automoto.ee foorumid

Täisversioon: Küsimus K750M kohta (el. skeem)
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Osadel K750 on paks jäme seib, see asub esiratta ja ratta kinnitus pulga vahel. Kas on ka K750M kohustuslik panna see seib või ei ? Mul seda pole aga võibolla ei peagi olema ???????????:eureka
nagu ma aru saan mõtled sa selle seibi all laagri pesa kaitset ja ilma selle seibita pole nagu küll mõtet ringi kärutada see hakkab rattalaagrile paha tegema pika peale ja kahtlane kas sa seda ise ikka valmis väänaksid see pressi all vormitud spets seib
Ühel tsiklil mul ulatus võll mis läbib esihargi ja ratta, läbi nii et tuli teiseltpoolt harki kinni keerata. Seib ja siis paks mutter, aga ma sain oma probleemist lahti ja polegi mingit seibi vaja, kuna mul keerab võll ennast esihargi vinti.:yes
kellegil ei juhtu olema K750 elektriskeemi ? Mul endal mõned on aga üld näidis juhtmetest, aga oleks vaja niisugust, mis näitab et see juhe läheb laterna alla sinna pessa, ja sealt edasi nt releesse jne.
K-750-le sobiv el.skeem

joonisel on üleliigsetena õlisurve kontroll tuli ja andur ning vabakäigu andur ja tuli.
Mul on tagadiffer juba raamiküljes ilusti kinni keeratud jne, aga kui mootori peale panen, kas kardaan jääb ette või ei ? (kas pean tagaratta uuesti maha võtma ?????
kui kardaan juba paigas on siis mootori peaks ikkagi raami vahele saama aga kinnitamisega väheke tüli, sest kardaani ots tuleb ka kohe siis kasti otsa paika panna, muidu ei saa mootori polte paika ja käigukasti hilisemat vahele toppimist ei soovita, see on üks paras toppimise töö.
mootorile ju paksud jämedad seibid mootori ja raami vahele panema, neid eri paksusega ja peab sobitama, kui seibe pole hakkab vibratsioon Sad kas keegi on last treida või midagi sinna kanti ? ja kas piisab ühele poole seibide panemisest või peab kumbagile poole mootorit panema seibid et liiga ühele poole ei jääks ?


Olaf sa siin ikka oled tubli old ja vastad, kui sul on K siis äkki saaks vaadata kuidas sul on , kui üldse on sul seibe pandud ?
Eks mul paar KMZ tehase masinat on olemas küll, ise taastan vaikselt ühte K 750I-d. Mootori vahelistest seibidest niipalju et peaasi et mootor enam-vähem keskele jääks. Ja need seibid on nii umbes 1cm paksused, sobib ka paraja auguga torust välja lõigata aga mõnel raamil n kohe mõni seib külge keevitatud. Ilma nende seibideta juhtub ainult see et raam just tagantpolt ei tõmba piisavalt kokku ja eest hakkab ka liialt väänama. Lihtsaim viis torust parajad jupid lõigata või siis tavaliste seibidega vahed ära täita. Ja raami vibrast enne lahti ei saa kui mootor kummipatjadel ei istu (auto süsteem).
mootori ja kardaani, kardaani ots mis läheb mootori, on aint üks võimalus kuhu seib jookseb (kardaani võllil soon sees) aga see mis tagadifrisse jookseb on 8 soont, ma pidin panema kõige viimase (tagatntpoolt) ja kui mootori poolt võtta siis esimesse soonde), kuna sisse muidu ei läind ja seegi läks suure punnimise peale. On see normaale või peaks seib kuskil keskel olema (nt 4-5 soones ? )
need sooned mis kardaanil on lasevad timmida kardaani kaugust mootorist peaülekandeni, vahel juhtub nii et kardaan istub mootorist nii kaugel et käigukasti otsas olevast kummi muhvist hakkab hark välja pressima ning siis saab lihtsalt selle stopper rõngaga kardaani ettepoole või tahapoole tõsta.