuid ilma selle vahe reduktorita. Küsimus selline et kas sellel vahe reduktoril ka mingi muu ülesanne on peale pöörlemis suuna muutmise.
Igatahes mina töstsin selle tigusid ringi ajava reduktori sees hammasratta teisele poole ja väljaviske kolu keevitasin ka teisele poole ja igatahes funkab küll.

Olen ka enne sarnasest variandist kuulnud, aga ei ole ise ühtegi sellisel kujul näinud. Kuidas puhub?
Reduktor muudab ainult suunda, ülekanne on iseenesest üks ühele.
puhub küll aga probleem selles et oli ju sula ja sadas vihma ja igal pool on lumel nii tugev koorik peal et lihtsalt ei suru seda alumist tera selle nn jää sisse, aga kui ennem mingi labidaga (et lihtsalt proovida puhurit) seda jää moodi asja peenemaks teha siis puhub ikka oma 5-6 meetri kaugusele. ainuke probleem on see et minu meelest on see söidu kiirus liialt suur, kas seda mingi valemiga aeglasemaks ei saa teha w.
(10-02-2011, 19:46 PM)g5943 Kirjutas: [ -> ]ainuke probleem on see et minu meelest on see söidu kiirus liialt suur, kas seda mingi valemiga aeglasemaks ei saa teha w.
Sellest on juba juttu olnud lumepuhuri teemas. Kõige lihtsam "valem" on põkale väiksemad rattad alla kompunnida. Lumekoristusel pole ju suurt kliirensit tarvis.
MF 70-le vist saab külge panna ka mingeid aeglustavaid rattareduktoreid. Iseasi on see, et kui palju nad ülekannet aeglustavad ja kas neid enam kuskilt tänapäeval võttagi on.
Väiksemad rattad jah kõige lihtsaim lahendus.
(09-02-2011, 22:09 PM)g5943 Kirjutas: [ -> ]...
väljaviske kolu keevitasin ka teisele poole
...

Et siis mismoodi? Tegid uue ava teisele küljele?´

Reduktor mitte ainult ei muuda pöörlemissuunda, vaid toob puhuri ka umbes 50 mm allapoole... Ilmselt on vahe küll olematu, kuid siiski olemas - muutub etteandeteo ja lõikava tera nurk maapinna suhtes. Iseasi, kas sellest sisulist vahet tekib.

Palun pilti ümbertõstetud heitetorust. See on ju tangentsiaalne heiterootorile.
ei tea kas see köik nii oluline onn igatahes hetkel töötab pildid siin

http://fotoalbum.ee/photos/g5943/sets/1115375
Heh, selle peale ma ei tulnudki... Ma olen mitte eriti aktiivselt küll, otsinud töötavat suunamuutereduktorit.Sad

Kas reduktori suunamuutus oli lihtsalt hammasratta võllilt võllile tõstmine või kaasnes sellega ka mingeid keerukamaid metallitöid?

selleks et seda tigude reduktori hammasratast teiselepoole tösta pead reduktori kaane ja terve selle tigude völli ära vötma siis ühest otsast selle mutri lahti keerama ja teo koos laagriga völli pealt ära tömpama ja siis vötad hammaka koos laagritega ära ja paned teistpidi mtagasi ja siis uuesti kokku ja ongi köik. Ja et puhtama töö teeks keerasin löike tera ka teistpidi nii et see kaldus pool jäi ülesse. Praegu jää ja köva pinnase pealt teeb kenasti puhtaks iseasi kuidas see pehmema aluse korral funkab.

eile sai proovitud puhuriga ühekörgust valli terve laiusega ja läks läbi küll, natuke ratad kaapisid aga ikkagi läks.

lisasin ka tööst pilte http://fotoalbum.ee/photos/g5943/sets/1115375
(13-02-2011, 12:56 PM)g5943 Kirjutas: [ -> ]eile sai proovitud puhuriga ühekörgust valli terve laiusega ja läks läbi küll, natuke ratad kaapisid aga ikkagi läks.

