20-07-2008, 19:31 PM
08-08-2008, 18:14 PM
Nii. Hakkab jumet võtma.
Väntvõll lihvitud ja 0.5 remontmõõdu saaled muretsetud. Nagu ennist ütlesin esimesest remondist oli uhkelt üle ellipsis- lasin teise remontmõõtu teha e. -0.5mm. Ja sinna jäi ikka väike kraaps peale. Eks järgmine kord kui vaja tuleb hakkata juurde panema ning nullmõõtu tagasi ajada... või on veel remontsaalesid zaz'il?
Juurde sai otsitud uus keps. Vana oli kõvasti kuuma saanud ja ilusti lilla alt- kindlasti ellipsis ka aga pole viitsinud mõõta.
Volga poest sai uued 72mm rõngad. Täiskomplekt kahjuks aga mis teha... kui kellelgi vaja siis teoreetiliselt on mul ülejäänud 3 silindri omad üle Olemas olid ka remontmõõdu rõngad seal, aga see oleks tähendanud ka uut kolbi ja silindri puurimist.
Lisaks sai kolb tefloniga üle ja keraamilise katte pähe ilus tihe on nüüd ning niisama särab Eks millalgi saab mõne pildi ka tehtud
Igatahes julgustuseks teistele on vajalikke juppe kõikki kaubandusvõrgust saadaval ning kõik on tehtav.
Paistab, et saab veel elulooma sest masinast. Ehk saab veel talvepuudki sellega metsast kätte... kui keegi selle kokku ka paneks nüüd
PS: kui keegi veel vänta lihvimisse viib siis teadmiseks, et kolvikäik on 60mm mitte 54.5 nagu zaz'il- lihvija tahab teada seda.
Väntvõll lihvitud ja 0.5 remontmõõdu saaled muretsetud. Nagu ennist ütlesin esimesest remondist oli uhkelt üle ellipsis- lasin teise remontmõõtu teha e. -0.5mm. Ja sinna jäi ikka väike kraaps peale. Eks järgmine kord kui vaja tuleb hakkata juurde panema ning nullmõõtu tagasi ajada... või on veel remontsaalesid zaz'il?
Juurde sai otsitud uus keps. Vana oli kõvasti kuuma saanud ja ilusti lilla alt- kindlasti ellipsis ka aga pole viitsinud mõõta.
Volga poest sai uued 72mm rõngad. Täiskomplekt kahjuks aga mis teha... kui kellelgi vaja siis teoreetiliselt on mul ülejäänud 3 silindri omad üle Olemas olid ka remontmõõdu rõngad seal, aga see oleks tähendanud ka uut kolbi ja silindri puurimist.
Lisaks sai kolb tefloniga üle ja keraamilise katte pähe ilus tihe on nüüd ning niisama särab Eks millalgi saab mõne pildi ka tehtud
Igatahes julgustuseks teistele on vajalikke juppe kõikki kaubandusvõrgust saadaval ning kõik on tehtav.
Paistab, et saab veel elulooma sest masinast. Ehk saab veel talvepuudki sellega metsast kätte... kui keegi selle kokku ka paneks nüüd
PS: kui keegi veel vänta lihvimisse viib siis teadmiseks, et kolvikäik on 60mm mitte 54.5 nagu zaz'il- lihvija tahab teada seda.
25-08-2008, 21:44 PM
Jätkan enda monoloogi- mootor koos ja traktor liigub. Või tähendab töötab vähemalt- liikumist pole reaalselt proovinud sest sidur on kuiv veel.
Kokkupannes tuleb jälgida(loomulikult) nuka hammaka ja väntvõlli märke- mis on ausalt väga rõveda koha peal täiesti vastukaalu varjus. Aitas kui teha võrdne arv hambaid edasi uued märgid, mida oli paremini näha.
Ometi kui kõik sai viimse pulgani kokku lapitud selgus, et säde on 180 kraadi nihkes... ehk kolvi alumises asendis. Pärast natukest kirumist, et kas tõesti peab uuesti väntvõlli välja katkuma, selgus, et magneeto all on vaheplaat millest sai 180 kraadi keerata. Vedas! Bensiini peale ning popsus paarist lõõgist!
Jäänud veel uus karpa(K16 on kellegil pakkuda?) ja bensupumba membraan originaal otsida.
Kokkupannes tuleb jälgida(loomulikult) nuka hammaka ja väntvõlli märke- mis on ausalt väga rõveda koha peal täiesti vastukaalu varjus. Aitas kui teha võrdne arv hambaid edasi uued märgid, mida oli paremini näha.
