automoto.ee foorumid

Täisversioon: Gaz 21 Kustom
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4
Sai siis kunagi aastal 2005 vms Maahärra poe juurest kodu poole jalutatud ja mida ma hiiu jaama juures märkan täitsa Vana volga ju aastast 1960 roheline ja veel suusatajaga!Õigesti lugesite kallis foorumlane just põdra asemel oli suusataja,naised saunas rääkisid,et isiklikult Hardi Volmeri enda valatudCool Saigi siis omanikuga räägitud aga alguses polnud tal plaanis müüa aga kui masin ta teepeale jättis kuna kardaan otsustas oma kohalt lahkuda ja omanikust enam masina tegijat polnud ja vahepeal see seisis ja ka bensiin 80 oli müügist lõppenud siis ta päris tükk aega seisis ja saigi siis kunagi hiljem uuesti küsima mindud ja läkski kaubaksToungue Paar korda saingi autoga laiamas käidud kui ühtäki masin koledalt paukuma hakkas ja enam käima ei tahtnud minna.(õnneks ise teepeale ei jäänud temaga)Minust jäigi ta kevadeni seisma kui üht äkki oli plaan ta garaasist välja ajada ja juppideks lammutada.Siinkohal tahaks ütelda,et polnud plaan mitte vanarauda vii aga korda teha.Lammutades selgus aga tõsiasi et sellest kerest enam asja ei saa!Tagumised talad ja karbid ikka nii läbi mädanenud mis hirmus,mootor aga hakkas paukuma kuna jagajas oli hirmus suur lõtk sisse tekkinud ja kurb asi veel see ka,et plokk lõhki kunagi külmunud ja mingi möksiga paigatudSadRsk tuju oli nullis ikka pikka aega aga õnneks mitte kauaks kuna 2007 aasta sügisel tõin Paidest koju uue Volga mis siis pärit aastast 1963 Beeshi värvi tehasest tulnud aga veneajal halliks tehtud ja mille kere ära keevitatud ja erilist keevitamis enam teha ei tule.Uus volga sai siis juba talvel veidike garaasis nokitsetud ja kevadel hakkasin laiali toda lammutama ja kere seisukord täitsa enam vähem.(veneajal on uued karbid keevitatud,taladele lappe peale pandud ja eesiotsast sisemised kui ka välimised tiivad vahetatud)Vana mootori tõstsin välja ja lammutasin algosadeks ja vastu vaatas ilgelt nõgine värkSadUue mootori sain õnneks aga autoga kaasa!Plokipeal numbriteks 417 ******** ja jagaja juures 2401 *82.Nüüd oli puudu veel 24 hooratas,sidurikoda,sidur,käigukast ja kardaan.hooratta,sidurikoja ja mootori kinnitused sain Volgaklubi kasutajalt Jaska(Suured tänud talle siinkohal)uue sidurikomplekti ostsin kauplus Volga ja kasti ja sobiva kardaani sain Automoto kasutaja inimlooma käest.(Tänaks teda ka siinkohal)Kui mootoril hooratas ja sidur küljes + käigukast ja kardaan saingi korra käima pandud ja väike proovisõit tehtudCoolUuel mootoril on ikka hääled väga head.Nii umbes 6 korda peale-maha võtmist ta mul kanalis seisabki hetkel sest segab muidu keretöid.Keretöödega siis seal maal,et sisu kõik välja roogitud ja vanad müramatid välja pahtlilabidaga aetud,nii põrandalt kui lae alt ja ootab hetkel kruntimist ja uute müramattide paigaldamist.Tänada tahaks veel häid sõpru Elarit ja Rainerit kes viitsivad oma aega minu abistamisega raisata!Üldiselt tahaks peale Jaanipäeva auto värvi alla saada ja siis juba vaikselt kokku hakata komplekteerima.Selle ütlen ka ära,et ei tule originaal kuna selle seeria masinaid ikka palju ja nii hea toorik pole ka,et originaali teha aga ühe teistmoodi liikuri saab ehk ikka.SmilePeakski siin kohapeal kasutaja Chopperi kapsaaeda selle kivi viskama kuna tema jutt kustom ja roddingust panidki mu selle mõttele.Big Grin Paar pilti siis siin:
[Pilt: 0440594397523a.jpg]
[Pilt: 044059443a8941.jpg]
[Pilt: 044059445823ce.jpg]
[Pilt: 044059447976f5.jpg] [Pilt: large_14098478_jws4.jpg] [Pilt: large_14098480_VWdE.jpg]
Tee sellest suusatajast kah mõni pilt Smile
Aga muidu - jõudu tööle.
Hei.

