automoto.ee foorumid

Täisversioon: jawa 250-le 350cm3 mootor
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
plaanis oleks "vanale jawale" ,millel hetkel 250ccm mootor,paigaldada 350ccm jöuallikas . masin ise 1971 a. vl.
selline kysimus,et kas el juhtmestik sobib vöi mis operatsioonid mind ees ootavad?
eelköige soovin vihjeid ja infot neilt kes selle läbi on teinud.

tänudWink
350-sel ju üks katkesti ja süütepool rohkem - peale nende vaja ka juhtmed lisada. Lisaks vaja sebida 350-se küljeplekid, need veidi teiste lõikega. Ja on 350-sel on leegitorud teise paindega. Õhupuhasti mõõtude sobivuse kohta ei oska öelda, aga 350-sel on ta igatahes teistsugune. Tehniline külg seega suhteliselt lihtne.
Olev!
Kas hakkas igav,palun ära riku enda ilusat originaal konditsioonis 250 -st Jawat ära.
Sinu rahaliste võimaluste juures võiksid parem osta mõne projekti(Kloostrimetsa Andrese juurest mine läbi) ja Asi Ants.

Lugupidamisega
Kui ma ei eksi siis alates 1967. aastast toodeti 559-t sama õhufiltri korpusega mis 360-lgi.
Millal üldse lõppes 559 tootmine? 1971. aasta väljalase tundub kuidagi imelik. Või on tegu hoopis mudeliga 592? Kas antud tsiklist mõnda pilti saaks näha?
Mis mootori vahetusse puutub, siis probleem võib tekkida veel piduripedaali kronsteiniga, mis on 350-stel veidi laiema mootori jaoks arvestatud. Aga üldiselt minu tagasihoidlik arvamus jagab eelkõneleja seisukohta: taolisi hübriide on terve Eesti niigi juba täis.
Heido!
tegelikult on keegi eelmistest omanikest sinna selle 250-se peale installinud.passis seisab et see on ikkagi jawa 360/350
Vaata igaks juhuks raaminumbrit raami (mitte birka) pealt - esimesed 3 kohta tähistavad mudelit.
Tegelt oleks pidanud kohe selle peale tulema, et 1971 ei saa mingil juhul mudel 559 olla, sest selle tootmine lõpetati 1969.
559 järglasena läks tootmisse 592 (Californiani paagi jm. optiliste muudatustega), mis läks hingusele 1974.