13-05-2008, 21:27 PM
13-05-2008, 22:35 PM
Muu probleem.
14-05-2008, 12:58 PM
mul oli sama jama. kontrolli klapivahet . ma soovitaksin üldse kuskilt järgmise remondi kolvid otsida ja silindri järgmisse remonti puurida lasta. Kui selle kasuks otsustad siis lase juba mõlemad kontrolli enne õlirõngad ka üle
14-05-2008, 14:53 PM
Sai alles puuritud ja uued kolvid ning rõngad. Klapi vahe ka reguleeritud edasi tagasi, aga mitte mingisugust muutust pole. Kas kuidagi klapi puksi vahelt ei saa õli põlemis kambrisse sattuda?
14-05-2008, 16:18 PM
Vigane süütejuhe, vigane küünal, valesti reguleeritud karburaator, uppunud ujuk, olematu kompressioon (kulunud rõngad), olematu kompressioon (klapid lasevad läbi), jne jne... kõige lõpuks veel tühjavõitu aku, mis pahatihti lülib ühe silindritest välja. Ühesõnaga vutt-vutt diagnoosima ja lammutama, nii üldise kirjelduse peale ei oska sind keegi aidata.