automoto.ee foorumid

Täisversioon: ZAZ 965A va.1965
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8
werewolf0 Kirjutas:Mis plaanid sul selle teise muhuga on?(ZAZ 965AE)
Esialgu on doonoriks esimesele projektile. Hiljem vaatab äkki taastan veel ühe või kui dokke ei saa siis hot-rodiks. Elame näeme.
Nonii sai siis veits veel uusi juppe otsitud, nimelt siis esisillale igasugu kummipukse ja uued esimesed pidurivoolikud. Huvitav kuidas amortidega käituda, kas jätta pooleldi töötavad originaalid või otsiks töötavad lääne analoogid (juhul kui selliseid üldse on) Õigem oleks vist ikka jätta vanad amordid nii kauaks kui juhus toob töötavad originaalid pihku. Kas keegi oskab soovitada kus saaks liivapritsiga velgi puhastada ja palju see maksaks?
nymmik Kirjutas:
werewolf0 Kirjutas:Mis plaanid sul selle teise muhuga on?(ZAZ 965AE)
Esialgu on doonoriks esimesele projektile. Hiljem vaatab äkki taastan veel ühe või kui dokke ei saa siis hot-rodiks. Elame näeme.

Dokke??? Keegi r22kis ju et nüüd € pidi olema niisugune värk ,et auto arvelesaamiseks pole vanu pabereid ega miskit tarvis kui masin 25 aastat vana tulevikus alates 30.

MArek
Täna käisin piduriklotsidel järel. Lasin Pidurimeister Oü-s taastada. Tagasi saades oli imestus suur, nagu poest oleks uued ostnud Big Grin
mossepower Kirjutas:Dokke??? Keegi r22kis ju et nüüd € pidi olema niisugune värk ,et auto arvelesaamiseks pole vanu pabereid ega miskit tarvis kui masin 25 aastat vana tulevikus alates 30.

MArek
krt, seda juttu ma hästi ei usu, siis oleks väga lihtne talu hoovist uunik minema vedada ja öelda et minu oma ja tahan arvele Rolleyes
nymmik Kirjutas:krt, seda juttu ma hästi ei usu, siis oleks väga lihtne talu hoovist uunik minema vedada ja öelda et minu oma ja tahan arvele Rolleyes

Egas ma ka ses nii kindel ple, olen lihtsalt mitmetest kuulujuttudest mis siit foorumist läbi käind selle kõrvataha pannud... Nii lihtne sa ka kindlalt ei ole...
Täna sain esisilla kap. remondiga valmis. Sai kõik viimse detailini lahti võetud, puhastatud, uued sarniirid ja kummi detailid pandud. Piduriklotsid taastatud ja töösilindrid renoveeritud. Peaks nüüd kestma küll.
Natuke siis jälle mis toimunud. Kere on plekitöödes. Vahetatud mõlemad esitiivad ja siit sealt paigatud, kuid keevitamist on rohkem kui alguses arvata võis, seega ei saagi veel valmis Sad peab nädalapäevad veel ootama.
Jätka samas vaimus! Smile

buggy

oleme ostnud sapaka mille läbisõit oli 24000 , sellest sai bagi.
buggy Kirjutas:oleme ostnud sapaka mille läbisõit oli 24000 , sellest sai bagi.
Postitusel oli mingi mõte ka või? Ja pealegi mina sellise asjaga (loe lollusega) ei eputaks.
Kahju kui väärtuslikud eksemplarid juhmide kätte satuvad, kes neid hinnata ei oska Sad
buggy Kirjutas:oleme ostnud sapaka mille läbisõit oli 24000 , sellest sai bagi.

Sellised asjad tuleks jätta mainimata, kui sa teise inimese peale maruvihane ei ole. Samahea oli ka see ,et Taastaja bagi on tehtud vanainvakäru peale, sellised lollused tuleks jätta ainult enda-teada.
Noniiiiii, sain MUHU pühapäeval värvimselt kätte Big Grin ja terve päev sai vidinad tagasi külge keeratud, lausa poole ööni. Pilt siis veel puhta paljast kerest.
nymmik Kirjutas:Noniiiiii, sain MUHU pühapäeval värvimselt kätte Big Grin ja terve päev sai vidinad tagasi külge keeratud, lausa poole ööni. Pilt siis veel puhta paljast kerest.

Tehases ei tehtud ka vist muhke nii korralikultBig Grin Sellele taotle küll musta numbrit, selle masina puhul peaks see olema lihtneCool
Tubli töö!
Millal mina nii kaugele jõuan...
Täna hommikune tööjärg Wink
Õhtuks sain laepolstri, klaasid ja pool sisu ka sisse. Kuna laepolster sai kunstnahast uus õmmeldud siis selle liimimine oli ikka paras .... aga lõpptulemus päris hea.

mossepower Kirjutas:Sellele taotle küll musta numbrit, selle masina puhul peaks see olema lihtneCool

Must number vist ei anna mingeid eeliseid, kui ei peaks kindlustust tegema ja ülevaatust siis võiks ju möllata selle taotlemisega.
Millest sa laepolstri tegid ja kust seda materjali ostsid? Ma pöörasin Noore Tehniku pahupidi aga isegi midagi ligilähedaselt õiget ei olnud Sad
Must number sepspärast hea, et siis antakse su autole ju uunikumi staatus ja ülevaatlusel on ka mitmed eelised, kui masin ikka musrta numbri omanik.
Ted Kirjutas:Millest sa laepolstri tegid ja kust seda materjali ostsid? Ma pöörasin Noore Tehniku pahupidi aga isegi midagi ligilähedaselt õiget ei olnud Sad
Mul õnnestus küll Noorest Tehnikust saada, selline valge väikse mustriga, päris sarnane originaalile. Originaal küll tundub rohkem vakstu moodi aga see võib ka olla tingitud 40 aastasest vanusest.

Läheb sellele esialgne mootor tagasi või oled midagi muud hankinud?
Ma panin oma muhule ka laepolstri ise.Võtsin m412 oma ja lõikasin väiksemaks.Paikapanek võttis u. 1 nädala.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8