automoto.ee foorumid

Täisversioon: Mosse liiga
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2

expanium

mosse liiga leht

odav ja p6nev v6imalus ennast välja elada,ma arvan Big GrinBig GrinBig Grin


BTW:yx mosse on juba yle katuse keeratud...ja romulasse saadetud
ära siin naera midagi, mina kavatsen selle aastanumbri sees rajal ära käia Smile

expanium

sry,mul smailide tähendused vahepeal nata sassis.Ise aitan ka sugulase 2140 korda saada , et ta ka v6istlema saax...SmileSmile

ummi

Pirukamossest saaks hea rallika,
tugevdatud kere ja väiksem mass.
muidugi on kaalujaotus sutsu viletsam kui sedaanil, aga noh, nii palju tohib vist asju ümberpaigutada, et seda parandada.:bounceCool

expanium

kas see liigagi lihtsalt ymber ei lenda?

ummi

miks ta peaks?
:???
ta ju sedaanist ainult tagumiste uste jagu kergem. (järelikult kuna kõrgemal asuvat massi on vähem siis on raskuskese madalamal)
mitte kõrgem :duh

expanium

see oli minu lolli aju teooria Big GrinBig GrinBig Grin

ummi

No tavaliselt/praktikas on piruka tagumik kas taevani tõstetud või siis sootuks sohu vajunudToungue(kogemata sihuke sõnastus)
ise on plaan mõne aja pärast valmistada pirukas millel lääne suursedaani(omega,BMW 5**, mers...) tehnika ja truck´i välimus.
suured rattad ja laiad rattakoopalaiendid a´la jeep wrangler:eureka:bounceCool

expanium

:oMillal hakkad ehitama,tee pilte ka siis.Usun et paljud tahavad näha :yes

ummi

esialgu on ainult visandid ja kõvasti tehniliste lahenduste üle mõeldud.
üritan mingi aeg mõned oma sketšiid scan´ida siis panen näha ka.:keersilm
kui pirukat rallikaks teha, siis tuleb otsida
üks 2140 differ, sest piruka originaal-differ
on palju aeglasem.
vaatasin seda mosseliiga lehte... täitsa huvitav.

mul tekkis kohe küsimus, miks ei või turvapuuri sisse ehitada või turvakaart... mina küll ei julgeks ennem korralikult piitsa anda kui kaart sees ei ole... piltidelt näha et päris lihtsalt lähevad teised ümber...
Ma arvan, et see on võrdsuse huvides. Kaar/puur maksab ka omajagu ning sell, kes selle sisse sebib, litsub ehk julgemalt.
krt... lollilt kõlas see mõte praegu...

..aga peaasi on ju siiski fun selle kõige juures, mis ime \'ralli\' see ikka on...

SmileSmileSmile
mh võrdsuse huvides? mina surma küll ei taha saada... modimata mosse on ikka päris ohtlik ju! see asi vajaks neil natukene rohkem läbimõtlemist. natukene imelik on see, et kõigil oleks võrdsed võimalused... õige muidugi, aga alati tuleb teha investeeringuid... ei saa riskida oma tervisega! ja öelge mulle milline hobi oleks tasuta? need mõnedsajad kroonid turvalisusele kulutada ei ole ju probleem!!! mina nt. keevitsaksin ise omale turvapuuri sisse ja kulu oleks ainult enda aeg, torud ning keevitus. ja kõiki nõudeid ei pea ju tegema kohustuslikuks... vastavalt võimalustele!

Ma siiski arvan, et üritatakse vältida IMS-i teed, kus asi on sisuliselt igamehe-teemast way üle pea kasvanud ja sõidetakse evode ja wrxidega.
Kõige lihtsam moodus mingi \"group B\"-mosu ilmumist vältida ongi igasugune modimine ära keelata. Kui kardad, sõidad aeglaselt lissalt Smile
Turvalisus on teine teema küll muidugi :keersilm
Aga eks see ole esimene hooaeg ka ja niisuksed asjad loksuvad tavaliselt ise paika mingi ajaga.
Mina, kui üks kolmest selle \"jama\" väljamõtlejast annan siis pisikese ülevaate tekkinud küsimustele.