Väga põnev, jään huviga ootele.
Küsisid Amazoni teemas, et kust neid vidinaid saada.
Näiteks MoonEyes'ist, mille lähim "filiaal" on Soomes: http://www.mooneyesfinland.com/zencart/
Või MoonEyes'i USA sait: http://www.mooneyes.com

Või Go-Kat-Go: http://www.go-kat-go.com/
Ja eks neid mingisuguseid ole veel, aga neid kahte ma ise põhiliselt vaadanud.

Aga jah, jõudu tööleWink
Ahjaa, Soome autonäitustel ja -üritustel on ka tihtipeale MoonEyes kohal. Näiteks kevadeti American Car Showl Helsinkis tavaliselt ja suvistel rodi-kustomi üritustel ka. Arvatavasti on nad kohal ka Forssa Pick-Nickil, kuhu ka sel suvel on kavas minna.
lahedat vintage-teemat pakutakse palju õhkjahutavatele VW-dele. Ning teps mitte kallilt.
kallis koht, aga annab aimu: http://www.hotcars.net/
suure valikuga VW kataloog, kus tagapool palju huvitavat:
http://bbt4vw.com/bbtcatalogus/ebook/eng...-04-08.pdf
(BBT on ka hindade poolest "hinnatud" - st hinnad on soodsad. Ainult tiba kaugel asuvad...)
Suured tänud teile asjalike linkide eest.Eks katsun sellest suusatajast ja olukorrast kah pilte teha millalgi kui sõber digikaga külla tuleb kuna endale pole hetkel.Aga vot sinna Forssa Pick-Nickiile tahaks tõesti minna.
[Pilt: large_14098483_ddL5.jpg]
[Pilt: large_14098486_x7lm.jpg]
[Pilt: large_14098489_vCsq.jpg]
[Pilt: large_14098491_gv6v.jpg]
[Pilt: large_14098495_969y.jpg]
[Pilt: large_14098501_JRL6.jpg]
[Pilt: large_14098502_I3LZ.jpg]
[Pilt: large_14098507_TVgV.jpg]
[Pilt: large_14098509_OLS6.jpg]
[Pilt: large_14098512_jdGI.jpg]
[Pilt: large_14098523_gzwa.jpg]
Vedrukammitsaid võid küsida kaubikutega tegelevatest lammutustest.
Sealsamas MoonEyesis on ka needsamad lowering block'id müügil muideWink Odavam kindlasti ise teha, aga lihtsalt teadmiseks.
Varblane Kirjutas:kust võtta pikemaid U polte tagasilla ja lehtvedrude kinnitamiseks

Kadaka tee "autoturul" vanasti müütas üht-teist Volga-osi vanahärra Gustav oma rohelise Mosse kapotil. Mina ostsin need poldid temalt. Võib ka Volga poest uurida. Kindlasti ei tasu jännata mõne doonori küljes olevate kinnituspoltidega-need on kindlasti äärmiselt roostes ja keere kahjustatud.
Varblane Kirjutas:Küsiks veel kuidas ma volgalt selle katusel asuva antenni saaks maha võtta?

