automoto.ee foorumid

Täisversioon: Voshodi elektronsyyte skeem
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kas keegi teab, kuidas ühendada elektron süüte magneetot ja blokki? Tähised magneetol: D, D, 0 ja tähiseta klemm. Tähised blokil: D, M, 02 JA 3.
Mitte keegi ei ole tegemist teinud vene elektonsüütega? Kummaline...
Otsi mõni töötav masin ja pane selle järgi. Ega sa ei taha avalikustada mis masinale sa seda ühendad. Võibolla on leitav elektriskeemgi.
Jahvot ... töötavat Voshodi suht keeruline leida. Ehitan vana Voshodi elekron süütele ümber. Sain ka mingi manuaali, aga no venelased on ikka nagu nad on ... asjad skeemilt puudu jne. Põhimõtteliselt sain sealt aru, aga siiski.
Voshodi ja nn. kahekäiguliste elektronsüüted on küllaltki sarnased - ehk annab mopi (või mopi skeemi) pealt kopi-peist teha?
Mis on elektron parem kui kontakt?Või pole lihtslt kontaksüütet võtta.
Vastan ise:
Kui elektron poleks parem siis oleks veel tänapäeva uutel autodel kontaktid peal, niiet mõtle sutsu. Big Grin
Elektron = pikem tööiga, rohkem voolu, suuremad pöörded ja veel palju muud.
Seda jah,aga kui sa paned elektroni masinale millele on originaalis kontakt,see eeldab seda et masinale tuleb vedad uusi juhtmeid ja kuhugi tuleb ka panna elektroni plokk.Teisest küljest on kontak jälle lolli kindlam kui elektron(mähisega ei juhtu midagi üldiselt tahavad ned polkkid läbi põleda).Aga muidugi töö kindlam ta on.
Manuaali ma sain nagu juba ütlesin.

Selline jama tekkis... piibust näpuga katsudes on tunda selline laks, et võtaks elevandil põlved nõrgaks kui täie jõuga lüüa, aga vot sädet ei ole. Mis on siis sellise asja põhjuseks?

Kas viga võiks olla süüteblokis? Või siis millegis muus?
rauno600 Kirjutas:viga võib olla näiteks kondekas ja kontaktides.Kindlasti võtta lahti see kontakt mis liigub(kontakti haamer).Seal vahel peaks olema mingid seibid mis hojavad kontakte kohakuti,siis uuri ka seda ega rootor ei vastu genekat ei käiks.Ja proovi mõnda teist süütepooli kaSmile.Proovi ja vaata kas hakkab toimima.Smile

Loe teemat ka. Proovi ja vaata kas saad loetust aru.
Jutt on kontaktivaba mahtuvussüüte (cdi) paigaldusest. Ei ole ei kondekat, kontakte, haamrit ja seibe.
Praegu panin lihtsalt kontaktid peale. Ei osanud muud pääle hakata.
kessu Kirjutas:Praegu panin lihtsalt kontaktid peale. Ei osanud muud pääle hakata.

Aga nüüd meenus mulle, et varem kui mul oligi kontaktsüüde siis signaal ei tahtnud töötada. Originaalis sai signaal toite esitule juhtmest, aga kui tuli põles siis signaal ei teinud häältki.

Millest selline viga võis olla?
mul on olemas voshod 3M-i terve elektriskeem mille järgi endal panin juhtmed kokku.
[Pilt: 57cj1.th.jpg]
Jah, mul on ka terve manuaal, aga arvan, et bolkk on läbi.

kessu Kirjutas:
Praegu panin lihtsalt kontaktid peale. Ei osanud muud pääle hakata.

Aga nüüd meenus mulle, et varem kui mul oligi kontaktsüüde siis signaal ei tahtnud töötada. Originaalis sai signaal toite esitule juhtmest, aga kui tuli põles siis signaal ei teinud häältki.

Millest selline viga võis olla?
Kui endiselt huvitatud magneeto ja hallkarbi vaheliste juhtmete korrektsest ühendamisest, siis võin nädalavahetusel järgi uurida, kuidas need juhtmed seal täpsemalt on.
kessu Kirjutas:
kessu Kirjutas:Praegu panin lihtsalt kontaktid peale. Ei osanud muud pääle hakata.

Aga nüüd meenus mulle, et varem kui mul oligi kontaktsüüde siis signaal ei tahtnud töötada. Originaalis sai signaal toite esitule juhtmest, aga kui tuli põles siis signaal ei teinud häältki.

Millest selline viga võis olla?

Kas ka siis kui esi tuli ei põlenud?Muidugi on ka võimalus et signaali kontaktides on mingi viga.
Ei-ei, kui tuli püles siis häält ei teinud, muidu töötas küll. Ma tegin selle nüüd nii, et ta saab toite piduritulest, sest see ei põle ju koguaeg.