automoto.ee foorumid

Täisversioon: BMW R35
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Sõber siis avastas, et tema isal selline isend aastast`47 ja plaanis see nüüd sõitma panna. Seisukord on selline, et tsikkel on 50 aastat kuivas seisnud, tehasevärvi ja kollase numbriga, kõik osad algsed, va. lisatud tagaiste.
Sõber tahtis masina taastada, aga õnneks veensin ta ümber, et sellisena säilinuna on ta väärtuslikum kui "uues kuues".
Tahtsin küsida, et mida tuleks enne sõitu kontrollida/määrida, mootoriõli ja 50 aasta vana bensiini vahetame igaljuhul ära, määrime trossid, kuid mis õli talle sobib ja kas tänapäeva kütusele peab pliilisandit või midagi ka panema?

Ise pole kunagi tagaamortideta, käsikäikudega ja tagurpidi heeblitega rattaga sõitnud ja sõber pole üldse tsikliga sõitnud, saab põnev olema...
Olge head ja võtke harjutamiseks mõni igapäevasem varjant, kahju kui sellise masinaga "maad künnatae"!Sad
miilits Kirjutas:Olge head ja võtke harjutamiseks mõni igapäevasem varjant, kahju kui sellise masinaga "maad künnatae"!Sad
Ole mureta MOSSEPOWER pole mingi peenestaja.
Bensiini vooliku võib uuega asendada (vana ikka alles hoida kui originaal) ja uuele voolikule paberfilter vahele. Tihti kipub igasugu sodi muidu karpat ummistama. Smile
paberfilter (mõeldud benaautodele) on jama, sest paber ei lase õli läbi. soovitan kasutada diiselfiltrit, mis on metallsõelaga.

edit: tegemist on vist 4t mootoriga ja sel juhul pole vahet mis filtri sinna paned.
kui saad lisa pilte sellest!!!!!!!
hillar Kirjutas:tegemist on vist 4t mootoriga ja sel juhul pole vahet mis filtri sinna paned.

Loomulikult on R35 neljataktiline (nagu R71, R23, R75, R12, R2 jpt sõjaeelsed ja -aegsed BMW kuulsad mudelid Wink )
Täna sain Ford-T 100 sünnipäeva üritusel ühe sama va. R-35 omanikuga vesteldes oma küsimustele vastused, niiet selle teema võib ammendatuks lugeda.
Piltidega oodake veits. On tehtud, aga isikut kes tegi pole veel trehvand.