Alustuseks tuleb võtta väike miinuspeaga kruvikeeraja ja keerata lahti antenni nupu(see, mis laes on) külje pealt lahti väike kruvi. Seejärel eemaldada nupp. Kui esimesel katsel ei õnnestu, proovi uuesti. Kui nupp käes ja antenn veel enam-vähem ühes tükis, tuleb lahti keerata 19mm mutter, mis hoiab antenni katuse küljes. See on kõige raskem osa, sest selle keeramiseks tuleb leida 19mm võti, mis ulatuks mutrit keerama(kui peale vaatad, saad aru). Pärast mutri lahtikeeramist peaks antenn eemalduma katusest väljapoole.
Edu.
Kunagi sai ostetud vedrukammitsa materjali Tartust Tähe tänava autoringist ja sellest ise kammits valmistatud (see oli küll vähe suuremale autole, läbimööduga 32mm). Ei anna pead, et see kauplus enam eksisteerib, kuid autokaupluseid on teisigi.
Nii nii pole ammu kirjutanud siia midagi.Vahepeal olen doonorauto ära lammutanud ja metalli viinud,vajalikud jupid sai muidugi maha kruvitud.Paar pilti sellest autost: http://fotoalbum.ee/photos/SmVarblane/sets/494483/ Hallile panin tiivad tagasi külge ja pahteldan/lihvin kogu masinat hetkel.Kas keegi oskab öelda veel kuidas tagaluugi hingi saaks paika?Keegi eelmistest omanikest oli lahti lammutanud millegipärastSad Üksi ilmselt ei saagi neid paika vaid peab kahekesi tegema.Kellegil pilte vb kuidas need paiknema peaksid seal?Madalduse asja pole kahjuks veel uurida jõudnud.Tänud kasutaja twistile antenni eemaldamise õpetuse eest(Y)Keretöödest niipalju veel,et vihmaverenni eemaldasin ära,samuti kadus tagaluugi pealt kajakas koos numbri lohkudega.bensiiniluugi keevitan kah varsti kinni/siledaks ja,et ikka tankida saaks siis lõikasin sisetiivale augu sisse ja keerasin tankimise ava 180 kraadi.Esiotsaga mõtlen hetkel mida teha kuna uus võre mis sinna sobiks on valmis vaadatud aga pole päris kindel kas seda osta ja sina panna või mitte,samuti mõtlen mis esimesi suunatulesi kasutada kuna originaalid ei meeldi eriti.Pakkuge uusi suundasi välja mis oleksid ümmargused,valge klaasiga ja kroomvõrega.Uuemaid pilte kah: http://fotoalbum.ee/photos/SmVarblane/34350071 See esimene pilt läks ülespanekul selliseks imelikuks millegipärast.Wink
Kuidas edeneb?
Külm on!Haige olin ise siin vahepeal ja pole erilist midagi muutunud ja plaanis varsti kodumaad(loe saaremaad)külastada.Niipalju on juhtunud,et Voltast üks vene koll tegi need vedrukammitsad ära ja nüüd saab tagumiku alla lasta ja ka doonor esivedrudelt lõikasin ka keeru või 1,5 maha.Vaja alla sokutada need nüüd millalgi.Pilte hetkel arengus ka pole ja osad on sõbra käes mida minagi pole näinud.Pildid võtsin ka hetkel maha mis tehtud kuna korrastaks ära kõik ja paneks õigesse järjekorda.Muud nagu eriti ei tulegi meelde hetkel ja ega arvatavasti midagi suurt enne kevadet ei juhtu ka aga eks kui juhtub siis kirjutan ja lisan pilte.
Sellises olekus on siis auto juba paar kuud seisnud: [Pilt: 0440626713c557.jpg]
[Pilt: 044062677a49ec.jpg]

[Pilt: 044062887dae37.jpg]
[Pilt: 0440628930a7c6.jpg]
[Pilt: 044062901a9810.jpg]

Hetkel ei pääse autole eriti ligi ka ja ega midagi muud eriti pildistada polegi.Vaja oleks 24 või 24-10 tagasilda kuna käsipidur ei asu ju enam käigukasti küljes ja ilma ei taheta nagu ülevaatuselt ka läbi lasta.Kellel on võib pakkuda.
Aeg oli riistapuu garaasist kätte saada ja lõpuks teda madaldama hakata.

[Pilt: 045231131a87fe.jpg] [Pilt: 0452311437ca13.jpg] [Pilt: 0452311498cf2a.jpg] [Pilt: 04523115149fbb.jpg]
Enne madaldamist
[Pilt: 045231827a3949.jpg]
[Pilt: 0452315179d66f.jpg]
Vana vs uus vedrukammits
[Pilt: 0452318310dc2a.jpg] [Pilt: 0452318451f0a7.jpg]
Madalduslehtede tegemine
[Pilt: 0452315114f7ea.jpg]
[Pilt: 045231499108db.jpg]
[Pilt: 0452315055d1d3.jpg]
Lahtivõtmine
[Pilt: 04523183760095.jpg]
[Pilt: 045232211bd5dd.jpg]
[Pilt: 04523184115dc5.jpg]
Üks pool tehtud
[Pilt: 045232215ae7a2.jpg]
[Pilt: 045232217b0a94.jpg]
Teine pool
[Pilt: 045232227bc821.jpg]
[Pilt: 045232615063a9.jpg]
Oligi õhtu käes ja väljas pime aga tehtud ta sai.
[Pilt: 04523263131b95.jpg] [Pilt: 045232645543fe.jpg] [Pilt: 045232769c91ac.jpg]

Kahjuks küljepealt pildid puuduvad aga kui esiotsa kallale varst minek siis teen kindlasti.Vaja veel õiged rehvid velgede peale panna ja veljed ennem ära värvida.See praegune värv on liiga tume ja jube.
Jällenägemiseni!
Lahe. Kust muidu sellised pikemad U-poldid said? Ja kui pikad need vanad ja uued üldse on?
mina päris niimoodi madalaks ei laseks... See võib isegi omajagu ohtlik olla, pealegi TÜV sellist häkki heaks ei kiida, olen täiesti kindel. Ma teeks amordi coiloveriks ja alla jätaks ühe vägevama (laiem-paksem) vedru, mis siis silda paigal hoiaks.

_siim_

coilid kallid...
Lehti: 1 2 3 4