automoto.ee foorumid

Täisversioon: Iz56
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
asi nii et täna sai onupojal iz56 käima panud. enne tsikli restaureerimist pandi ilusti käima ja otsustati mootorit mitte lahti võtta. Nüüd kõik valmis ja tore sai käima panna enne oli kõik OK aga nüüd kõik käigud mis sisse sai panna kõik tagurpidi (mitte sõiduaeg siis kui kohapealt minema läksin). Päris ära ehmatas kohe. Lasid siduri lahti hakkas tagurpidi liikuma. Lõpuks sai edaspidi ka ja siis kui mõtlesid et võiks veel sõitma minna jälle tagurpidi aga kui edasi lükkasid ja jalaga samalajal käike panid oli kõik OK. Mis viga võiks olla kas miskit tagurpidi kokku laotud või mis?


Ja kui tsikkel käib siis silindri pea alt kus on kaks mootori poolt kokku pandud (mitte küljekaaned) immitseb õli välja ja arvatavasti siis ka vähe õhku? Tihend läbi aga kas ermets või miski muu võiks aidata et ei immitseks õli ???
Kui 56-l vahel tagurpidikäigud kah tekivad siis ei tasu päris paanikasse minna, käigukastis vaevalt viga on.
Olen kahte 56 näinud mis selliseid trikke teevad ja kuuldavasti on viga süütes. Süüde on ikka väga vale ja mootor hakkab lihtsalt tagurpidi tööle. Niimoodi tekivadki neli tagurpidikäiku.

Tegelt täpselt öelda ei oska mis sellel süütel viga on aga ma arvan et Klaabu või Qubik või keegi teine teab paremini.

Õli immitseb sul tõenäolislelt siis karteri vahelt. Proovi karterikruvisid pingutada, äkki tõmbab kuskilt kinni. Kui see ei aita siis tuleb vist uus tihend panna aga see eeldab juba täielikku mootori lahkamist.
see pole mingi imeasi jah, et planeta mootor tagurpidi tööle läheb. ja süüde ei pruugi nii väga vale ollagi, aga tavalisest veidi varasem vist. paneb liiga vara matsu ära ja kolb ei jõuagi enam ülemisse surnud seisu, vaid pöörab kohe otsa ringi ja hakkabki tagurpidi tööle. mul ka ükskord üks sõber ehmatas ropult ära ja kutsus appi. kontrollisin ta pl-5 süüdet ja see oli normi piires. lõpuks sain selgeks, et kui vändaga väike kõks anda, läks reeglina tagurpidi tööle, käivitusvänta lõpuni lüües aga oli kõik ok (kolvil inertsjõud suuremad sees ja läheb ikka lõpuni välja). mina igatahes mingit hirmsat viga ei leidnud ning siis keerasin süüte totaalselt paigast ära ja sättisin uuesti õigeks. enam seda jama ei tekkinud. nii ei teagi ma, mis tol korral täpselt viga oli. ausaltöeldes polnud tookord aega asjaga süvendatult tegeleda ka kahjuks...
aga 4 käiku tagurpidi on vist ikka võimas tunne küll, kui peeneks ajada
:lol
oda aga proovi sa mootor tagurpidi käima joosta.... see oleks juba midagiSmile
See ikka süüte viga tavaliselt et tagurpidi käima hakkab, isegi sellist nalja saanud, et omast arust nagu sai süüde nagu paika pandud ja siis krt asi läheb tagurpidi käima aga enamasti on juhtunud nii et tekib raske tagasilöök ja mats võib kohe ennast koos tsikliga külili lüüa, näinud päris mitut selli kes kohe külje maha saanud tagasilöögist. sitemal juhul on haigla laks.
kui aus olla siis kui käivitasin IZ56 siis oli kül vänt väga raske täis keha jõuga surusin peale aga isegi alla ei läind, lõpuks läks aga üritad ikka varbaga, et agasilöögil jala maha lükkaks. Harjund K ja M käima lööma pole küssat külje pealt hea ja mugav Smile Vend teab üht tuttavat, kes keeras K süüte valeks ja komperssioon oli hea ja käima lüües oli täis jalaga peal mitte nii et vända alla surumise ajal varba sujuvalt vasta maad libistab, vaid oli täis jalaga ja viskas kuti teisele poole külgkorvi :o
Ma´i saa hästi aru, kust sul täpselt õli immitseb. Igal juhul kontrolli, kas heitgaasid musta värvi ja tahmased pole. Kui on, siis imeb värk vaakumi abil silindrisse käimakastist õli. Ja see vähendab jälle aparaadi jõudu.
kuule lugesin su teemat veelkord ja pean vajalikuks mainida, et käigud ei läinud mitte sellepärast õigesti sisse, et sa enne hoo sisse lükkasid. käigukastiga on kõik ok, MOOTOR töötab kas ühte või teistpidi.

THe Gert

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: mopeedur
oda aga proovi sa mootor tagurpidi käima joosta.... see oleks juba midagiSmile
ehhe see on tehud,saime hakkama,üx mopp oli(honda monkey),mingi imelik värk oli,et käik oli sees aga kohalt ei liikund(mootor käis tagurpidi),ja sis kui vend välja suretas sis enam mingi 15 minti käima ei saand(sädet pld),ootasime,ja sis järsku läx....
õli imitseb kahe mootoriploki vahelt.

Ja heitkaasid on valget värvi, üleni valget tossu ajab välja.


Ja klaabu esimest korda kui käima panin oli iz hargi peal, lõin vänta läks käima hargilt maha, ratas ei liikund käik sisse ja proovisin sõita, aga läks tagurpidi.

Vedas et ei last tuure üles ja sidurit siis lahti Smile sai teine ju värvitud ja nühitud, kui keegi näha tahab saab pildi ka ülesse panna, aga pilt siis tehtud kui veel mootorit peal pold sai niisama ilu pärast pilt tehtud.
kindlasti riputa pildid üles.

kordan veelkord, et see, kumba pidi mootor tööle läheb (ehk ka see, mis pidi sikkel liikuma hakkab), ei sõltu grammigi sellest, kas sikkel oli käivitamise hetkel hargi peal või lükkasid talle enne hoo sisse, kui käigu sisse panid. sest mitte käikudega pole jama, vaid mootor läheb lihtsalt tagurpidi tööle. tee katset, kas õrnalt vänta lüües läheb tagurpidi tööle ja lõpuni lüües õigetpidi. peaks nii olema. akusüütel on see kerge tekkima, sest säde tekib ka väntvõlli väga väikese pöörlemiskiiruse juures.

riho

Endalgi Iz planeta 3 tagurpidi käima läinud ning sellele viitab ka laadimistuli, kuna siis akut ei lae (kehtib see alalisvoolugeneraatorite korral - vanadel ratastel valdav). Viga siis kindlalt süütes ja see liiga varajane (kuigi jah, liiga õrnalt vänta lüües peab ikka ka tagasi lööma ehk siis võib ka tagurpidi käima minna). Mul õnnestus sõbraga u. 7 aastat tagasi kahesilindrine Jawa 634 tagurpidi käima saada! Sõber oli roolis, mina istusin taga. Tema lõi ratta vändast käima ja tahtis ratas ringi kohalt minema panna. Suur oli siis meie elevus ja üllatus, kui peale tõsist siduri päästmist kruusa etepoole lendas (tagurpidi võtab ratta kergemini ringi kah - nagu esisillaga auto)!