27-05-2011, 20:43 PM
Käru vastu tunneks küll huvi, kui just teisel pool eestit ei asu. Samas kui peaks üle jääma see kütuse paagile lähemal asuv rihmapingutus rullik koos kanduri ja vedruga, siis seda tahaks kaa. Enda oma pole siiani üles leidnud
(27-05-2011, 18:50 PM)meli666 Kirjutas: [ -> ]Kaasa sain veel mingi imeliku käru ja raudrattad. Tundub, et need vist MB1-ga seotud pole. Kas need MF 70 omad?Basilio kasutab sellist imelikku käru ümber tegemata MB1 küljes juba aastaid ja põle häda kedagist. Keegi teadjam väitis, et tegemist olla Tšehhi päritolu käruga. Ei tea takka kiita ega ümber lükata. Tiisli peal kõvera raudlati otsas peaks olema veel raudiste. Selline nagu vanasti loorehal. Tagaluuk peaks olema ärakäiv ja kasti servadel on uuest peast vineer, mis õues seistes ära laguneb. Need ülearused mööblipoldid ongi vineeri fikseerimiseks.
(15-04-2011, 01:31 AM)nunu Kirjutas: [ -> ]Veel on olematu kvaliteediga niidukiga kaasas olnud 2 kiilrihma. Ilmselt selleks ongi 2 rihma kaasa pandud, et üks neist ei pidanud isegi tervet tööpäeva vastu. A-rihma jaoks on niiduki koormus ikka väga suur ja seepärast tuleb kasutada võimalikult kvaliteetset rihma, mis välja ei veni, vastasel korral saab ilmselt suht kähku otsa MB2 mootori võllil olevat alumiiniumist rihmaratas.
(30-05-2011, 01:03 AM)nunu Kirjutas: [ -> ]MB2 on pööramise koha pealt mugavam, sest tal saab vasaku ratta ära lahutada (sinine kang parema käe all).
(31-05-2011, 18:25 PM)meli666 Kirjutas: [ -> ]Kas tal on diferentsiaal ka siis olemas või toimub lihtsalt ratta lahutamine mingi nuudi kaudu?Ikka sõna sõnalt - lahutab.
Tsitaat:Sain ka oma järelhaagise MB1 taha valmis, kus siis saab niites peal istuda. Tegin täpselt samamoodi, nagu ksf "nunu" piltidel eespool. Suuri platse on tõesti mugavam lasta, kui taga kõndida. Aga väheke järsemaid pöördeid saab teha ainult ühele poole, kus juba hein niidetud. Nimelt sellise haagis tüüpi asjaga see asi, et pöörates tagarattad lõikavad nurka ja sõkuvad heina maha. Kuna rootorniiduk ise enam seda heina üles ei tõsta tuulega, siis jäävad sellised koledad niitmata ribad järgi.Lihtsaim lahendus oleks alustada niitmist platsi keskelt. Lasta jalgsi kaks esimest käiku edasi tagasi ära, siis käru taha ja tuld. Positiivne lisa on, et ehk jäävad konnad kah ellu
Tsitaat:Vaja oleks ikka sellist asja, kus pööramisel taguots käiks esirataste kohapeal.Minu tagasihoidliku arvamuse järgi oleks parim variant ikka pööravad tagarattad ja kindlasti käändtelgedega, vankri moodi pööramine ajab niigi kipaka masina lihtsalt külili. Rooli hoovastikku kah kergem ehitada. Istme võiks vist isegi natuke tagateljest tahapoole nihutada. Keskelt peab masin vertikaalsuunas "painduma", et niiduki rootor saaks vastu maapinda püsida. Seda survet rootorile saakski siis kas istme asendi või siis mingi lisavedruga reguleerida - maitse asi. Võimalik, et võtan asja sügisel ise ette, varem pole kahjuks aega.
Saaks seda kahte moodi lahendada. Kas siis teha keskelt keeravaks, nagu näiteks T150K või siis teha raam jäik keskelt ja panna tagumised rattad pöörama nagu kombainidel või E-del.
Kes selliste masinatega kokku puutunud, võiks nõu anda, kumb lahendus parema pöörderaadiusega.
Veel omakorda saaks seda ainult tagarataste pööramist teha veel kahte moodi. Kas siis käändtelgedega või siis panna pöörama kogu sild koos teljega, nagu näiteks hobuvankril. Kumb lahendus siin parem?
(31-05-2011, 22:49 PM)nunu Kirjutas: [ -> ]Istme võiks vist isegi natuke tagateljest tahapoole nihutada. Keskelt peab masin vertikaalsuunas "painduma", et niiduki rootor saaks vastu maapinda püsida. Seda survet rootorile saakski siis kas istme asendi või siis mingi lisavedruga reguleerida - maitse asi. Võimalik, et võtan asja sügisel ise ette, varem pole kahjuks aega.
(05-06-2011, 22:09 PM)Isapull Kirjutas: [ -> ]Otsi parem kaks kaks omavahel hambuvat hammastarast suurusega n.t 3/1, või 4/1. Või midagi seesugust, pane suurem ühe raamiosa külge jäigalt ja väiksem teise raamiosa külge seda liigutava rooli ja vardaga liigutama. tervitab,
IP
(06-06-2011, 09:40 AM)Isapull Kirjutas: [ -> ]Kui soov Gazooni vms roolikarpi kasutada, siis ma prooviks ta külili panna selliselt, et teoratta võll jääks keskliigendi kohale ning rooli tooks 90kraadise reduktoriga üles.
Terv.,
IP