Nagu arvata võite, siis tekkis teema Kristjan Sooperi peas tänu tema mossega rahvarallimisele. Siis tulin mina välja Hiiumaa vanaautorallile oma 408ga. Jüri Roost on vana mossehunt, kuid korraldab Igamehe Rallisprinte. Tekkis jutt mossedest, istusime Kamikazes maha ja panime esmase reeglistiku paika Tartu Rahvaralliks. Ja põhiline mõte oli, on ja jääb selleks, et ümberehitusi mitte lubada. Mosse peab jääma mosseks, vaid turvavööd ja peatoed kohustuslikud. Sellega tegin endale karuteene .... kuid juba päris õige, kuid ikka sama lollil stiiliga auto ehitus vaikselt käibSmile
MosseLiiga jääb sõitjate liigaks, kus autod on rallitamiseks mittesobilikud oma olematu tagavedrustuse pärast. Aga see-eest kõige odavam viis tõsiselt autosporti teha. See, et kiirused nii suured pole ja autod ülivõrdsed on, annab vat et tõsidust juurdegi. polnud ju Märtinil raske teistest parema tehnikaga EOS rallil võita. MosseLiigas pead kogu aja mõtlema ja sõitma mosse võimete piiril, kuid seda ületamata. No ja turvalisuse kohalt on Muraka kuldlause: kes rallit sõita kardab, mängigu malet.

Ply@M408ElitedeLux Hiiumaal 140ga kiilasjääs kurvides. See ongi mõnus ... ja kõrvalistujale hirmus.SmileSmile
mina sain oma küsimustele vastused, kuid turvakaare võiks küll vähemalt lubada... just olematu tagavedrustuse jne. pärast. muud ma nagu ei mõelnud kah.

ehk olen järgmine aasta teiega rajal...
Svenson, mina ja Kristjan ja paljud veel oleksid turvakaarega isegi pärid. Võiks isegi mõelda, kuid selline organ, kui EAL, on nii \"maailmanabad\" , et nemad seda ei luba. Seal ju need kõige \"targemad\" tehnika- ja ohutusevallas koos ... omaarust muidugiSmile
Kuna ainult kaar on keelatudSad, siis jääb üle vaid ja ainult uutele FIA-reeglitele vastav turvapuur. Ei sobi EALle isegi kümneid aastaid kasutuses olnud vanatüübi puurid. Aga selline puur maksab 8-10 tuhat. See viiks MosseLiiga kulud üles ja sõitjad kaoksid. Praegusel hetkel on Sul ja ka teistel võimalus sellise raha eest IGAKS ralliks uus auto muretseda, kui aga igakord masinat maha ei kanna, siis on kulud väga väikesed. Vaata kodulehelt Suveralli stardinimekirja. Olvik, Prukner, Maaten - Eesti mastaapides tipptaseme autosportlased. Veokamehi pidi veel juurde tulemaSmile Mis autospordi alal saab veel ennast võrdsetel autodel siiski proffidega(Eesti mõistes küll) võrrelda ja võidu sõita poole kuupalga eest võistlusvahendit muretsedes? Ju siis ikka nii ohtlik pole, kui mehed tulevad ja kihutavad. BTW., kruusateedel ju enamasti kiiruspiirang 90 km/h. Rahvarallil sellist kiirust saavutavad ainult 4WD masinad ja sedagi haruharva. Tavaliiklus on kordi ohtlikum, kui rahvaralli, kus Sa oled kogu aja VALMIS õnnetuseks, kuid boonusena on vööd pingutatud ja kiiver peas.
jäi netis sobrades selline isend ette Smile teksti järgi 120 obest välja pigistatud 1.5-st Smile http://auta5p.car.cz/zavody/kyjev_1980a/kyjev_04.htm

[Pilt: kyjev_04.jpg]

ummi

Cool!
sellised koopa laiendid kõlbaksid ka tänava masinale:bounce:smug
Lehti: 1 2