Ometi kui kõik sai viimse pulgani kokku lapitud selgus, et säde on 180 kraadi nihkes... ehk kolvi alumises asendis. Pärast natukest kirumist, et kas tõesti peab uuesti väntvõlli välja katkuma, selgus, et magneeto all on vaheplaat millest sai 180 kraadi keerata. Vedas! Bensiini peale ning popsus paarist lõõgist!
Jäänud veel uus karpa(K16 on kellegil pakkuda?) ja bensupumba membraan originaal otsida.
06-01-2009, 22:09 PM
Tõstataks ka enda probleemi siia teemasse. Viga siis siduri hoova küljes olevas tõukuris, vajutades sidurit jäi tõukur kinni, ning tulemus selline nagu piltidelt näha. Ehk oskab keegi kirjeldada milline peaks süsteem korras olevana välja nägema.
http://fotoalbum.ee/photos/Suprudko/42538103
http://fotoalbum.ee/photos/Suprudko/42538105
Samas on küsimus ka ratta kinnituste kohta. Kuna minu kätte sattunud masin on tehtud neljarattaliseks, siis on alla pandud suuremad rattad. Kas selline lahendus ei koorma liialt reduktorit?
http://fotoalbum.ee/photos/Suprudko/42538109
Targematelt nõu ootama jäädes,
http://fotoalbum.ee/photos/Suprudko/42538103
http://fotoalbum.ee/photos/Suprudko/42538105
Samas on küsimus ka ratta kinnituste kohta. Kuna minu kätte sattunud masin on tehtud neljarattaliseks, siis on alla pandud suuremad rattad. Kas selline lahendus ei koorma liialt reduktorit?
http://fotoalbum.ee/photos/Suprudko/42538109
Targematelt nõu ootama jäädes,
07-01-2009, 21:02 PM
Suprudko Kirjutas:Samas on küsimus ka ratta kinnituste kohta. Kuna minu kätte sattunud masin on tehtud neljarattaliseks, siis on alla pandud suuremad rattad.
Kui tüli ei tee, siis võiksid tervest masinast ka mõne pildi üles panna.
Oleks lihtsalt huvitav vaadata neid insenerlikke lahendusi.
07-01-2009, 22:21 PM
Väga põnev isend vist. Tee jah rohkem pilte sellest. Mul originaal ratastega pandud kõige laiemasse asendisse,kaks aastat on nii olnud,laagrid pole järgi andnud ega simmerid lekkima hakanud.
http://pilt.delfi.ee/picture/4620544/
Aga mida kaugemale sa ratta reduktorist viid seda suurem väändejõud ju laagritele jääbminu mmelest. Parandage mind kui ma eksin.
http://pilt.delfi.ee/picture/4620544/
Aga mida kaugemale sa ratta reduktorist viid seda suurem väändejõud ju laagritele jääbminu mmelest. Parandage mind kui ma eksin.
08-01-2009, 00:07 AM
Ega siin miskit väga inseneriimet olegi, raam alla ja sild ette. Tõsi, roolisammas jookseb läbi puitklotsi, ning siduri pinguti oli tehtud keermelatist (see mul vist süsteemi nahka keeraski- liiga pehme materjal?) Eks piltidelt on näha mis ta on.
http://fotoalbum.ee/photos/Suprudko/sets/666263
Head uurimist,
PS siiski sooviks abi ka selle siduri teemal
http://fotoalbum.ee/photos/Suprudko/sets/666263
Head uurimist,
PS siiski sooviks abi ka selle siduri teemal
10-01-2009, 10:42 AM
Upitaks korra teemat, väga oleks abi tarvis.
Lisaks oleks küsimus jõuülekandest õli välja laskmise kohta. Kas piisab korgi lahti keeramisest käigukasti all, või tuleb lahti keerata ka korgid külgreduktorite all? Seega kas õli jookseb käigukastist ka reduktoritesse?
Lisaks oleks küsimus jõuülekandest õli välja laskmise kohta. Kas piisab korgi lahti keeramisest käigukasti all, või tuleb lahti keerata ka korgid külgreduktorite all? Seega kas õli jookseb käigukastist ka reduktoritesse?
16-01-2009, 19:40 PM
Kuna muud abi ei tundu saavat, siis küsiks ehk on kellelgi mtz05-e raamatut? Mootori kohta on mul kirjandus olemas, oleks huvitatud just jõuülekande osast.
16-01-2009, 20:09 PM
Suprudko Kirjutas:Upitaks korra teemat, väga oleks abi tarvis.
