automoto.ee foorumid

Täisversioon: Kahekohaline hobibagi.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Nüüdseks bagi lõpuks jälle omadel ratastel. Keevitasin põhja alt viimased lõigud ka ära.

Jäänud on veel:
roolisüsteem;
pidurid;
käiguvahetus;
elekter;
sidur;
jahutus;
küttesüsteem;
gaasitross;
turvavööd.

Lisaks veel keevitusi siit-sealt, raam üle värvida ja veel miljon pisiasja. Asja helgem pool on see, et hullem on möödas. Smile

Mõni udukogu pilt ka. Polnud oma aparaati käepärast, seega kasutasin töö oma:
http://fotoalbum.ee/photos/Ahviraisk/sets/1425901

Nüüd võiks immost jagusaamisest lähemalt rääkida. Ehk on kellelgi mõni lihtne lähendus? Elektriskeem on mul olemas ja pundist ka k-line üles leitud. Kahtlustan, et tuleb vist ikkagi emulaator käiku lasta.

Lisaks võib pakkuda aftermarketi kellasid või kohta, kust saab neid normaalse hinnaga: õlisurve, temp. spido ja v8-le sobiv tahhokas.

Täna kolib bagi oma uude koju.
Mitte kõik see aeg pole tühja läinud. Vaikselt ikka nokitsen ja endiselt on plaan jaanipäeval mõni sõit teha. 

Suurimaks takistuseks on keevituse dioodid, mis alatasa läbi põlevad. On need nimelt DL132- 80. Ilmselt jäävad 80A-sed sinna lahjaks. Otsin tummisemat dioodplokki.

Tagatuled valisin välja:
 [attachment=52983]

Kütusepumbale ja filtrile tegin kronsteini ja vedasin trassi ära:
[attachment=52984]

Radikas leidis oma koha, ka sellele sai kronsteinid ära tehtud. Sinna peale tulevad veel ventilaatorid:
[attachment=52985]

Kõige suuremaks edasiminekuks võib lugeda hooratta valmimist. VR6 poldimuster on ikkagi rohkema, kui 3 ava võrra erinev. Viiliga tuleb tervelt 9 ava üle käia. Keskmiselt 0.5-1mm. Ühte tuleb rohkem - 2mm. Õnneks on hooratas malmist ja viil võtab hästi. Hooratta ja flexplate sobitasin nii kokku, et treisin hoorattale 2 astet, kuhu flexplate istuga peale läks. Nüüd hoiab hooratast koos ka, et pooleks ei läheks. Sidurikorvi jaoks tuleb nüüd uued keermed teha ja VR6-e hammasvöölt hambad maha lasta, et süüte lugemist ei segaks. Sidurikorvil on muidugi mingi M7 keere, aravn et teen M8 peale ümber. Selline hooratta lahendus pidi toimima ainult Audi 012 kasti puhul. 016 ja 02A pidid sellest erinevad olema. 

Mõni pilt hoorattast ka:
[attachment=52986]
[attachment=52987]
[attachment=52988]
[attachment=52989]

Ja nüüd saab juba rattaid ka roolist keerata. Smile
Eile tellisin emulaatori ära. Sain ka siduri. Vahepeal sain jahutustorud/voolikud paika. Kütuse peale ja tagasivool ka olemas, paagile vaja veel vitsad teha. Lisasin tulesid nii ette kui taha. 

Mõni pilt ka:
[attachment=53623]
[attachment=53624]
[attachment=53625]
[attachment=53626]
Panin eelmine nädal käima. Ilma emulaatorita käis 1s ja suri välja. Panin emulaatori vahele, nüüd käib 5-6s. Immo plokki üldse pole. Sinna peaks ajust 2 juhet käima: W-line ja K-line. Õpetuse järgi tuli need kokku panna ja emulaatorisse surada. K-line on leitud, aga ei leia teist juhet. Pole lihtsalt skeemil. katse-eksituse meetodil ka ei taha jännata.

Kas seegi oskaks aidata ja öelda immosse minevate juhtmte värvi? Või pean ikkagi A8 kelladeploki ka külge monteerima? 
(10-08-2015, 10:57 AM)tarko Kirjutas: [ -> ]Panin eelmine nädal käima. Ilma emulaatorita käis 1s ja suri välja. Panin emulaatori vahele, nüüd käib 5-6s. Immo plokki üldse pole. Sinna peaks ajust 2 juhet käima: W-line ja K-line. Õpetuse järgi tuli need kokku panna ja emulaatorisse surada. K-line on leitud, aga ei leia teist juhet. Pole lihtsalt skeemil. katse-eksituse meetodil ka ei taha jännata.

Kas seegi oskaks aidata ja öelda immosse minevate juhtmte värvi? Või pean ikkagi A8 kelladeploki ka külge monteerima? 

http://www.castor-troy.com/v8/ABZ%204.2V8%20Wiring.pdf

Viimasel lehel on kõik olemas, mida vajad. Ehk W on Motronicu PIN A7 ja on roheline-musta triibuga. K on roheline punase triibuga. ABZ mootoriga A8-l oli eraldi valge immo karp- kellaplokis pole midagi.
Viimasest postitusest juba üle aasta möödas, aga ega ta niisama seisnud ole. Suve jooksul värvisin üle ja panin sillad kokku, VR6 hürbiidsiduri sain valmis ja külge. Mis peamine, mootor käib. Lihtsalt ühel hetkel hakkas tööle, ilma et juhtmeid jms. oleks ringi lappanud.

Jäänud veel paar piduritoru vedada, gaasitross ja käiguvahetus. Siis saab juba sõita ka. Nokitsemist on veel küllaga. Ehk jõuan õhtul mõne pildi ka panna.
Panen mõned pildid.
[attachment=60255]
[attachment=60256]
[attachment=60257]

Üks video ka, kus bagi esimest korda selle mootoriga käib: http://toru.ee/view/0ba39777cc6c/
Lõpuks sõidab! Vaja veel palju asju lõpetada, aga sai päris hea.



Suuremat radikat on ainult vaja, see ei jõua jahutada.
(26-06-2017, 09:53 AM)tarko Kirjutas: [ -> ]Lõpuks sõidab! Vaja veel palju asju lõpetada, aga sai päris hea.

Suuremat radikat on ainult vaja, see ei jõua jahutada.

Vaadates esimest postitust, siis on möödunud ikka täiesti arutult palju aega Big Grin 12 aastat raami algusest ja 9 aastat sellest teemast...  Vaat see on tahtekindlus ja ikka veel pole valmis. Kuidas Sa viitsid???
Need 12 aastat on nii märkamatult läinud. Ehitamisele on sellest ajast vast alla poole kulunud. Vahepeal oli mõni aasta valmis ka, kuni lahjaks jäi. Smile


Tegin nädalavahetusel mõne tiiru.
Teema küll päris unustusehõlma vajunud, aga bagi toimetab siiski. Ette said paremad rehvid ja suurema radika panin ka, parem, aga on ikkagi veel suuremat vaja. Jõust veel puudu ei jää. Üks väike klipp ka: 
Selle sulgkaalus kere ja üsna tegusa mootori kohta on nagu kuidagi maru laisa minekuga või mulle vaid tundub nii?  
Aga muidu endiselt väga kõva masin on ikka valmis tehtud, raam on päris hea, kui mitte öelda et ülihea. Kadedaks teeb kohe  Big Grin
Ei ütleks, et laisk on. Turvavöösid ei ole veel küljes ja ilma nendeta ei taha väga peenestada.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11