lisasin ka tööst pilte http://fotoalbum.ee/photos/g5943/sets/1115375
Aga kas sul õhupuhastaja ja silindri jahutus(seal starteri taga) millegagi kaitstud pole?
Kui nii sügavat lund võtta, et traktor välja ei paista, Siis natuke eksides vajub traktor lumehange ja imeb lume kohe õhupuhastjasse ja lendab lund ka läbi silindri. Mul eelime aasta juhtus mitu korda nii, et traktor jäigi sinna lumehange, sest tõmbas lund kontaktidele vahle, ja masin seisis koheselt, ja siis oli tegu teist ära lohistada, lumehanges. Siis panin õhupuhastajasse riide ette, ja starterile tõmbasin püksid pähe. Sellest oli kasuSmile

asooo.
mul pole veel kontaktide vahele tömband lund aga öhupuhasti mätsis küll täis aga ma lasin hetkel ilma öhupuhastita. aga siis ma tean et see oht on olemas .
MB-st saab suveks vannliikuri teha: [Pilt: MB-vannliikur.jpg]
Ja lund puhutakse idapoolt nii: [Pilt: t%C3%B5sine%20lumepuhur.jpg]
Mis kütusekulusse puutub, siis näit Ty-16 (2 r.mootorit) põletas 7 tunniga 32 tonni. Jagame kahele= 16 tonni vahetuses...Sel paistab umbes 3 kandine paak, seega vähemalt 2x päevas tankida, kui kergelt laseb.
(15-02-2011, 16:00 PM)pen.skar Kirjutas: [ -> ]MB-st saab suveks vannliikuri teha: [Pilt: MB-vannliikur.jpg]
Usin leiutaja saab arvatavasti pildil kohe trahvi. Turvavöö on lahti!!! Smile
mul tekkis selline küsimus et kas on siin keegi kes oleks mf 70- le mingit lääne nelja taktilist motot pannud et need nagu peaks vähe töökindlamad ja vähem kapriised olema. Ja kui keegi selline leidub siis paluks ka tehtud tööst pilte ja ka seda et mis mootor sinna köige paramini istub.[/u]
Selline lumepuhur nagu pen.skari pildil oli kasutusel ka Ämari lennuväljal,sellga puhuti ka puhtaks lennuväljale viiv tee.Teeäärne pajuvõsa oli koos jääkamakatega eemal põllul.
Lumepuhuri võib vist kuurinurka järgmist talve ootama panna ja vaja varsti heina hakata niitma.
Kuna on olemas MB1 ette käiv rootorniiduk, siis oleks sellisega vast hea niita selliseid suuremaid platse, mida trimmeriga suht vaevanõudev korras hoida.
Aga kuna asi sai alles eelmine aasta sügisepoole muretsetud, siis ei ole kogemust selle kasutamisega. Proovisin täna teda korraks käima panna ja jätsin kohe seisma, kuna asi tundub ikka ohtlik olevat.
Nimelt on tehtud rootori kettad suht õhukesest plekist ja terad pöörlevad ikka hirmuäratava kiirusega, vihisevad. Ja kui tera niitmise ajal peaks lahti pääsema, siis ei taha mõeldagi, mis juhtuda võib.
Äkki kellegil kogemusi, kuidas see niiduk ikka ohutuselt on ja kuidas asja turvalisemaks muuta? Või on lihtsalt hirmul liialt suured silmad ja kolhoosimeeste jutud kabiinist läbilennanud teradest on liialt ära hirmutanud.
Niiduk ise praktiliselt samasugune, nagu allpool pildil:
Üks video ka sellega töötamisest: http://www.youtube.com/watch?v=8YMYR77jZ_U
Kõige ohutum oleks ehk trimmerijõhv, kui sa selle apastraadiga just võsa niita ei taha. Vene ajal kasutati isetehtud MB niidukis peenikest terastrossi, millel mutter otsas, aga see võib ka palju haiget teha.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18