automoto.ee foorumid

Täisversioon: K62 versus Mikuni
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

Raitz

Terv
Mure siis järgmine, mul IZ Planeta 5 -l peal K62 karpa, peaks olema vist originaal. Käivitub laitmatult, omab tühikäiku ja käib nii enam-vähem, nagu vene rattale kohane. Kuna juhuslikult sain endale ka Mikuni karpa (sport IZi oma minuteada), siis tekkis idee, et kas ja kui palju ma võidaks või kaotaks, kui selle K62 asemele Mikuni panna?
Enne kui katsetaks, ehk omab keegi selliseid kogemusi?
a. Karpa vahetusega ei juhtu midagi eriti (ainult hulk jamamist)
b. Olukord muutub kehvemaks
c. Mootor käib paremini ja jõudu on rohkem, kui bensiini kulu on kah suurem
d. Mootor käib paremini ja väheneb bensiini kulu
e. Üldjoontes väheneb bensiini kulu ainult

Eriti huvitaks just see aspekt, et võimsus ei väheneks, kuid mootor muutuks ökonoomsemaks.

Et kas on Mikuni parem kui K62 või mitte.

Ootaks nõuandeid enne aktiivset katse - eksitus meetodil asjale lähenemist
Ei oska õelda, on kogemusi K62 vahetusega Jikovi (634 Jawa) karpa vastu. Muutus õkonoomsemaks, jõudu veidi kahanes küll. Tõõtas hästi stabiilselt ja vabakäik oli laitmatu.
K62 on lai mõiste. lisatähest, millest sa kirjutanud pole, sõltub ava läbimõõt ja düüsi suurus. kui sul on planeta 5-le mõeldud versioon, siis võiksid küll mikunit proovida (kubatuur pea sama, ei pea düüsiga lisaks mängima). minu spordil oli ka algselt K62M peal ja panin mikuni asemele. mikuni on klass kõrgem. küttekulu saad nõelaga reguleerida, nii et ära seda suurt kulu karda. peale selle on mikuni tsentraalse ujukiga, mistõttu kurvides kallutades segu koostist ei muuda. proovi kindlasti.

ja veel-põhjendust ei tea, aga ümarsiibriga karbusse loetakse paremateks, kui lehtsiibriga.

sinu variantidest valiksin d.
Panex kah oma kyssa siia: Mul Jupiter1 karpaga K28. Iseenesest töötab k6ik korralikult ja vahetamisex suurt üp6hjust pole. Jupiter3 on aga karpaga K36. Arseni Palu omal ajal raamatus kirjutas ,et uuemat tyypi karpad(nigu K36) kytuse kulu väixema hoiavad ja suuremat v6imsust kah lubavad. Minu jupil passi järgi 18hp-d. Jup3-l aga juba 25 hp-d. Teab keegi kui palju rolli mängivad nende v6imsuste vahe Jupiteri juures need karpad?
muidu on karpal ikka suur roll, aga k28 asendamine k36-ga küll suurt midagi muuda, mõlemad ühtmoodi arhailised. natuke ta võib küll parem olla, aga sellise kvaliteediga karpadel loeb ainult ava läbimõõt, düüsi suurus ja reguleerimisvõimalus. esimest kahte esineb analoogseid mõlemal ning ega 36-l ka reguleerimise poolelt midagi eriti luksuslikumat pole. mina isiklikult eelistan ümarsiibriga k28-t. see võimsuse kasv, millest sa kirjutasid, on tingitud muudest teguritest, karpa roll on seal minimaalne.

Raitz

mul siis karpa K62 I (vene i)
Teise versioonina pakuti vällja, et pane hoopis 638 karpa peale :???
ise kujutasin ette, et too sobib suht hästi 175 sele asjale jawa 350 on ju 2x 175
aga võta sa kinni nüüd ?
osad jupiterid tulid ka tehasest jawa karbussiga välja. planetsi kohta andmed puuduvad. mul vedeleb üks selline jupiterile (koos kollektoriga). aga muidu jutt õige selle 2x175 cc kohta. kahepütisel jawal (nagu ka jupiteril) tõmbab karpast korraga üks pütt, seega planetale see sellisel originaalkujul ei sobi, kuna silinder on 2x suurema töömahuga.