automoto.ee foorumid

Täisversioon: Kuumuskindel värv
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
On vaja ühed torukollektorid roostekindlaks teha, kroomimine aga liialt kallis ja hea sellise sõiduki jaoks. Kas keegi oskab soovitada mingit asjalikku värvi, mis seal peal püsiks?
Kuumuskindlad värvid saadaval kõikides hästivarustatud ehitusmaterjalide kauplustes.
Kas need kannatavad kah? Kunagi proovisin aerosooliga, mis kirjade järgi kuni 650 kraadi kannatas, aga see oli veel hullem, kui mingi tavaline.
Lase siis ,,Voltas,, nikeldada.
Helista Martinile ja lase kroom peale.
Kroom läheb kole kalliks ja ega see nikeldaminegi vast odav lõbu ole. Tuleb vist ikka ahjulaki poole pöörduda kui paremat värvi ei leia Smile
Kroomi,nikli pealekandmine maksab u. 40 eeki ruutdetsimeeter.
Ahjulakk tuleb sul maha esimese poole tunni jooksul,töötava mootori juures.
Kas äkki täpsustad isendi,millele vajad
Tsiklimeister Kirjutas:Kroomi,nikli pealekandmine maksab u. 40 eeki ruutdetsimeeter.
Ahjulakk tuleb sul maha esimese poole tunni jooksul,töötava mootori juures.
Kas äkki täpsustad isendi,millele vajad

Pealekandmine.. Tõsi.
Ise vana galvaanik, kes siis tasuta eeltöid teebSmile


Andres
eeltöö on 4 korda kallim kui pealekandmine.
Kurivaim, ise räägid et kroom liiga hea. Kui ei ole plaanis läikiva torupinna pealt peegelpildis vistrikke pigistada siis läheb laisema eeltööga nikkel ju vist ikka ka. Sain ma ikka õigesti aru et tähtis on roostekindlus? Ise olen ,, Voltas,, polte nikeldada lasknud ja üldjuhul saab sealsete slaavi verd naistega kenasti kaubale ilma koletute summadeta.
Teine võimalus lasta kuumtsinkida. Keilas, vist oli Ensto Elekter. Ainult et seal kogu aeg tamp taga ja sobivat hetke keerukam leida. Ise käisin oma asju tegemas aastavahetusel, kui lahedam oli. Torud on üldjuhul pikaks venitatud augud ja nende uppumine vanni käib ruttu. Hinnaklassi ei oska ennustada.
rollfix Kirjutas:...Torud on üldjuhul pikaks venitatud augud...
ohvtopik, aga Sa lihtsalt suudad tuju heaks muuta Big Grin
Aitäh kõigile vastamast! Tegu on siis bagiga. Toru on seal umbes 2m eest, läbimõõt peamiselt 60mm, see teeb ringjooneks siis umbes 1,8dm. Kokku 36dm2. Kui 40 EEku dm2, siis kokku u. 1440 EEK-u. Eeltööga saaks ise hakkama. Aga kui muud üle ei jää, siis tuleb ära kroomida... Aga kas keegi oskaks lähemalt kuumtsinkimise hinnast rääkida?
tarko Kirjutas:Aitäh kõigile vastamast! Tegu on siis bagiga. Toru on seal umbes 2m eest, läbimõõt peamiselt 60mm, see teeb ringjooneks siis umbes 1,8dm. Kokku 36dm2. Kui 40 EEku dm2, siis kokku u. 1440 EEK-u. Eeltööga saaks ise hakkama. Aga kui muud üle ei jää, siis tuleb ära kroomida... Aga kas keegi oskaks lähemalt kuumtsinkimise hinnast rääkida?

1440.-
See on ikka naljategemine. Ütleme nii, et.. Näiteks.. Keskmise stange ÜHE poole kroomimine läheb maksma umbkaudselt 4000 eeku.
Ma isegi ei mõista, millele tsiklimeister siin viitas.
Hiljuti lugesin, et kogu kompott, mida hr. Martin teeb, on umbes 1200.- ruutdemmist. Muidugi jah, seal olid vist mingid spetsteenused sees. Alates vana eemaldamisest ja lappimisest. Igatahes see oli siin foorumis, hiljuti. Hind on muidugi erakordselt kirves. On odavamaid.
Ei saagi aru, kuidas need asjad siis tänapäeval käivad.


Andres
Liblikmutter Kirjutas:1440.-
See on ikka naljategemine. Ütleme nii, et.. Näiteks.. Keskmise stange ÜHE poole kroomimine läheb maksma umbkaudselt 4000 eeku.
Ma isegi ei mõista, millele tsiklimeister siin viitas.
Hiljuti lugesin, et kogu kompott, mida hr. Martin teeb, on umbes 1200.- ruutdemmist. Muidugi jah, seal olid vist mingid spetsteenused sees. Alates vana eemaldamisest ja lappimisest. Igatahes see oli siin foorumis, hiljuti. Hind on muidugi erakordselt kirves. On odavamaid.
Ei saagi aru, kuidas need asjad siis tänapäeval käivad.


Andres


Ära aja pada. Martin on vereimejast röövkapitalist, kes eelistab "kalli hinna eest üks päev nädalas töötada ja ülejäänu puhata, selle asemel, et 5 päeva nädalas odava raha eest rügada".

Kunagi oli vasaras ruutmeetri hind 300 kr vasel ja 400 kroomil (eeltööta). m2-st peaks kolledele lahedasti piisama. Kui otsida, usun, et leidub kedagi, kes nii eeltöö kui kroomimise inimliku hinna eest ära teeb.
Ma lugesin ka seda 1200 eek/dm2 juttu ja hirmutas täitsa ära. Otsin siis Vasaraga kontakti ja uurin lähemalt seda hinda.
tarko Kirjutas:Tegu on siis bagiga.

Sellisel juhul peaks see kollektori roostetamise probleem ju suht marginaalne olema... Või seisab masin lageda taeva all, kui sellega parajasti ei võistelda/trenni ei tehta?

Edit: typod
No, see sõidab peamiselt mudas ja vees ning kuum metall on roostele hea maiuspala.
Miks peaks tarbeeseme kroomile eeltöö tegema? Kui kaubanduslik välimus tähtis pole, siis lasedki selle lihtsalt sulps vanni pista, mille korral hind on murdosa stange vms iluasja taastamisest. Minu loogika kohaselt kroom ei saa kohe kuidagi sellest teadlik olla, kas ta on sileda või krobelise pinna peale kantud.

Võimalik, et ma ei tea asju.
Mingi eeltöö peab kindlasti tegema, muidu saab kroomi küünega ilusasti maha kraapida.
No selles mõttes jah, et rooste ja värgid tuleb keemiliselt eemaldada ja ma ei teagi mis protsessid seal veel on, aga ma mõtlesin seda aeganõudvat käsitsi nühkimist-poleerimist, mis peaks olema stange kroomimise protsessi kõige keerukam osa.

Või noh, ma ütlen et ma ei tea asju, aga mulle vähemalt tundub et stange kroomimise hinna eeskujuks toomine on mööda rääkimine.

Mina ei teeks selle toruga midagi, enne jõuab see bagi kümme korda üle nipli käia kui rooste sumpast jagu saab.
Lehti: 1 2