Lisaks oleks küsimus jõuülekandest õli välja laskmise kohta. Kas piisab korgi lahti keeramisest käigukasti all, või tuleb lahti keerata ka korgid külgreduktorite all? Seega kas õli jookseb käigukastist ka reduktoritesse?
jah rataste juurest pead ka punnid lahti keerama
04-03-2009, 14:36 PM
rooliga on mugavam keerata ja äkki oli otstarve vagude lahti või kinniajamisel või mingisuguse muu tarviku jaoks
04-03-2009, 17:24 PM
Ja lähedki käruga kündma?? Kuule, mõtle ka ikka. Kirjutada võiks ka normaalsemalt.
04-03-2009, 17:24 PM
04-03-2009, 18:53 PM
pepsy Kirjutas:niisma saab ka
Käruga kündmine- http://212.47.219.162/dynamic/pimg/a/e/a...019eea.jpg
Tegelikult paras kino. Soolona on masinal reeglina jõudu enamaks kui sellise lahendusega. Aga selliselt nagu eespool olevatel piltidel ümberehitatud masinal samas situatsioonis jõudu reeglina rohkem. Lihtne füüsika...
18-03-2009, 00:54 AM
Nüüd kus teemat veidi vaadatud on tõstataks uuesti küsimuse. Kas vahestuts peaks olema reguleerkruvi küljes mingil moel kinni? (Esimene ja teine pilt http://fotoalbum.ee/photos/Suprudko/sets/666263)
Loogika ütleb et lahtiselt ta seal võlli ja kruvi vahel ei toimiks. Oleks abi eest väga tänulik.
Parimat,
Loogika ütleb et lahtiselt ta seal võlli ja kruvi vahel ei toimiks. Oleks abi eest väga tänulik.
Parimat,
18-03-2009, 02:24 AM
Originaalis näeb asi välja selline:
http://pilt.delfi.ee/my_picture/5689361/
Vahestuts ei ole reguleerkruvi küljes jäigalt kinni. Sinu piltidelt on näha et keegi on kunagi üritanud seda jäigaks teha mingi keevitusetaolise meetodiga,sellepärast ka katki,ma arvan. See joonis, mis ma sulle meilisin ,on minu arvates päris hea joonis ,selleks, et käigukasti või siduri remont ette võtta.
EDU!
http://pilt.delfi.ee/my_picture/5689361/
Vahestuts ei ole reguleerkruvi küljes jäigalt kinni. Sinu piltidelt on näha et keegi on kunagi üritanud seda jäigaks teha mingi keevitusetaolise meetodiga,sellepärast ka katki,ma arvan. See joonis, mis ma sulle meilisin ,on minu arvates päris hea joonis ,selleks, et käigukasti või siduri remont ette võtta.
EDU!
03-04-2009, 19:34 PM
Kas kellegil selle traktori magnetot pole üle?
13-05-2009, 21:23 PM
Siia teemasse läheb vist kõige paremini...
Kuna endal on ka plaanis ühte MTZ-05 traktorit reanimeerima hakata, siis sai raamatukogust võetud teema alguses mainitud raamat "Väiketraktorid ja mehhaniseerimisvahendid". Skännisin MTZ-05 osa sisse, kellel vaja, saab selle siit tõmmata. Loodetavasti autorid ja autorikaitse ei pahanda, raamat ju ammu müügilt kadunud ja vaevalt, et sellelt mingeid laenutustasusidki saab.
Kuna endal on ka plaanis ühte MTZ-05 traktorit reanimeerima hakata, siis sai raamatukogust võetud teema alguses mainitud raamat "Väiketraktorid ja mehhaniseerimisvahendid". Skännisin MTZ-05 osa sisse, kellel vaja, saab selle siit tõmmata. Loodetavasti autorid ja autorikaitse ei pahanda, raamat ju ammu müügilt kadunud ja vaevalt, et sellelt mingeid laenutustasusidki saab.
14-05-2009, 18:01 PM
Natuke teemast väljas, ega keegi tea , kus sellise käru leida vöiks? Murutrakatsile tahaks järgi haakida!
14-05-2009, 19:25 PM
(14-05-2009, 18:01 PM)guits112 Kirjutas: [ -> ]Natuke teemast väljas, ega keegi tea , kus sellise käru leida vöiks? Murutrakatsile tahaks järgi haakida!
Raskeks ei jää? Meil endal käru ise tehtud ja suht kerge konstruktsiooniga : http://fotoalbum.ee/photos/indrek1000/27658519